{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

min hund blev bidt {{forumTopicSubject}}

min mor var ude at g[ en tur med min hund, ligepluslig høre jeg hende udenfor råbe til mig at han er blevet bidt af en amstaff.
jeg skynder mig slf ud i stort set ingenting.
hunden havde snor påå med fik sig revet løs da han se min hund(pomeranien) og løb målrettet hen til min hund, min mor skynder sig at løfte ham op, men det for fat meget kort i halsen på ham( heldigvis bider han ikke hul)
ejeren for kaldt hunden til sig og begynder at gå, hvorefter min mor siger: er du klare over at din hund bed- hvortil han siger det er jeg ked af og går bare videre) jeg er sååååååååå tosset nu. har gennemsøgt hele området uden held..
skulle bare lige rase ud...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund blev bidt
  • #1   21. apr 2012 i skulle ha fulgt efter ham hjem

  • #2   21. apr 2012 daniel p-- som sagt var min mor der gik med ham- og hun skulle bare væk.. men tro mig har gennemsøgt det hele,

  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #4   21. apr 2012 Kæft et fjols. Håber det lorte dyr bliver aflivet og ejeren får en bøde.

  • #6   21. apr 2012 sikker på at det var en amstaff eller en anden muskelhund. De skulle ellers være så fredelige ( efter deres ejeres egen udsagn ) Det hele er naturligvis ironisk skrevet... Men uden at gentage mig selv for meget.. Hvornår høre vi om det næste tilfælde ( om ganske kort tid ) Håber ejeren til dyret bliver fundet


  • #7   21. apr 2012 abe øhh??

  • #8   21. apr 2012 har såment intet imod disse hunde, var blevet ligeså sur hvis det var en labrador.. synes bare ikke man kan være bekendt bare at gå, uden at sikre sig at det dyr der e blevet angrebet trodsalt har det ok.
    min hund kunne ligeså godt ha været blevet skambidt og vi måtte til dyrelægen og betale x antal kroner. synes da egentlig heller ikke man kan være bekendt ikke at sikre sig at min lille gamle mor ikke er ved at då af hjertestop.. det er lidt en princip sag for mig.


  • #9   21. apr 2012 han går nok tur i samme område så mon ik i render ind i ham igen? Ring til panserne næste gang i ser ham!



  • #10   22. apr 2012 cecilia-- ej hvor skrækkeligt--- kom din lille hund på benene igen?

  • #11   22. apr 2012 Saa hvad din mor er sikker paa det en amstaff? Tag dig dog sammen, Pommer-what ever er de mest aggressive hunde ever, sikkert din lorte koeter som bed den anden hund eller lign. Styr dig dog.. Kan hoere paa det hele der intet overhovedet er sket med din hund. Intet bid hul eller noget som helst. Du har ingen sag, du kan intet goere, din mor har sikkert lyttet for meget til MArlene Harpsoe og hendes mund diarre og taenkte at nu faar vi da lige aflivet endnu en koeter.

  • #12   22. apr 2012 lol spasser xD

  • #13   22. apr 2012 thor m. pis af helvede til !!!! er på ingen måde ude på at få aflivet nogen som helst hunde.. og så skide svært er det det altså heller ikke at genkende denne race. har intet imod denne race fat det dog--
    med med din modbydelig holdning håber jeg godt nok ikke at du er ejer til sådan en race, for du lyder nemlig til at være en der ødelægger det for alle andre .
    hul eller ej. skal en ejere da ikke bare ignorer sådan en episode


  • #15   22. apr 2012 cecelia-- dejligt at hun har det godt:))
    og ja som du selv skriver 1 ting er at en hund bider, det er trodsalt et dyr, og kan derfor på ingen måde bearbejde hunden. men man kan som ejer ikke bare tag skyklapper på, når sådan noget sker


  • #16   22. apr 2012 thor m- og kan så også lige sige dig- hvis min hund køter eller hvad duu viil kalde den, havde bidt snappet el lign- havde jeg ikke gået nogen steder før jeg havde snakket med ejeren om evt forsikring oplysninger og ikke mindst set til den anden hund.. også jeg havde jeg sku taget mine forholdsregler. evt en anden snor de ikke bare lige kan vikle sig ud af/bide/rive snoeren over. og ville klart overveje en form for mundkurv. da det er mit ansvar som hundeejer at minske risikoen for at der kan opstå en ubehaglig/farlig situation.

