{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.592 visninger | Oprettet:

Michael .
Michael .
Tilmeldt:
2. aug 2008
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113

Mødt en pige {{forumTopicSubject}}

Ja har mødt en pige i lørdags hun er hammer sød og vi havde det rigtig hyggeligt vi pjattede en del på sofaen og hun virkede til at hun gerne ville mere, meningen var at jeg skulle overnatte hjemme ved hende sammen med en makker, men jeg skulle tidligt op næste dags morgen og besluttede at tage hjem, men da jeg begyndte at tage tøj på osv var det lissom hun blev skuffet over at jeg skulle hjem, ´men jeg sagde til hende at vi nok skulle finde en anden dag hvor jeg havde mere tid, såe spurgte jeg min makker af i søndags om jeg måtte få hendes nr, det fik jeg så, så skrev jeg hej tak for i lørdags, også svarede hun selv tak osv vi skrev lidt om alt muligt, men det såen lidt lala hun skriver faktisk ikke til mig det er mig der skal skrive hej osv, men det er Ypperst sjælden hun skriver tilbage





så hvad gør jeg ?? jeg er helt vildt forelsket i hende,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mødt en pige
  • #1   23. jun 2009 Hvis hun var intersseret i dig havde hun nok sendt flere beskeder til dig, da hun så har dit nummer. men hvis jeg var dig, havde jeg ventet 2-3 dage og skrev tilbage til hende om feks, skal du i byen iaften eller hvad hun skal lave?! om feks, man ikke kan lave noget sammen, så når hun siger nej, så skal du åbenbart finde en anden smiley men når hun så svare tilbage at det kan vi godt osv, så er vejen åbnet smiley

  • #2   23. jun 2009 Mand dig op og ring til hende makker. Fortæl hende at du syntes det var rigtigt hyggeligt i lørdags, og at det betød noget for dig. Samtidig inviterer du hende ud i næste weekend eller lignende. Siger hun nej og kommer med en dårlig undskyldning er løbet kørt, og der var intet i det fra hendes side. Er hun på til gengæld må du ligesom køre videre derfra smiley

    Det er vigtigt at du ringer istedet for at invitere hende på sms.


  • #3   23. jun 2009 Rasmus -
    For det virker jo slet ikke desperat så?



  • #4   23. jun 2009 Jacob > Eh, nej? smiley .. Jeg har indtryk af at han på nuværende tidspunkt skriver til hende konstant, og hun nærmest aldrig svarer. Så synes jeg da det er langt mindre desperat at ringe til hende en enkelt gang, og få det afgjort én gang for alle smiley .. Desuden er det langt mere personligt.

  • #5   23. jun 2009 Du må jo kæmpe lidt for hende hvis du så godt ksn lide hende smiley
    Hvis du i et stykke tid så ser hun ikke skriver tilbage/ har interesse så må du jo tage den derfra. smiley


  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113
    #6   23. jun 2009 Jae okay der er delte meninger smiley

    men skal jeg bare undlade at skrive til hende i noget tid og se om hun skriver tilbage eller ?


  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113
    #7   23. jun 2009 faktisk kun på 1 aften smiley

    Det sagde bare BANG og da tænkte jeg bare dammmn hun r perf


  • #8   23. jun 2009 Sofie E det kan man altså godt xD

  • #9   23. jun 2009 Synes du skal ringe til hende, og så snakke med hende om dine følelser, så kan hun vel sige om de er gengældt fra hendes side af, eller ej?...

  • ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #10   23. jun 2009 Start med at få hendes navn smiley

  • #11   24. jun 2009 Sofie vi har! Du misundlig nu! xD

  • #12   24. jun 2009 Giv hende lidt tid, lad hende jagte dig lidt..
    Jeg bakker fuldstændig ud hvis fyren er for nem at få fat på.. Men skal jeg kæmp for det så kommer jeg sgu efter ham.. Smil..
    Og det med at blive forelsket på en aften lyder voldsomt.. Måske meget tiltrukket, men tror på man skal kende en person godt for at kunne forelske sig..


  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113
    #13   25. jun 2009 Mjae ok,

    måske var det bare hormonerne der kom for meget frem smiley


Kommentér på:
Mødt en pige

Annonce