{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Jeg syntes der er logik i dette her. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg så kort på tror det var på FB hvordan en kvinde med anden tro end min fortalte at hun syntes det er utroligt at når en sort mand myrdes i USA kommer der store demonstrationer - men når kvinder ude i den store verden stenes ihjel er der ikke et løftet øjenbryn og jeg må bare give den kvinde ret og hvor i skulle forskellen bestå.
Husk det skrivende ord består.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg syntes der er logik i dette her.
  • #1   17. jun 2020 Nemt at svare på.

    Sortes rettigheder er ikke farligt at stå for.

    Muslimers rettigheder og kritik er farlig, da de på et split sekund kan samles flere tusinde og gøre det helvedes hedt. Den aggressive fremfærd får folk til at trække næsen ind for de skal ikke have klinket noget, samt deres familie.

    Engang kæmpede de lilla bleer for kvindekamp og kvinders rettigheder, men de tør ikke gå ind i kampen for alle de muslimske kvinder som vælter ind på kvindehjem. Alle lilla bleer er blevet parcelhusficeret og volvoficeret og vovhundficeret og de mener de har gjort deres, og skider på det hele som resten af samfundet samt at islam smager dårligt i munden og mener det rager dem en papskid.



  • #2   17. jun 2020 Sjovt du nævner det Polysl for det beskrives fint i et link jeg lagde ind som svar til Alis i en anden tråd.

    “ Der er noget, der er helt galt på venstrefløjen. Det må der være, når burkaforbuddet vækker flere følelser hos en progressiv, venstreorienteret feminist, end det kønsapartheid burkaen i sin grundessens er et udtryk for.

    Kommentar Af Alexander Grandt, folketingskandidat i Odense (S)

    DEN BENYTTES af de mest yderliggående ortodokse muslimer. Den repræsenterer værdier og systemer, der vil kvæle vores liberale frihedsrettigheder. Den er et forsvar for et patriarkalsk og dybt religiøst samfund, hvor guds ord står over folkestyret, hvor manden er hævet over kvinden, og hvor menneskets personlige frihed ikke eksisterer.”

    https://www.raeson.dk/2018/alexander-grandt-s-om-burkaforbuddet-hvorfor-demonstrerer-venstrefloejen-sammen-med-yderliggaaende-islamister/



  • #4   17. jun 2020 Helt enig Claus.

    Hvis en hvid vover sig ind i et “black neighborhood” efter mørkets frembrud slipper han nok ikke levende ud, men den form for racisme omtales aldrig i de venstreorienterede lorte medier smiley


  • #5   17. jun 2020 Ja jeres tale får mit smil frem og jeg har jo altid sagt at jeg vil give bibel efter bibel hvis en person brændte sådan sag af vi er nemlig mere tolerant.

Kommentér på:
Jeg syntes der er logik i dette her.

Annonce