  • #17   22. apr 2012 Der et saa mange af de lortekoetere i Danmark og ejerne er ofte ligesaa modbydelige. Og ja nu skrev jeg OFTE.

  • #18   22. apr 2012 Håber hunden bliver fjernet fra ejeren, og får en ordentlig ejer........

    Men det er synd med din hund, godt den ikke kom noget til, håber ikke man kan mærke det på den psykisk.


  • #19   22. apr 2012 Thor paa den lukkede...

  • #20   22. apr 2012 Asus - Sut dig selv smiley You 2 Onslow.

    Mette - ER det nemt og finde racen??? HAHAHAHA Sjovt!

    Kan din lille mor virkelig sige det var en Amstaff naar hun sikkert ikke engang kan finde den her, samme med dig.

    http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/findpit.html

    Skal lige siges jeg har en Amstaff, hun er det soedeste paa jorden. Men ja tror du jo ikke paa hvilket os rager mig en papand smiley

    En anden ting er det er da pisse lige meget hvilken race hund det er, er ejeren et svin foelger hunden efter. Om det en Lab, Pommer, Pitbull eller Schaefer. Men du er sikkert af den overbevisning at de nu ulovlige hunde er LANGT farligere end de andre ikke? Hvis ja saa forklar mig endelig hvorfor, Gerne efter du har sat dig ind i loven, alle de 13 hunde racer og det.


  • #21   22. apr 2012 Cecilia F - Og derfor vaelger hun at paapege at det er en Amstaff? (som det sikkert ikke var)

  • #22   22. apr 2012 thor m--- du læser tydeligvis ikke det jeg skriver. du har desværre jord i hovedet, synes du skal hoppe ud af tråden, og luft din penis forlænger

  • #23   22. apr 2012 Thor M - Hvis du rent faktisk gad lukke øjnene op for en gangs skyld, så kan du se, det er hendes mor der råber at hunden er blevet bidt af en amstaff.

    Dernæst påpeger Mette at hun intet har imod racen og hun sådan set er ligeglad med racen, det kunne lige så godt have været en labrador.

    Hvorfor er du altid så pissehamrende negativ og skal svine andre mennesker til? Du læser jo ikke engang hvad der står.


  • #24   22. apr 2012 Mette M - Jeg har da ikke jord i hovedet. Men nu din udvidenhed spiller trop med din stupiditet saa bliver jeg da ved. Er min lille 25kg tunge taeve en penis forlaenger? Hvordan haenger det lige sammen Mette? Og svar dog paa det med hunden, fandt du selv en Amstaff paa listen der? Eller var de alle Amstaffer? smiley

  • #25   22. apr 2012 Ahem. Gert - Laes dog mit eget inden du paapeger jeg ikke laeser hendes. Jeg skriver netop

    ''Kan din lille mor virkelig sige det var en Amstaff naar hun sikkert ikke engang kan finde den her, samme med dig.''

    Skal jeg lave en lille video og RAABE det ind i mikrofonen for at i fatter det?


  • #26   22. apr 2012 Gert - SELVFOELGELIG har hun noget imod racen!!! Elers ville hun ikke paapege det.

    ps. Er det svaert og laese nu hvor jeg ikke har aa oe og ae?


