{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Er det snyd? {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid elsket at spille hjerterfri på Spigo.dk, men med årene er jeg blevet dårligere til at huske hvilke kort der er gået.

Så kom tanken om at lave et program som holdt øje med hvilke kort der er gået og hele tiden vise hvad der er tilbage.

Lidt snyd er det jo, men der er faktisk flere snydere som spiller sammen og taler over skyp'en, og det kunne være sjovt at tage røven på dem, for her får man ikke en chance, men den ville være større hvis jeg vidste præcis hvem der har hvad, og hvad de har tilbage.

Nu kan jeg så ikke programmere mig ud at at se hvem der har hvad, for det kræver adgang til spil server.

Hvordan starter man så lige på det?

Nu er jeg så heldig at et modul kunne hentes som laver billedgenkendelse, dvs. koble den til en database med alle billeder af kortene og lave en løkke struktur som hele tiden opdateres. Hver billede i databasen få så en værdi hvor damen er den unikke værdi (Fields Index)

Så er der så resten som skal programmeres, men det er den lette del.

Nu prøvede jeg at teste det på 3 robotter på Spigo og det virkede fint, men har endnu ikke prøvet det på spillere - det kræver lidt tilløb, for skulle jeg synke ned på snyders niveau?

tjatten er til lige at komme med en hurtig bemærkning da nogle laver træktiden til 10 sekunder så er det svært lige at skrive kommentar og overskue det aktuelle.

Programmet køre på venstre skærm hvor spillet er på den højre skærm.


Kommentarer på:  Er det snyd?
Kommentér på:
Er det snyd?

Annonce