{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.217 visninger | Oprettet:

score pige med barn? {{forumTopicSubject}}

Har mødt den sødeste pige, vi klikker helt vildt godt og hun har en fantastisk dreng på 3år.
Men syntes hun er svær at komme helt tæt ind på, ved selvfølgelig at hun bliver nød til at tage stilling om jeg er den rigtige både for hende og hendes søn, noget jeg evt kan gøre for at overbevise hende om at jeg er klar til at tage mig af hendes søn og hende selvfølgelig smiley

vi har dog kun lige mødt hinanden for 3 uger siden, men de sidste 2 uger er det lige så stille blevet mere og mere seriøst men syntes lidt at vi står stille lige nu som om hun ikke rigtig ved hvad hun vil, og det gør mig usikker når jeg ikke ser hende mere end et par gange om ugen...

skal jeg bare tage det roligt og lade det gå, som du det nu går eller skal man ligge lidt pres på?

skal jeg næste gang vi ses spørge ind til hvad hun vil og hvad hun føler?

Håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  score pige med barn?
  • #1   16. aug 2010 nu er jeg selv enlig med barn så jeg kan godt forstå hende, jeg syns du stille og roligt skal sige til hende hvordan du har det, og virkelig lægge vægt på at du ikke presser hende og du vil være der for hende og hendes søn,

  • #2   16. aug 2010 Jeg ville nu ikke ligge pres på, eller begynde at ændre på noget, hvis det var mig. Det er vel bare at være den man er, og så håbe på det bedste.

    Men der kunne vel ikke ske noget ved, at hører hende ad hvad hun føler at hun søger i en evt. kæreste, og hvad hun føler om dig.


  • #3   16. aug 2010 så er jeg jo på rette spor har desværre her de sidste par dage presset hende lidt, om hun ville med til forskellige ting, som aftensmad hos min bror osv.. men må bare lige slå koldt vand i blodet og så begynde at fortælle hende hvordan jeg har det når vi nu ligger sammen osv... uden at bare smide bomben midt i det hele men lige så stille smiley

  • #4   16. aug 2010 hvis du skal invitere hende ud så kun dig og hende og evt hendes søn, det andet virker for desperart

  • #6   16. aug 2010 hører fra hende hver dag og er ret sikker på hun også har følelser med i spillet..

    har overvejet at tage dem med ud og spise på restaurant en dag og det er selvfølgelig kun hende og hendes søn og mig der skal med der..


  • #7   16. aug 2010 skal derop i denne uge så må jeg lige stramme mig lidt an og få fortalt hende nogle små ting og så måske endda høre hvordan hun har det smiley

  • #8   16. aug 2010 Per drop det sidste du har planer om, for det vil helt sikkert skræmme hende væk.

    Tag det heeeeeelt stille og roligt. Du er inde på det rigtige om at hun tænker på sig selv og sit barn. Og sådan vil det også være det næste stykke tid.

    Så mit råd er bare at tage den med ro og lade tingene udvikle sig langsomt.

    Lægger du først pres på hende, så er løbet kørt.

    Jeg taler af bitre erfaringer smiley


  • #9   16. aug 2010 ja okay, så må jeg hellere bare tage det roligt, skal ikke ødelægge det her smiley

  • #10   16. aug 2010 lad nu vær med at presse dig ind i drengens liv.. han er 3 år og opfatter fint hvad der sker omkring ham
    går det ikke med dig så skal hans mor ud og finde en ny fyr igen.
    vent 3 måneder ca med at møde hendes barn. efter den tid burde i vide om det er seriøst.

    i kan ikke vide om det er seriøst efter 3 uger. er kun små teenagere der tror sådan noget..

    slå koldt vand i blodet


  • #11   16. aug 2010 hun havde drengen med 3. gang vi mødtes og han er der hvergang jeg er hos hende som er nogle gange om ugen, så har mødt ham og vi hygger os fint uden at jeg prøver at presse på.. han skal selv bestemme om han kan lide mig eller ej, ingen grund til at evt skræmme ham væk eller lign, det ville jo gøre min situation helt umulig...

    jeg tager det stille og roligt med dem begge smiley


  • #12   16. aug 2010 HMM!

    Syntes for det første at det er DYBT uansvarligt at du allerede har mødt hendes søn når du kun har kendt hende i 3 uger!
    For det første pga barnets alder. Hvis det ikke går mellem jer, og hun begynder at date igen, og det heller ikke går, kommer barnet til at møde MANGE mænd i tidens løb! Det er sgu synd.
    For det andet syntes jeg at i skal prøve at tage på nogle dates uden børn. Jeg ved hvor distraherende det kan være at barnet er der imens man prøver at lære nye mennesker at kende (er mor til 2 og har selv været enlig mor).
    Tag den med ro. Hun har maaange ting om ørene, som hun sikkert ikke er klar til at dele med dig. Det er svært at være enlig mor, der er mange overvejelser før man lukker nye mennesker ind i sit liv. For det er ikke kun hendes liv, det er deres.


  • #13   16. aug 2010 Tja, jeg er også enlig mor og hvis jeg kun skulle møde nogen, når jeg ikke har min søn, ville jeg aldrig komme til det.
    Min søn møder dog kun folk som venner og det mener jeg ikke han er forvirret af. Det ville ikke være muligt at lære en fyr ordentligt at kende, hvis jeg kun skulle se ham hveranden weekend.

    Sådan kan det sagtens lade sig gøre, uden at barnet bliver indraget i det. Men det kommer selvfølgelig an på hvor tit hun i forvejen ser andre mennesker med sit barn.


  • #14   17. aug 2010 Betryggende at vide du ønsker Peter Lundins bog !!!!! Dejligt at vide for en enlig mor :o/

  • #15   17. aug 2010 Det er der da intet galt med?
    Har da også bogen om den værste seriemorder i usa's historie men det gør mig sgu da ikke til en dårlig mor...


  • #16   17. aug 2010 Tja, jeg har da også Peter Lundins bog, men det gør da ikke at jeg har lyst til at lære manden - eller nogen lignende at kende....

  • #17   17. aug 2010 Tommy nej desværre, men det kommer jo stille og roligt og fandt ud af igår at jeg bare skal slappe af og lade tingene ske stille og rolig, ikke presse på, hverken på hende eller drengen smiley

  • #18   20. aug 2010 fandt selv en kærste som var enlig mor. mit råd er og give hinde tid. være tolmodig. også ikke være mere for drengen ind du stadig kan være det om 2 år. ment på den måde at du skal ikke overdrive kærlighed og opmærksomhed på drengen vis ikke du har tid og overskud til det om 2 år også for det vil virke falsk. og kan koste dig et godt forhold. jeg er stadig sammen med den enlige mor og vi har nu en fælles datter.. held og lykke

  • #19   20. aug 2010 fandt selv en kærste som var enlig mor. mit råd er og give hinde tid. være tolmodig. også ikke være mere for drengen ind du stadig kan være det om 2 år. ment på den måde at du skal ikke overdrive kærlighed og opmærksomhed på drengen vis ikke du har tid og overskud til det om 2 år også for det vil virke falsk. og kan koste dig et godt forhold. jeg er stadig sammen med den enlige mor og vi har nu en fælles datter.. held og lykke

Kommentér på:
score pige med barn?

Annonce