{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.220 visninger | Oprettet:

Nu blev det min tur.. - hundeangreb {{forumTopicSubject}}

Ja idag kom dagen så hvor det blev min og min hunds tur til at være offer for et hunde angreb. av for katten siger jeg bare..

og dagen havde ellers være så god,!!

Jeg går en tur med cult i snor som jeg altid gør!!
pludselig ud af den blå luft kommer der en lille pisse hund farende!! og overfalder min stakkels hund.

jeg reagere promte da den går i struben på ham, og går imellem og prøver at få denne hund væk, hvilket så resultere i at hunden fare i hovedet på mig.. AV SIGER JEG BARE!!

ejerene af denne hund kommer løbene " HOv nej undskyld!! vi troede ikke her var andre hunde!!! den kan ikke lide andre hunde!! ellers er den normalt sød!!"

arhemn så kunne det sku da være i skulle lære at have jeres hund i snor!!

Min lille hund er sluppet uskadt.. men jeg har fået rifter og flænge i øjenlåget..! og ømme hænder og arme

og mit højre øje/kind ser således ud...

(link fjernet)

jeg er uskadt, men stadig chokket. det var en lille hund, aner ikke hvad race, men vil mene det var en blandning. aggrassiv var den i hvert fald!!

imorgen besøger jeg lige hr politi mand/dame.. så må de vurdere hvad der skal ske med hunden...

HVOR ER JEG GLAD FOR JEG IKKE havde tager mit datter med som ellers var planlagt..!!!

tak fordi i gad og lytte..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu blev det min tur.. - hundeangreb
  • #1   11. aug 2009 blev da angrebet af en lille hund?
    min hund plejer bare og spise angribende hunde : D


  • #2   11. aug 2009 *du

  • #3   11. aug 2009 i udvekslede vel tlf. nr osv ikke ? Dengang jeg blev bidt i siden, godtnok i arbejdstiden, fik jeg en fin lille bonus fra forsikringen smiley

  • #4   11. aug 2009 ja se bare... det jo ikke kun disse dersens muskelhunde som går efter folk og dyr.. endnu en gang var her en hændelse som viser at det er en stor mediejagt for de folk som ejer en muskelhunde...

    og selvfølgelig gør det mig ondt at høre det der er sket med dig.. er virkelig frygteligt.. og sådanne pader... den gør ellers ikke noget... for helvede.. idioter.. skyd da hunden med på rådhus-pladsen


  • #5   11. aug 2009 andreas: ja det var en lille hund. min egen hund er også kun en lille hund. blandning mellem gravhund og dansk/svensk.. så han æder ikke bare andre hunde..

    mads e. jeg giver dig helt ret..
    kender flere muskel hunde som er søde og rare.. ville ikke selv have sådan en, og min datter får ikke lov til at lege omkring disse hunde..
    ikke at jeg siger de gør noget, men jeg tager mine forholdsregler..
    min datter er kun 14 måneder..

    hun får heller ikke lov til at lege blandt fremmede hunde uden jeg er der!


  • Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 408
    #6   11. aug 2009 PLEASE gå til pressen med det..! Please.. Så folk kan se det ikke kun er muskel hunde der kan finde på at angribe..

  • #7   11. aug 2009 kan godt følge dig..
    jeg stoler heller ikke på nogen hunde overhovedet.. en hund på 14 år, som aldrig har snabbet eller bidt efter nogen. kan en dag også lige pludselig finde på at rejse sig og gå til angreb.. og så kan deres ejere sige alt det de vil om dem. tror ikke på hunde...men muskelhunde kan dog bare lave det mere skade end andre hunde kan pga deres styrke, derfor er de farligere end andre hunde.. med den rigtige træning og opdragelse er de lige så almindelige familiedyr som alle andre..

    men skal heller aldrig ha mig sådan et dyr.


  • #9   11. aug 2009 Christina
    bug dig for gud skyld aldrig efter en hund, giv den sparket i stedet : )
    men, snak med politet.


