{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.871 visninger | Oprettet:

mærkelig pige. {{forumTopicSubject}}

Hejsa nu skal i bare høre.

jeg har mødt en pige, som er meget sky og har svært ved at åbne sig op og give slip. Det starede med vi var til skole først, så i starten virkede hun bare som om hun skulle spille kostbar, og det gad jeg bare ikke. Men så lige pludselig ville hun gerne snakke da jeg ikke viste interesse for hende. det endte så med at vi snakkede rigtig godt sammen. vi går så udenfor hvor hun pludselig tager fat i min hånd, så går vi inden for igen hvor hun så beder mig om at komme uden for, jeg går så med hende ud, vi sætter os væk fra din andre, hvor hun så overfuser mig med hendes gamle x kærester som har behandlet hende dårligt. hun prøver ligesom at ligge ord i munden på mig som om at jeg skullle forsvar noget jeg ikke havde gjort allereede. jeg tænker så "okay hvad skete der lige der" og vil egentlig bare gerne ind for det gad jeg egentlig ikke hører på. hun vile så kysse og det gjorde vi så men jeg var lidt træt af hende og jeg kunne bare ikke slippe væk det eneste jeg tænkte på var bare at komme ind til de andre. så jeg var rimelig fraværende da vi kyssede. Næste dag ville jeg så lige finde ud af hvor vi var henne så jeg skriver til hende, så skriver hun tilbage lidt senere at hun er skuffet, så spørg jeg hende hvorfor? så siger hun det er fordi der ingen kemi var da vi kyssede. så skrev jeg at det var klart når hun overfusede mig på den måde med alle hendes kærster at jeg blev lidt fraværende, og at hun bare skulle åbne sig lidt mere og at jeg ikke bider, det blev hun så lidt små sur over og sagde til med at jeg blev overfusede ville hun gerne snakke om face to face. det gad jeg så ikke lige svare på, så får jeg en besked om det var en ide? hvor jeg så svare at det kan vi da godt hvis hun har brug for det? så siger hun at det lige så meget op til mig om jeg ville snakke om det, så skriver jeg at det behøver vi ikke den empisode er glemt fra min side af så. og at jeg ikke hænger mig i små ting. så skriver hun at det fint nok at jeg kan formulere mig over sms, men det kan hun ikke. så skriver jeg til hende at jeg havde sagt til hende at hvis hun havde brug for at vi skulle snakke så gjorde vi det, og det har du jo åbenbart så gør vi det. så spørger jeg hende så senere om aften hvad hun laver? Jeg troede ikke hun var sur men åbenbart jeg har ikke hørt fra hende lige siden

er jeg fuckt?
hvad fanden skal jeg gøre jeg forstår hende ikke?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærkelig pige.
  • #1   16. okt 2011 My little Pwny !
    Så er det da heller ikke værre...

    Martin -
    Synes hun lyder lidt underlig ja.. gad da heller ikke selv overfuses med gamle ekskærester og slet ikke i sammenhæng med at man sidder og kysser.
    Jeg ville tage den snak face to face hun gerne vil have og så se hvad der sker derfra.


  • #2   16. okt 2011 det er lige forvirrende og læse ja, men den betydning jeg får ud af det, der er hun fuckt og ikk dig mate.. smiley

  • #3   16. okt 2011 Hallo, nu stopper alle i små børn med jeres tude pis. tag jer sammen! Ring til en ven istedet!! til grin at komme med alle sine private problemer på et salgs forum som baboom. get a fucking life taber!

  • #5   16. okt 2011 ja okay, det også pisse svært at forklare.

    nå får du bare lige hovedsagen afvide:

    vi kyssede jeg var fraværende fordi jeg skulle sidde og hører om hvordan hendes x kærester havde været

    jeg får en besked næste dag hvor der står at hun er skuffede.

    og det var så fordi hun synes ikke kemien var der

    jeg siger til hende det fordi hun overfusede mig med alle hendes x kærester og at hun ikke kunne skære alle over i en kam.

    hun siger hun heller vil snakke om det face to face

    jeg siger det kan vi godt hvis hun har brug for det

    hun siger det lige så meget op til dig om jeg vil snakke om det.