  • #27   22. apr 2012 Thor M - Ahem selv! Du kan tydeligvis ikke selv husker hvad du skriver, så jeg citere hermed: "Men du er sikkert af den overbevisning at de nu ulovlige hunde er LANGT farligere end de andre ikke? Hvis ja saa forklar mig endelig hvorfor, Gerne efter du har sat dig ind i loven, alle de 13 hunde racer og det."
    Citat slut!

    Citat Mette M: "har såment intet imod disse hunde, var blevet ligeså sur hvis det var en labrador.. synes bare ikke man kan være bekendt bare at gå, uden at sikre sig at det dyr der e blevet angrebet trodsalt har det ok."
    Citat slut!


  • #28   22. apr 2012 Cecilia F - Alle kender jo en Pitbul virker det som om... Isaer i de her forummer , men fred vaer med det. Hvorfor bed den din hund? Du giver selvfoelig racen skylden, men taenker ikke paa alle de andre muligheder der kunne haft vaeret.

    Manden har aabenbart vaeret taet nok paa at han kunne undskylde, saa han har nok haft en ide om at der ikke var sket noget, hvilket os var sandt.


  • #29   22. apr 2012 Thor M - Ja for du ved lige præcis hvad alle mennesker tænker og kender alle menneskers holdninger, derfor er du Gud og ved lige præcis hvad der skete i situationen.

    Og ja self. er det Mette's hun der har bidt, der kan self. ikke være sket andet.


  • #30   22. apr 2012 Gert - So? (ENGELSK) Hvad har det noget som helst med det at goere? Hun paapeger at det en amstaff, saa brokker hun sig over at hun haaber ikke jeg har saadan en slags hund nu hvor jeg er rapkaeftet. LAES DET HELE OKAY?


    Ceclia F - JA praecis!! Men det goer det jo ikke sandt vel? Og hvad kommer der til at staa paa forsiden af EB? ''KAMPHUND AMOK'' Ogsaa ville det indgaa i artiklen at forurettet siger det en Amstaff, Hr og fru. Danmark er for snaever synet og dumme til at taenker laengere over det saa derfra er alle hunde som ser ud paa en vis maade jo Amstaff. Og de jo os syge i hovedet alle sammen ikke smiley


  • #31   22. apr 2012 thor m-- når jeg skriver jeg intet har imod racen så har jeg ikke., jeg har ikke noget i mod nogen bestemte racer for den skyld. havde det været en fucking gravhund have jeg også nævt det.m ligesom jeg nævner racen på min egen hund. det var bare uheldigt at det lige at en muskelhund/kamphund/amstaff /pittbull. og det kunne ligeså godt ha været en anden race.
    men om du kan li det eller ej så var det absolut ikke en golden retriver, der kom for at hilse pænt!!!!! hvorfor hidser du dig sådan op


  • #32   22. apr 2012 Gert - Blev du smidt ind i en vaeg fornyligt ? Naar man skriver som hun goer har man aabenlyst noget imod dem.

    Jeg hader Perkere, Men er ikke racist . Det er praecis det samme som det hun siger, bare fordi man benaegter det efter goer det jo ikke rigtigt vel?


  • #34   22. apr 2012 Thor M - Ærlig talt forstår jeg godt den kommentar.

    I nærmest ALLE debatter herinde fremstår du som en narrøv for at sige det ligeud, du tiltaler folk rigtig grimt, du ved åbenbart alt og kunne på intet tidspunkt indrømme du har taget fejl.

    Du fremstår som den type der er pissehamrende ligeglad med alle andre end dig selv.


  • #35   22. apr 2012 thor -- fat dog min foragelse ligger ved ejeres reaktion. og ikke hundes adfærd-- da det er en hund-

  • #36   22. apr 2012 Mette - JEG hidser mig op fordi at det er pga folk som dig at vi har den her lov idag. Ignorante mennesker som koere en hetz imod visse ting. Jeg laeste alle de artikler fra sommer 2010 og kunne ikke andet end at taenke hold kaeft nogle svin. De idioter som paastod det var en af de nu ulovlige racer for saa at finde ud af at det var en Rottweiler eller lign. DE er skyld i loven nu. DE fik frygten op i folket i DK sammen med EB og Dansk Folkeparti i front. DERFOR hidser jeg mig op.

