{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Snyd 📞 {{forumTopicSubject}}

Så blev en 57 årig sigtet for snyd med hjælpepakke på 1.25 mill. Som hjælp er det offentlig bekendt hvem der får de pakker, og at politiet kan reagerer på en anmeldelse.

Sjovt at læse rundt om med ordene, stikker svin, møg svin, politi stikker, normalt er jeg imod at befolkningen skal udvikle sig til et stikker samfund - men her ser jeg sort - for det er en berigelse af værste slags af en situation hvor staten i begyndelsen har paraderne nede. En slags statelig tro på at ansøgningen også er reel.

Det er også fint at den slags er skærpende op til 4 gange - så det bliver ikke sjovt at komme i fængsel for den type kriminalitet. Det er absolut ikke noget at indsatte ser med forstående øjne.

Der har været flere sager af den type og for mig er de nogle møgsvin som burde bures inde i mere end 4 år. Det værste ved det hele er at medarbejdere jo i grunden også er skyldige, men det høre man så ikke nogen om - for de ved godt de begår en kriminel handling ved at arbejde selvom de er hjemsendt.

Men den sag kommer nok senere i forløbet, men at risikerer at ens liv ødelægges for så få penge er uforklarligt andet griskhed, og mene det ikke er deres problem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snyd 📞
  • #1   22. maj 2020 Polysl jeg er helt enig med dig og i sådan situation kunne der godt gives dødsstraf nok lige i overkanten men at synde sig til noget som systemet giver grundet denne speciale situation gør udslaget i min verden


  • #2   23. maj 2020 Dem som bruger alle de grimme ord som 'stikkersvin' osv. er vist ikke de mest intelligente.

    Det er vores allesammens penge, så naturligvis er det helt utilgiveligt i en krisesituation at udnytte disse hjælpepakker.

    Mon ikke at firmaer der forsøger at snyde har flere 'lig' i kisten?


Kommentér på:
Snyd 📞

Annonce