    jeg siger at den empisode er glemt fra min side, og at jeg ikke hænger mig i små ting det er livet for kort til

    så siger hun at det fint jeg kan udtrykke mig på sms men det kan hun ikke

    så siger jeg, at hun sagde selv det var op til mig om jeg ville snakke om det, men hvis hun havde brug for det så gjorde vi da bare det. og det havde hun tydeligvis så vi snakker bare om det.

    så kunne jeg ikke finde ud af om vi var uvenner så jeg skrev en besked hvor der bare stod: hey hvad laver du?

    den har jeg aldrig fået svar på. så hun er åbentbart sur

    hvad skal jeg gøre? spille hun bare kostbar? jeg kan ikke finde ud af det?


  • #6   16. okt 2011 det tror jeg ikke hun vil. Man kan se på hende at hun er forelsket det ligesom en åben bog. hun åbner sig bare ikke op. men som sagt så har hun ikke svaret mig fra igår?

    hvad skal jeg gøre?

    bare være kold?
    jeg gider bare næsten ikke til at "slikke" hende i røven. ´tror lidt hun er vandt til at drenge er som en magnet på hende, når hun endelig har fået en og det sku ikke fordi hun er lækker
    hvis vi tager 6 trins skalan er hun en 3 max.

    skal jeg bare lade hende være? jeg gider jo heller ikke at den dør ud?


  • #8   16. okt 2011 lille Anders nu er baboom ikke kun et salgsforum. Hvis du ikke har lagt mærke til det så er det også et forum hvor du kan diskutere alt og den kategori du tilfædigvis selv er trykket ind på er kærlighed og forhold. Og sådan et forum er gennialt da ens venner for det meste vil tage ens egens sympati. Man får et mere ærligt svar her inde da folk her inde ingen rellasioner har til hverken mig eller hende.

  • #10   16. okt 2011 Syntes bare du skal lade hende være og lade være med at skrive og hvis hun ønsker at snakke, så skriver hun eller ringer. Syntes du skal opføre dig lidt som en mand og så giv hende plads og lad hende komme til dig.

    Så lad være med at sms'e eller ringe hele tiden og spørge om de ting da kvinder hænger fast i de ting der er sagt, og kan være det stadigvæk er irriterende for hende.

    Så bedste råd... giv hende plads og hvis hun ønsker at snakke - enten face to face eller andet, så gør det hvis du ønsker det, men opfør dig ordentlig overfor hende smiley


  • #11   16. okt 2011 piger......

  • #12   16. okt 2011 Hun siger desuden selv at hun ikke kan snakke ordentlig over sms, men alligevel siger du til hende at det er glemt fra din side af, men tænk på at hvis hun siger det, så er der nok noget om det. Så du burde lytte til de beskeder og så respektere at hun hellere vil snakke face to face, og så kunne du jo også få uddybet de ting du føler du mangler svar på - f.eks. eks'en osv.



  • #13   16. okt 2011 ja okay.men jeg siger jo også til hende at vi sagtens kan snakke om det hvis hun har brug for det. hun kan jo bare ikke acceptere at jeg ikke hænger mig i det som hun gør. og vi kan da sagtens snakke om det.
    jeg skriver skam heller ikke til hende smiley


  • #14   16. okt 2011 Der hvor du dummer dig er der hvor du skriver at i sagtens kan mødes og snakke om tingene hvis "hun har brug for det" Det får dig til at lyde som om at du er pisse ligeglad og bare gør det for hendes skyld.. Og slet ikke er interesseret i hende eller at snakke med hende...

  • #15   16. okt 2011 ja okay, det var ikke lige sådan hun skulle tolke den, vi må se hvad der sker.
    tak alle sammen


  • #16   16. okt 2011 thomas S
    Jeg kan sku godt finde mere smiley


  • #17   16. okt 2011 Tag da lige og få snakket med hende, hun har jo noget hun gerne vil sige.,. inden det bliver endnu mere ondsvagt:)

  • #18   16. okt 2011 Tror bare du skal tage en snak med hende, jeg forstår det sådan at hun måske vil hævne sig overfor en af hendes eks kærester, men prøv at tage en snak med hende (-:

    ved ikke om det rigtig forstået, for jeg synes det var lidt forvirrende at læse...


Kommentér på:
mærkelig pige.

Annonce