  • #10   11. aug 2009 jules.. Psykisk.. sorry.. det gik lidt stærkt!!

    nicole : sikke en grim oplevelse. og mange tak..

    andreas. det gjorde jeg heller ikke. forsøgte faktisk at sparke til den,. men før jeg fik set mig om sad den i ansigtet på mig


  • morten b
    morten b Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 47
    #11   11. aug 2009 medierne vil heller ikke gøre noget ved det, da det ikke er en muskelhund for så er det ikke spændende..

    et par stykker inde på hundegalleri har prøvet noget af det samme, og der ville hverken eb eller bt skrive om det


  • #12   11. aug 2009 morten : ok.. så kan det jo være lidt lige meget at forsøge på det...

  • #13   11. aug 2009 pyhaaaaa :o(

    og ja, det var godt nok heldigt du ikke havde din datter med! det kunne have endt endnu grimmere! føøj


  • #14   11. aug 2009 syntes de skulle skyde alle hunde så er det hundeproblem løst, en gang for alle

  • #15   11. aug 2009 ps.. godt du ikke kom mere til skade. Go bedring

  • #16   11. aug 2009 mariah : ja er ovenud lykkelig jeg ikke havde hende med!!

    Miquel : takker mange gange


  • #17   11. aug 2009 Og jeg synes de skulle skyde alle mennesker der kommer med latterlige udtalelser. Ses på den anden side Miguel A

    Jeg har ingen relationer til muskelhunde overhovedet, men jeg er da glad for at høre om lidt andre hunde der bider. Selvom jeg hverken har, eller jeg aldrig skal have en muskelhund, så mener jeg stadig medierne har oppustet alt for meget til sagen om muskelhunde. Så er det altså vist heller ikke værre!

    Men god bedring. Heldigt det ikke blev værre, kan man jo altid sige smiley


  • #18   11. aug 2009 cccc : nej heldigvis blev det ikke værre. og er jeg da også glad for..
    er skam glad for det ikke var en stor hund!

    men en grim oplevelse ja..


  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #19   11. aug 2009 man skal forsøge a "kvæle" en angribende hund, fx ved at stikke noget ned i halsbåndet og dreje rundt... så giver de slip... men god bedring

  • #20   11. aug 2009 Og hvis det er en lille pis hund, så tager mand den i halsbåndet og kaster den så langt væk man kan ;D

  • #21   11. aug 2009
    Fabrizio T : ja men det lidt svært når man ikke har ngoet til at gøre det med..

    cccc. den havde ingen halsbånd på! .. men jo den fik sig da en lille flyvetur da jeg endelig fik den fri fra mit ansigt


  • #22   11. aug 2009 Sikke dog en oplevelse, godt der ikke skete dig eller hund noget!

    ¨'alm hunde' bider også, det ved alle mennesker jo, men forskellen er bare den alm hund slipper igen, det gør muskelhunden ikke, de holder fast!

    Kender selv nogle muskelhunde og min leger også tit med en, som er noget så venlig, den er faktisk venligere end min, da min godt kan blive hidsig på andre hunde (har dog aldrig bidt).


  • #23   11. aug 2009 Derfor har du altid dine sikkerheds sko på når du går tur med hunden.. og så losser du så hårdt til lortet at den flyver tre meter væk!

    Min hvalp (år siden) blev angrebet at en amstaff (staves) mens vi var ude og gå om aftenen.. der var jeg sgu glad for at jeg havde mine sikkehed sko på.. idioten der ejede hunden kom løbende efter den og kaldte på den som om det var noget godt den havde gjort.. da h*n så så jeg sparkede hunden væk blev h*n pisse sur og tosset og ville mælde mig for vold mod dyr...

    Har ik noget imod kamphunde har noget imod de ejere som ikke kan styre det...

    KG Jensen..


  • #24   11. aug 2009 Vær du blot glad for det ikke var en af de skide Kamphunde, så havde du ikke sluppet med en lille bitte rift ...... se bare damen fra sønderjylland og den lille dreng der gik ind til de bulldogs !!!!

    Men det er jo ejernes skyld det hele .. OMG!


  • #25   11. aug 2009 cr,, jeg priser mig også lykkelig for det ikke var en muskel hund.. eller idet hele taget en større hund...

  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 155
    #26   11. aug 2009 Fox

    Du er en helt..... Gå væk og tag en diktat, så du kan få styr på din retstavning.


  • #27   11. aug 2009 Havde losset den så hårdt i hovedet at den var gået ud.. Fuck jeg var blevet hidsig..

