{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

chokeret over min mor :S {{forumTopicSubject}}

Jeg er så chokeret lige nu, jeg er lige fyldt 18 år og alt efter min egen mening, så går alt super, så igår virkede min mor sygt pissed og hun har været lidt sær siden min fødslsdag. Spørg hende så er du sur, ja det VAR hun, spørg så hvorfor, har jeg gjort noget, JA i den grad! Siger så nåh jamen hvad har jeg gjort, den tager vi imorgen så kan du forberede dig, og jeg tænker bare what?
Går så op til hende senere og siger, at jeg synes det er unfair hun bare siger sådan, og at jeg gerne ville vide hvad jeg havde gjort. Så griner hun på en rigtig arogant og ubehagelig måde, også siger hun så, Jeg er så træt af dig, du er sådan en stor skuffelse, du er den største egoist jeg kender, du er så kold en person... osv osv, hun sagde virkelig de grummeste ting, og hun råbte, skreg og græd, og det kom virkelig bag på mig :S

så begynder hun at sige, det er måske bedst at jeg bare finder mig en lejlighed osv. og hun råber og skriger, jeg er helt stille og rolig, tror lidt jeg var chok, hver gang jeg forsøgte at sige noget, blev jeg afbrudt af hun råbte et eller andet.

har snakket med mange af mine venner og de forstår ingen ting, ligesom mig. Jeg har ikke haft mulighed for at snakke med min far, men WOW det der var virkelig en slem omgang, jeg helt væk lige nu.

Nu kommer mit spørgsmål, tror i hun har fået en form for depression eller noget pyskisk sygdom?

Altså hun var helt væk og begyndte at smide med ting osv :S


sorry det blev ret langt. Men nogen der har oplevet noget lignende?


Kommentarer på:  chokeret over min mor :S
  • #1   10. aug 2009 Så overvejer man måske om man er nogle af de ting?

  • Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #2   10. aug 2009 Shit mand... Det lyder godt nok ikke særlig fedt. Håber da hun falder lidt ned så du kan snakke med hende igen, for det der er da total ukonstruktivt. Men mødre er sgu underlige nogle gange.. Og så er det sgu lige meget om man er 18 eller 28 smiley

  • Brain
    Brain Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 221
    #3   10. aug 2009 Vi kan jo ikke vide om der rent faktisk er noget hold i noget af det hun siger...

    Den berømte " Hvem mig? Noget galt med mig???" - Har vi hørt ofte...

    Men en snak ville nok være det mest fornuftige?? Lade hende falde ned, og så tage en snak om - HVORFOR


  • #4   10. aug 2009 Synes også det er meget barnligt, det bare generelt en rigtig underlig måde at opfører sig på,.

    jov jeg kan godt se jeg måske ikke har været så hjælpsom, men ikke i en så høj grad, at hun skal flippe sådan.
    Fik lige snakket med min far, og han syntes virkelig også det lyder voldsomt.

    Men jeg ved bare ik hvad jeg skal stille op, for jeg tror ikke jeg kan få et ord indført.


  • #5   10. aug 2009 havde virkelig lyst til at klappe hende en, men ved det er det forkerte at gøre...

  • #7   10. aug 2009 Er sku heller ikke altid vi mødre gider finde os i vores børns opførsel! Er sku grænser for hva man vil stå model til!

  • #9   10. aug 2009 * Lillelund *
    Nej det er kommet efter onsdag hvor jeg fyldte 18 år.
    Jeg fik snakket med min far, og han mener helt bestemt det der var for meget fra min mors side, jov han mener jeg godt kan hjælpe lidt mere, være lidt mere vågen og hjælpe lidt selv uden de skal spørge, men at hun flipper sådan kan han ikke fostå og vi skal alle 3 snakke iaften.

    Den lyserøde Panter smiley .
    Mmm føler os bare det har gjort jeg har 0 respekt over for min mor, gider det virkeligt ikke, at hun har så svært ved at styrer sig oh hun er hvad 45 år, det hel utroligt. Hvis jeg var færdig med mit gym. havde jeg nok, fundet mig et arbejde og forsøgt at komme væk, så hurtigst muligt. Men desværre har jeg lige 3.g som skal gennemføres.


  • #12   10. aug 2009 Din mor har sikkert bare nået grænsen og fået nok. Det har sikkert været et problem længe og nu flød bægeret så over...

  • #13   10. aug 2009 tror bare det fordi nu du blevet 18 år og skal ud i den virkelig verden og det kan nok være lidt svært for hende at forstå.
    selv om det er lidt voldsomt det hun har sagt.
    hun kan nok bare ikke forstå at nu du blevet så stor og ikke er hendes lille pige mere og skal klare sig selv og hun nok ikke er så sikker på du kan klare det uden hende.??


  • #14   11. aug 2009 * Lillelund *
    sådan plejer vi også at gøre det, har seriøst aldrig prøvet noget lignende, men heldigvis fik min far snakket lidt med hende, men det er stadig super akavet :S


    Den lyserøde Panter smiley
    lige pt sover jeg hos nogle venner.
    Hmm god ide med kollegie, tror jeg skal finde ud af noget alla det smiley


    Tjek mine annoncer O
    Mmm du har sikkert ret, hun har altid gerne ville dominerer meget og jeg tror bestemt ikke hun kan lide jeg er blevet 18. Og ja jeg er meget stille og rolig, jeg er god til at kontrolere mig under sådan noget her smiley


    Lone N
    Jamen hun begyndte først at virke sær efter min 18 års :s


    Kiksen
    tror det er noget alla det, hun er nok bange for at miste mig, men i og med hun gør sådan der, skubber hun mig bare mere væk.


  • #15   11. aug 2009 Sidsel<3 T

    Mmm ved det ikke, det stadig lidt vildt at hun flipper så meget, det var virkeligt en hjerte knuser.


  • #17   11. aug 2009 ja men nogen reager voldsom en andre.
    måske når hun har fået mod til det kommer hun nok og giver dig en undskyldning smiley


Kommentér på:
chokeret over min mor :S

Annonce