  • #37   22. apr 2012 Thor M - Har du bare aldrig lært at læse hvad der står, eller læser du bare kun det du selv vil læse?

  • #38   22. apr 2012 thor m- må årligt indrømme at det ærger mig lidt hvis din opfattelse er at jeg ikke kan li racen- jeg synes alle hunde er herlige indttil de beviser det modsatte-- DET GÆLDER ALLE RACER også EN POMERANIEN...

  • #39   22. apr 2012 Mette - Saa sig det dog, hvorfor paapeger dui at det en amstaff og at jeg ikke burde have en ? det er deri jeg bliver forarget. Any ways. Jeg er aerlig talt ligeglad, din hund er i live og der er intet sket med han/hun saa det er kun godt.

    Asus - Hehe if you say so.



    Gert - Jeg tiltaler folk som de fortjener. Er man en idiot for man lort i hovedet, laengere er den ikke.


  • #40   22. apr 2012 Thor M - Arh oka, dvs. du forventer vi andre tiltaler dig som du fortjener?

  • #41   22. apr 2012 min brormand er selv tidligere ejere af 4 stk.. har altid været glade for alle 4, gået ture med dem. kælet for dem, mg egen hund har gået med dem. det ville jeg nok ikke hvis jeg ikke kunne lide dem vel

  • #42   22. apr 2012 Mette - FINT! Det var bare ikke det jeg fik udaf hvad du sagde tidligere. Jeg er ogsaa selv af den overbevisning, har dog selv haft nogle episoder med netop pomerian og schaefer hunde, men betyder self ikke at begge racerne skal udryddes fordi nogle ejere ikke kunne finde ud af at opdrage dem.

    Any way, Jeg tror jeg melder mig ud af debatten her, eller debat er det nu ikke men ja.


  • #43   22. apr 2012 Gert - Jeg laver ikke forum oplaeg herinde, desuden er de ting jeg siger korrekte. Men PM mig endelig med de ting hvor du ville kunne give mig igen, for de er her ikke smiley (Er du forarget over det jeg sagde om tykke kvinder? Er det det?? )

  • #44   22. apr 2012 jeg påpeger det fordi at det var det efter min mors udsagn. hvorfor må jeg ikke nævne det??????? som sagt havde sku også skrevet hvis det er en labrador

  • #45   22. apr 2012 Mette - Du skriver at jeg ikke burde have en Amstaff pga. min holdning til den her skoere historie.

  • #46   22. apr 2012 ja det du skriver er at det nok var min hunds egen skyld er vi eninge?? og tror bestemt ikke man som hundeejer kom særligt langt med den holdning- jeg opfatter det som at man skubber ansavert over på den anden part. fordi man som ejer af denne hunderace nok er lidt på vagt

  • #47   22. apr 2012 skører historie?

  • #48   22. apr 2012 Nu aner jeg ikke hvad du sagde om tykke kvinder eller hvorfor det skulle gå mig på?

    Og nu skrev jeg ikke noget om at give nogen igen, for ærligt talt så tiltaler jeg folk høfligt. Mit liv er for kort til at gå og svine folk til i flæng fordi jeg mener de fortjener det som du åbenbart gør.

    Jeg undrer mig bare over hvorfor du er som du er. Du er rigtig grov overfor folk herinde og forstår ikke hvorfor.


  • #49   22. apr 2012 vil så lige påpege at jeg IKKE synes racen skal udryddes ej heller forbydes- synes genealt det er en dejlig tillidsfuld mennske glad hund. en dejlig størrelse og ikke mindst en sindsyg flot hund

  • #50   22. apr 2012 Jeg håber at du har meldt det til politiet! også selvom du ikke ved hvem hunden er ... men så ved politiet at den hund er i området, hvis det skulle ske igen.