  • #28   11. aug 2009 fox.. det er sku da fuldstændig ligegyldigt om det var en stor eller lille hund!! den gik til angreb. bar ikke halsbånd eller snor! ejer siger den ikke kan tåle synet af andre hunde!! og kan ens hund ikke det så har man sku dyret i snor! og man har sku sin hund i snor når man er på en offentlig vej med mange børn og hunde!

    nej jeg piver ikke. jo det gør ondt. men priser mig sku mere lykkelig over jeg ikke havde min 14 måneder gamle datter med!!! som ellers var planen... og at der ikke skete noget med min hund!
    og det har da ikke noget at gøre med om man kan klare sådan en lille hund eller ej!!
    så hold dog din latterlige kommentar for sig selv!!


  • #29   11. aug 2009 men du er jo ikke andet end en bette knægt.. så det jo sjovere at spille smartass.. i håb om at få noget respekt fra andre...
    hvilket ikke lykkedes dig i dette tilfælde


  • #30   12. aug 2009 puuuha smiley
    håber hunden bliver aflivet, eller kommer i MEGET stram snor..
    og ejeren det samme.


  • #31   12. aug 2009 lyder godt nok ikk fedt...

    det er godt nok utroligt a folk ikk kan finde ud a styre deres hunde.....

    håber os hunden bliver aflivet.... for det med a den bare kommer i meget kort snor stopper den sku stadig ikk fra a gøre det igen.....

    tror snart ikk det kan sige mange gang nok.... hundekørekort....


  • #32   12. aug 2009 Min hund blev angrebet af en terrier her i tirsdags. Min hund er nu åbenbart også i kategorien som muskel hund, på trods af den størrelse... (Jeg har en Fransk Bulldog). Min hund gider ikk engang bruge tid på at gø af de andre hunde... Men så kommer hendes lorte spasser køter hen, og går til angreb på min som INTET gør. Dertil svarer kællingen, (ejeren af terrieren) "Det gør hunde jo når de mødes"... Mit respons var bare... "OKAY?!, det gør min fandme ik når den møder andre hunde"...

    Men tænk nu hvis det havde været omvendt? At min havde angrebet deres... Så havde der været ballade! Fucking Danmark!


  • #33   12. aug 2009 jeg har både telefon nummer og adresse..
    skal aflevere min datter i dagpleje snart. og så tager jeg på politi stationen.. ..

    jeg skal komme med en opdatering ligeså snart jeg ved mere..


  • #34   12. aug 2009 Havde det været mig og min hund den havde angrebet havde jeg fanme trampet den ihjel! Er pisse ligeglad med at ejeren mister sin hund så må de jo styre det bæst og have den i snor når de nu ved at den er aggresiv.. !!

  • #35   12. aug 2009 sikke et skriveri for en skramme.

  • #36   12. aug 2009 det fint nok i kommer med alle jeres ideer om hvordan man skal gøre i sådan en situation. men det hjælper mig bare ikke så meget lige nu..

    kent K. jeg har bla andet også lavet dette indlæg for at gøre opmærksom på endnu engang at det ikke kun er muskel hunde der angriber.
    nej min skade er ikke så stor heldigvis, men derfor er det sku stadig en grim oplevelse...


  • #37   12. aug 2009 opdatering.. jeg har været ed politiet idag som har taget billeder og skrevet rapport mm. har haft ringet til det vidne der kørte forbi..
    nu skal de så ud til ejeren af denne hund med en adfærds tingeling inden for politiet. så skal de vurdere om hvorvidt hunden skal aflives eller ej..

    så nu går jeg og venter på de ringer


  • #38   12. aug 2009 Christina - Det er dælme noget lort for dig ! Men det er godt at politiet vil gøre noget ved det i det mindste.. Hende der ejer den ondsvage køter fortjener den ikke!

  • #39   12. aug 2009 opdatering. politiet har kontakter mig her ved 15 tiden, og sagt at hunden bliver aflivet, den den viste stor agrassiv adfærd over for politiet og den hund adfærdstingen havde med...

    så de tog det meget seriøst..


  • #40   12. aug 2009 fox.. synes du skal udelade dine latterlige kommentare i folks indlæg

  • #41   12. aug 2009 Fox

    Du kan da hverken finde ud af nutids-r, eller tegnsætning.


  • #42   12. aug 2009 PS. Fox kan ikke se mere .. LOL

Kommentér på:
Nu blev det min tur.. - hundeangreb

Annonce