{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

min mor blev kørt ihjel - intet sker. {{forumTopicSubject}}

Ja, en stakkels kvinde skriver dette. Jeg synes det bør
ændres. Ved at poste det her, skaber jeg bare den
opmærksomhed, som pigen fortjener.

Ja der er et par extra udråbs tegn.
Min mor blev den 9-1-2008 Kørt ned på en lille villa vej.

Der er INGEN ubehagelige billeder her.
http://www.112-taastrup.dk/dame_kort_ned_2008.htm

Der var masser overblik.
Min mor var på vej over et T-kryds

Hun kom fra toppen af T´et. Højre side af det og var på vej over i Venstre side af T´et.

En renovations vogn kom kørende, lavede et venstre sving ved lav hastighed (Siger politiet)
Rammer min mor, hun vælter og han køre hende over med venstre baghjul.

Hun mister pulsen med det samme fordi handes bækken er fuldstændig knust, Gisper efter vejret men har ingen Puls.
Min lille mor, Jeg elskede hende så højt!
Jeg savner hende hver dag og har INGEN der kan erstatte eller fylde det tomrum der er efter hende.

Jeg køre ud og er på hospitalet mens de prøver at rede hende.
Jeg får sagt forvel til hende selvom hun ikke er ved bevistheden.

Hun er væk!

Nu viser det sig at Politiet har sendt et brev til min ælste søster som har vokset op hos min Mormor og ikke har noget synderligt forhold til mig eller mine 2 søstende.

De sigter ham ikke, for ingen har set hende. De 2 vidner så hende ikke og chaføren så hende ikke.

Så fordi han ikke har kørt stærkt og ingen så hende sigter de ham ikke ? WTF hvad fanden sker der, det er sku da statens pligt at kæmpe hendes sag nu hun ikke er her?????
Hun er fandme da dansker og har betalt skat og levet et liv her i DK.

Hvad bliver der af det med 100 % ansvar for bløde trafikanter ?
Det vi altid får at vide når man tager kørekort. At folk skal springe ud for dig for at du overhovedet kan frikendes?


Hvad fanden er det for et land ? Med land og lov skal land bygges ?
WTF det er sku da ikke noget at kalde en lov.

Så man kan faktisk sagtens køre en over, bare man ikke køre for stærkt og ingen ser det = Du skal alligevel ikke betale en skid i erstatning til de efterladte.

Og du bliver ikke sigtet.

Du skal kun betale erstatning hvis der er børn under 18, en ægtefælde eller slægtninge der ser det.

Ergo vi kan bede om begravelses udgifter. HAHHAHA WTF skal jeg med 30.000 kr til at dække min mors begravelse ??????
HVAD FANDEN KAN JEG BRUGE DET TIL ?

Ingen skal betale, ingen skal straffes, Ingen skal retsforfølges fordi min mor ikke var 195 Cm høj og han var blind som en stær!

Hun var bange for lastbiler, Hun rystede hvis vi overhalede en lastbil pga en ulykke da hun var yngre.
En skraldebil Larmer og fylder. Hun har set ham og regnet med at stodderen ville holde tilbage som han skal.

Jeg vil ham intet ONDT. Jeg vil ikke hade ham, Jeg vil ikke at han skal dø eller lide. MEN JEG KRÆVER FANDME RETFÆRDIGHED.

Nu har jeg 4 dage til at klage, og det sker der INTET ved for det er HELT normalt.

WTF DANMARK ?
Rammer du en bil skal du betale erstatning. Dræber du en fordi du er blind sker der INTET.

Denne tråd vil blive fulgt nøje af mig, Og jeg vil se det som min PLIGT at skabe så meget OPMÆRKSOMHED om denne latterlige lov at den bliver ÆNDRET.

MIN mor skal SATME IKKE DØ forgæves

Jeg græder så meget mens jeg høre LOC og skriger min sorg ud.
Håber i vil hjælpe mig med at skabe opmærksomhed om den her latterlige LOV!

Tak for jeres tid, tak fordi i er på et forum der har hjulpet mig så mange gange i mit liv, et sted jeg kan skrive løs om tømme mit hjerte for sorg og Bekymringer.

TAK!

Kopieret fra Hol.dk for at skabe debat og lovændring
__________________
OCTeamDenmark.com Staff
Cooled and sponsored by Coolerkit.dk
Gigabyte EP45 Extreme | QX9770
2x1 Gb G.skill DDR3 PC3-16000
2xFoxconn 3870, Vcore,Vmem,OCP,Cap mods.
22" Samsung 225BW | Antec 1000 Watt
Mach 2 GT (moddet by t!m) | MX510 - Func F10s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min mor blev kørt ihjel - intet sker.
  • #1   16. okt 2008 rolig nu, jeg har bare sat det herind, da de spurgte på hg om der var en der ville smiley

  • #2   16. okt 2008 Det pisse surt, men prøv hør sådan fungere rets systemet bare ikke, man kan ikke sigte nogen uden at have nogen som helst vidner eller noget, hvad skal man så sigte dem for?

  • #3   16. okt 2008 Nej men nu skal du os tænke på det hestegalleri hestegalleri = blondiner = meget lille hjerne (:

  • #4   16. okt 2008 zomg jeg spildte lige SÅ meget tid af mit liv der! WTF!!!! OMGOMG WTFWTF!!-.-'

  • #5   16. okt 2008 Fuck hvor er i latterlige at høre på! Og hva så med Baboom, det er sku da ikke en skid bedre!

  • #6   16. okt 2008 Lone N:
    Tror du selv at man kan få ændret noget mht. retssystemet ved at poste det der rundt over det hele på nettet?


  • #7   16. okt 2008 DEFEKTE MOBILTELEFONER KØBES ! slap dog lige af og giv hende en chance vis det genere dig kan du sku da bare lade vær med at læse det

    lenerinken
    føler med dig det er sku ikke altid loven er skruet helt ordenligt sammen


  • Hehe :D !
    Hehe :D ! Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 169
    #8   16. okt 2008 Hvorfor skal han straffes for noget som han 100% sikkert ikke gjorde med vilje, og desuden tror jeg altså også bare det at han har dræbt er straf nok. Samvittighed er den hårdeste straf man kan få smiley

  • #9   16. okt 2008 LeneRinken * Du må da som der siges kunne stå inde for det du siger. Ellers så slet det.

    En anden ting er så at man skal have grundlag for et retssag, det har der vel ikke været. Synd for personen, men sådan er det. Laver det her indlæg ikke om på.

    Så bare slet det, man spilder sin tid med det.


  • #11   16. okt 2008 kan ikke rigtig tage indlægget seriøst pga. den måde det er skrevet på.. "HAHAHAHA WTF" bruger man bare ikke i sådan en tekst, og "Jeg græder så meget mens jeg høre LOC og skriger min sorg ud." fik mig så til at stå helt af, for hvor er jeg egentlig ligeglad om du hører LOC imens du græder....

    jovist er det tragisk, meeen...det kunne være skrevet på en lidt mere seriøst måde.


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #12   16. okt 2008 I DK er man kun berettiget til den erstatning som det økonomiske tab svarer til. Altså er erstatningen på de 30.000,- til begravelsesudgifter det man får. Er moderen ikke forsørger, skal der altså ikke betales erstatning til børn, da de ikke har lidt noget økonomisk tab.

    Hvis føreren af bilen er skyldig i en lovovertrædelse, så bliver han straffet gennem de retslige love han har overtrådt, ikke gennem erstatningsloven.

    Og det system kan jeg godt lide, for hvordan gør man op hvad et liv er værd hvis man skal betale erstatning efter livsværdi?
    Det kan man ikke, og man ender i et USA system, hvor man straffer med økonomiske sanktioner.

    Så på det punkt er jeg glad for det danske retssystem.


  • #13   16. okt 2008 Lad dog pigen være - hvorfor skal hun overfaldes ?

    Gå dog udenom indlægget hvis i er så meget i mod det ! Hop ind i en af de der kede tråde ! Der er jo meeeeeget mere spænding - OMG


  • #14   16. okt 2008 Jeg BRÆKKER mig også ....... stop det klynkeri.

    I skulle satnme være født som neger i afrika, så var dette første indlæg FULDSTÆNDIG ligegyldig . . .


  • #15   16. okt 2008 Hmm, nok mange der er heldige og stadig har deres mor. Det er meget svært at miste sin mor. :o( Hvorfor pokker hidser i jer sådan op over det her, har i ikke andet at få tiden til at gå med, sørgeligt...

  • #16   16. okt 2008 haha, alt hvad i siger til mig ik? -det er jeg egentlig kold overfor? Der var bare en der skrev om der ikke var en der ville sætte det på baboom, og det gjorde jeg simpelthen kun fordi at der er nogle der har ondt af hende, og for at det kom lidt rundt, og da jeg ikke selv har hørt om det, vidste jeg ikke hvor det havde været hørt om før - og nej. jeg gad ikke til at kigge indlægget igennem for det her smiley .

    Jeg ved godt linket ikke virker, det gør det heller ikke med hende som jeg kopieret linket fra - men jeg ved jo ikke hvor jeg skal finde et virkende link, når jeg ikke selv har hørt om det.

    Jeg ved ikke selv hvad jeg syntes om det her, for selvfølgelig kan man ikke bare smide en gut i spjældet hvis der ingen vidner var på det. Det kunne ligeså godt ha' været hendes mor der havde kørt ham ned - så havde der været en helt anden tone fra datterens vedkommende, ik? :b
    Men ja, stakkels ham der skal bære ulykken i sig resten af hans liv. Det er ikke lige noget man sådan bare glemmer. :'s

    Men helt ærlig mennesker, hvad med at tage jer sammen - og lad vær med at prøve på at sparke mig i hovedet? Når i har læst overskriften burde jer der før har hørt om det, vide hvad det var - så istedet for at give mig en sviner, så kunne i spare jeres(UNDSKYLD SPROGET) FUCKING KOSTBARE tid, som i skide lorte hellige kællinger tror i har, -og så havde i ikke noget at brokke jer over. Der er altså nogle mennesker som ikke sidder på nettet, eller når at se nyhederne hver dag, som ikke har hørt om dette. Så blondine, brunette, rødhætte eller blackie - WHATEVER!?


  • #17   16. okt 2008 Jeg ville sgu nok selv af sorg, også blive lidt agressiv som hun er, over at der ikke bliver gjort noget. Selvom der ingen vidner var. Nogle gange er det svært at se loven og sandheden i øjnene. Det ved selv de skide stofmisbrugere, og de andre som sidder en 4del i spjældet i sit liv? Mindst?

  • #18   16. okt 2008 jens, jeg kan ikke sige andet end det samme til dig smiley

  • #19   16. okt 2008 Hov hov - lene

    hvad med os der ikk svinede dig - nu skærer du alle over en kam


  • #20   16. okt 2008 Lille - My .
    nej, for hvis du læser det rigtigt, står der:
    istedet for at give mig en sviner, så kunne i spare jeres
    Dvs. dem der giver mig en sviner - det er dem der er tale om smiley

    Det er bestemt ikke jer der skal have en sviner, men jeg tror selv de ved hvem de er :o)


  • #21   16. okt 2008 haha, sjov historie.
    man kan da ikke tage det seriøst, med det sprogbrug, og mellemrum imellem det sidste ord, og spørgsmålstegnet.

    WTF... haha =].


  • #22   16. okt 2008 tror ikke du ville syntes det var så sjovt hvis det var dig der var pigen.

  • #23   16. okt 2008 Det ville jeg nok ikke.
    Men jeg ved i hvert fald jeg ikke vil skrive sådan en historie, uden at sørge for at mit sprogbrug i hvert fald ikke omfatter WTF, i sådan en "seriøs" tekst.
    Selve historien er ikke sjov, men måden den er skrevet på er lige til at grine af.

    "HJÆLP MIG INTERNET! MIN MOR ER DØD"


  • #24   16. okt 2008 søren, ja . jeg kan godt se det lidt... kun lidt :b
    men pigen er jo i sorgeperioden. endda en grov en.


  • #25   16. okt 2008 er jeg den eneste som synes linket ikke virker??

  • #26   16. okt 2008 V L, jeg har nævnt linket ikke virker smiley

  • #27   16. okt 2008 Næh jeg kunne aldrig drømme om at lade en pistol eller bruge en kniv for at slippe af med en fjende. Det perfekte mordvåben står i garagen, og man slipper sgu godt fra det til lige med.

Kommentér på:
min mor blev kørt ihjel - intet sker.

Annonce