{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Min hund blev påkørt. RIP! {{forumTopicSubject}}

Bjørn, Bean, min veninde og jeg var ude og gå igår.
Da vi slipper dem fri, er det ved en sti, hvor vejen er en del længere ude. Så derfor kunne de jo sagtens rende rundt og hygge sig på cykelstierne. Da vi nåede op til hvor der var en indkørsel som fører ud mod den store vej, tarphagevej (Esbjerg), drejede vi væk fra den,og videre med en anden grussti. Bjørn, min ene hund, får øje på en hare og løber op på en mark, og så kunne vi ellers ikke se ham mere. Vi fik bean i snor og stod og kaldte lidt på ham. Men der kom ingen hund tilbage. Vi går tilbage, og da vi kommer til den indkørsel kommer der en bil med en dame i.

Damen 'i skal lige holde jeres hund i snor, jeg er lige kommet til at køre ind i noget.'
Mig: HVA!? Er det en hund? Min anden hund er løbet væk fra mig?
Damen: jeg ved ikk helt om det er en hund eller hva det er. Men mangler du en?
Mig: Ja det MIN HUND! Hvor er det!?
Damen: det derude ved vejen.

Vi går derud af med bean i stram snor (bilerne kører stærkt derude)
Så kommer hendes dreng ind. (omkring ¨på min alder)
Drengen: Er det jeres?
Mig: Har i ramt bjørn? smiley
Drengen: Ja så er det jeres, den ligger nede i grøften.
Mig: HVOR!?
Drengen: ca. 10 meter nede af den vej.

Jeg gav bean til camilla, og løb ned, til Bjørn som ligger nede i grøften.
Mig: camilla ring til min mor.!

Han bevægede sig ik!
Da jeg kyssede ham på panden kom der liv i ham. Han havde svært med at få vejret, og kunne ikke rejse sig.
Jeg lå med ham, indtil min mor kom, hvor jeg hviskede han ikke måtte forlade mig og han nok skulle blive rask igen. Han blødte, ud af munden, men vidste ikke helt der om det var blod for der var mørkt.
Min mor og min storebror kom, og da hun endelig kom ned, var han meget svagere end han var da jeg fandt ham. Vi fik lagt ham i et tæppe og fik båret ham op i bilen. skyndte os ind til dyrlægen. Da vi åbnede bagagerummet, var der intet liv i bjørn. Han kom ind til dyrlægen for at se om han ku gøre noget. Men nej. Bjørn var død smiley (jeg måtte ikke gå med ind, sku sidde i bilen sammen med bean.) Da de kom ud var det uden bjørn, med det tæppe og hans halsbånd. Jeg fik lov til at komme ind og sige farvel til ham smiley

Undskyld bjørn.
23 december 2007, hvil i fred kære.
Kun 2 år. Dejlig hund som spredte meget glæde.
Bean's bedste ven. Nu han væk smiley

ha' en god jul, her bliver der en tom og trist jul smiley

Fra Lene.
http://hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14303
Her er et link til jer. Med bjørn.
Bean er under min bruger.


Kommentarer på:  Min hund blev påkørt. RIP!
Kommentér på:
Min hund blev påkørt. RIP!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce