{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Er dette her snyd. {{forumTopicSubject}}

Ja se en gang jeg gik ind og skulle se og så kom der en et eller andet op om at jeg var udvalgt som en trofast STOFA kunde og det er jeg også men jeg kunne få en telefon for 10.kr jeg skulle bare udfylde de forskellige oplysninger på mit kort - det blev jeg nu ikke så overrasket over nej da det var først da jeg nederst på siden så at dem der skulle have mine oplysninger lå i England og STOFA har jo et kontor i Slagelse.
Så der var jeg sprunget fra og den telefon vil jeg nok havde givet til en jeg kender.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette her snyd.
  • #1   8. feb 2020 Tryk for guds skyld ikke på lortet, det florere overalt i øjeblikket.

    Lad mosen køre hen over afsenderen, så vil du sikkert opdage, at det ikke er en afsender du kender.
    Er det ufatteligt billigt, er det altid svindel, og jeg tvivler på, at Stofa ville kontakte dig med sådan en annonce, hvor de beder om oplysninger som de allerede har om deres kunder.


  • #2   8. feb 2020 Å.R. netop jeg fik trukket min snude hurtigt væk da jeg opdaget at det var svindel og jeg burde jo ringe til STOFA så de var klarover at deres navn blev misbrugt smiley

  • #3   8. feb 2020 For godt til at være sandt..

    Pas altid på med private uopfordret info. Der skal være en sikkerhedslås ved adresselinien når siden er siker.


  • #4   8. feb 2020 Kirstine12 tak smiley

  • #5   10. feb 2020 Sådan nogen har jeg fået fra TDC, at jeg er en trofast kunde og bla bla bla.

    Nu har jeg ikke set den længe, men den poppede bare op, især når jeg var her på Baboom, og den kunne ikke krydses af, så jeg måtte lukke siden ned hver gang.

    Det er platugler.


  • #6   10. feb 2020 Kirstine

    //citat
    sikkerhedslås ved adresselinien når siden er siker.
    //citat slut

    Det er ingen garanti... alle kan få en sikret og krypteret lås som du kalder det. Det er bare nogle valg i ens web om man vil have den gratis eller betale for et certificat som skal bevidne at siden man logger på er sikker og krypteret.. Lad være med at tro det.


Kommentér på:
Er dette her snyd.

Annonce