{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.286 visninger | Oprettet:

Michael .
Michael .
Tilmeldt:
2. aug 2008
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113

Score en pige ??? {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan får man egentlig fat i en pige som kæreste ???

jeg er 22år og er single og har været det hele mit liv desværre smiley så ja Jomfru! jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre for at score en pige,,,

jeg har mødt nogen stykker men de skriver at de hellere vil have mig som ven smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Score en pige ???
  • #1   18. apr 2009 Find en pige du klinger med.

  • #2   18. apr 2009 http://www.mailorderbrides.com/

  • #3   18. apr 2009 Har du overvejet at du måske virker for venlig?
    Når det gælder forhold skulle der vidst gerne være noget der hedder "frindship-zone". Hvis du bliver der for længe, bliver den svær at komme ud af smiley Måden du bliver dér for længe på, er hvis du virker for venlig. Du skal huske at virke mere som om at du IKKE vil have hende som ven som med kæreste, hun skal ligesom kende dine intentioner med det her forhold smiley
    - Sådan har jeg da i hvert fald læst det, og det virker realistisk nok smiley


  • #4   18. apr 2009 bare virk lidt mere arrogant smiley

  • #5   18. apr 2009 Spil 100% kostbar.

  • #6   18. apr 2009 Hvordan kan det lade sig gøre? smiley

  • #7   18. apr 2009 Få dig et fedt job tjen en røvfuld så kommer kællingerne rendene. eller prostituer dig selv.!

  • #8   18. apr 2009 okay homie nu får du lige lidt, du skal ikke være den der stole-udtrækkende mand, du skal ikke betale deres drinks, og være sådan super sød over for dem, lav noget pis med dem, som om de var en af dine homies, men også lad være med at fyr for meget opmærksomhed af til dem. i stedet for bare sig: pæn kjole, så sig: pæn kjole, du er den 3 jeg ser med den på her til aften .. det er sådan en masse småting smiley

  • #9   18. apr 2009 Prinsessen ! : hva er det for nogle mennesker du er sammen med? Mongoler?

  • #10   18. apr 2009 ey, ødelæg nu ikke mandens topic . .

  • #11   18. apr 2009 Ja for pokker, betal aldrig drinks!
    - Så har du lavere status end kvinden, også er du da først tabt!
    Det sker generelt at du ryger under kvindens status, hvis du er for flink og de finder ud af at du vil gøre hvad som helst.


  • #12   18. apr 2009 Det vigtigste er vist bare at komme igang med at snakke med nogle tøser - jo flere du har kontakt med, jo større chance for at finde en du klinger med! Så bare igang!
    Og lad være at fokusere for meget på at det SKAL være kæreste potentiale, få dig nogle gode pigeveninder - de har også pigeveninder som kunne være noget.
    Tag den med ro smiley


  • hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #13   19. apr 2009 Uff... det var længe - jeg har ondt af dig. /:
    Bare kom igang med at snakke med nogen. Prøv at kig lidt ekstra på dem,
    hvis der fx. er en lille kort pause i jeres samtale, så sid bare og kig på
    hende - mens du smiler. Det får os til at vide at I er interesserede. smiley
    Når I kigger og smiler samtidig, når der ikke er nogen snak... Så betyder
    det enten at man ser utrolig dum ud, eller at personen sys man er sød. smiley

    Prøv det. Det virker på mig. smiley
    Held og lykke med det. smiley


  • #14   22. apr 2009 ikke for og skal være ond eller svinsk nedladene eller flabet. men mange gange vil jeg sige at folk som har vært singel hele livet og rigtig gerne vil have en kærste de score ikke så nemt på grund af at de føler sig tilside sat af det modsatte køn. som freksempel når hun siger at hun vil bare gerne være venner. i takt med man får den sætning flere og flere gange sænkes ens selvtillid og man bliver mere indafvent når det glæer følser og damer. det gør så også man bliver en del genert med tiden.....mit råd vil være at vis du er genert så skal du være så over psygo meget genert og håbe på at hun syndes det er sødt...men det mest rigtige ville nok være at få styrket selvtilliden ved og gå i byen freksempel også bare være ja sådan set skide lige glade med damer. bare fest og fyr den af og ladvær med og bekymre dig om damer...så skal de nok med tiden komme til dig. måske ikke lige første gang men de skal nok komme. når de så kommer skal du jo så bare vær dig selv. sød og sjov det er det de unge damer de vil have.....efter lidt så tag nået intartiv uden og virke alt for intra og uden og prasse alt for meget på....god tur i byen i weekenden

  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113
    #15   22. apr 2009 Ja okay det vil jeg prøve :d tak for rådet

Kommentér på:
Score en pige ???

Annonce