    Og så håber jeg at din hund er OK efter det, og ikke får problemer med andre hunde fremover smiley


  • #51   22. apr 2012 hvis den "amstaff" gerne ville ha bidt hul så havde den gjort det ..... gjorde den jo ik . så ja det er træls oplevelse som ikke er okay , men at hunden skal aflives osv , slap da af !!!!

  • #52   22. apr 2012 Sikke en dum ejer? han lød da som om han var fuldstændig lige glad.
    Hunden kan jo ikke gøre for det, jeg syntes det er ejerens skyld sådan som hunden opføre sig..


  • #53   22. apr 2012 mette : du kaldte den jo en penis forlænger? Fuck jer uvidende haters!!! Pittbulls længe leve!!!!!

  • #54   22. apr 2012 david ja grundet thor m åndsvage kommentar

  • #55   22. apr 2012 Det er en hund for fanden, hvad havde du regnet med?? Fordi du fortæller den "du må ikke bide din frække bandit", så retter den sig sku da ikke efter dig. Rent genetisk er den jo ikke "lavet" til at skulle rende og følge dine ordre.

    Nu bliver jeg upopulær, men Thor har sku ret. De aggresive hunde er som regel de små. Og din mor har uden tvivl sagt det var en amstaff, fordi det ligger lige til højrebenet.


  • #56   22. apr 2012 Amstaff eller ej.....Det ikke hundens fejl hvis den er opdraget forkert!

    Nogle mennesker er bare spasere når det kommer til at udvise ansvar! Og det er dem der ødelægger det for alle de andre...


  • #57   22. apr 2012 Gider ikke læse hele lortet...

    Men læste nok til, at kunne se, at Thor M; du er sgu da langt ude mand?
    Du går fuldstændig til modangreb på hende? Hun har ikke nævnt noget om at aflive hunden eller noget med den race.

    Få da lige kløerne indenbords!


  • #58   23. apr 2012 forbyd alle muskelhunde , ikke mange ejer kan åbenbart rette-passe dem ind til det enkelte behov.. Ja forby de små tæppetisser samtidigt , de er sgu da en plage af en anden verden. Næ køb en beostær og snak med den indtil den begynder at sige det samme som jer og hør derefter på hvor meget lort i lukker ud .. smiley

  • #59   23. apr 2012 terminator... du er da noget så dum at høre på ... hvad med at forbyde idioter som dig ?

  • peter m
    peter m Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 79
    #60   23. apr 2012 den hund ska ha et nakkeskud længere er den ikke!

  • #61   23. apr 2012 Jeg har pomeranian og også haft amstaff (samtidig) desværre er det kun min pomser jeg har tilbage nu..

    Selvfølgelig må du have lov at tænke afliv det kræ og det kan kun gå for langsomt.. Ja pomser er hidsige men behøver ikke være aggresive..

    Gizmo vores gamle amstaff sku lige have rørt en anden hund så havde han fået sprøjten MED DET SAMME!!! Der er meget oprør MHT de såkaldte muskel hunde, og ja.. Tro alle ejere (inkl. mig selv) har det stramt med det, derfor kan man måske være på vagt hvis nogen nærmer sig ''racisme'', men det opfatter jeg OVERHOVEDET IKKE DU NÆRMER DIG!
    Manden med den anden hund signalere ikke ligefrem ud fra det du skriver en ansvarlig ejer, det er klamt, intet mindre..

    Og du er i din gode ret til at være tosset!


  • #62   23. apr 2012 caroline J

    Det er jo ikke løgn det jeg skriver.. Din udtallelse vælger jeg at betragt som mindre begavet


  • #63   23. apr 2012 Stine R - Hvis din pommer havde bidt en anden havde den saa faaet sproejten LIGE MED DET SAMME?

    Esben - Haha det var noget af et sats og sige jeg har ret, folk plejer at vaere bange for at blive svinet til smiley


  • #64   23. apr 2012 THOR: det kan du bande på, hvis ikke hundene leger, så ja..
    kan da ikke have en hund jeg ikke har tillid til, hvis der pludselig kommer et barn ind i billedet..


  • #65   24. apr 2012 Stine - Hunde reagere anderledes overfor boern. Du kan ikke sammen ligne det. En hund kan rive hovederne af kaniner og andre hunde og stadig vaere den bedste lege kammerat for et barn. PRoven fact btw.

  • #66   24. apr 2012 terminator..... der betragter du så forkert , du tydligvise uvidendenhed er mindre begavet ...

  • #67   24. apr 2012 du tror ved ikke du skal belære mig vel??

  • #68   24. apr 2012 caroline J ... lol

  • #69   24. apr 2012 din .... men du skulle skamme dig over at lukke sådan noget lort ud...

  • #70   25. apr 2012 Stine R - Jo det skal jeg naar du vil aflive et dyr paa den baggrund du kommer med.

  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #71   25. apr 2012 Hvem helved gider også have en Amstaff eller andre muskelhunde? Man er jo stemplet med det samme som en bums eller wannabe smart-i-en-fart tåbe.

  • #72   25. apr 2012 thomas r--- luk da røven , jeg har en og har haft det i 5 år, jeg er hverken taber eller bums.... men snervertsynet folk som dig tilgengæld , hvor verden er så sort og hvid, der kan man snakke om at være en skide taber

  • #73   25. apr 2012 Caroline J - Men du kan tydeligvis ikke læse. Thomas kaldte ikke nogen for bums, taber eller andet.
    Han påpegede at man bliver stemplet som bums eller wannabe smart-i-en-fart-tåbe.


  • #74   25. apr 2012 Thor -
    "En hund kan rive hovederne af kaniner og andre hunde og stadig vaere den bedste lege kammerat for et barn. PRoven fact btw."

    Proven fact ligefrem, har du nogen kilde på det ??? smiley
    ku da være fedt hvis du lige kunne komme med noget dok på det er rigtigt det du siger?


  • #75   25. apr 2012 gert - han skriver "Hvem helved gider også have en Amstaff eller andre muskelhunde man er jo stemplet" så er jeg ligeglad om det er noget han syntes eller tror andre syntes eller hvad det er , faktum er at det bare ik er sådan det hænger sammen i den virkelige verden ...

  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #76   25. apr 2012 Caroline J: Jeg kan sq da ikke gøre for at man bliver stemplet. Har da aldrig sagt at du eller andre er tabere pga af at I ejer en muskelhund. Folk kan sq have den hund de vil for min skyld. Bare de kan holde styr på den! Men pga at man bliver stemplet, ville jeg aldrig eje en sådan hund. Gider ikke høre på folks pis og se at folk tror man er halvt rocker eller noget!

    Læs nu hvad Prinsesse Gert skriver!


  • #77   25. apr 2012 sorry såå smiley men hvis du har din hund i snor og med mundkurv som loven siger , så bliver man ik stemplet overhovedet smiley

  • #78   25. apr 2012 det lader jo så ikke til du har helt styr på virkeligheden Thor..

  • #79   25. apr 2012 Gæt - finder det når jeg kommer hjem. Milan har os sagt det. Desuden kan du selv søge på det hvis du vil. Hunde reagere anderledes overfor mennesker end de gør over for andre hunde. Alle de "bidske" hunde som i nu kalder dem. Skriv "Sharky the pitbull" på youtube smiley

    Stiks - fordi jeg ikke ville aflive min hund pga et nip er jeg langt fra virkeligheden? Vågn dog op kvinde. Sq synd for de dyr du har og i fremtiden vil få når du tænker som du gør.


  • Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 451
    #80   25. apr 2012 Caroline J: Det er helt i orden smiley

Kommentér på:
min hund blev bidt

Annonce