{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung eller Ipad
  • molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #2   8. jan 2011 den samsung er for lille i forhold til ipad, tasterne er for små til f.eks hvis du skal bruge den til at skrive stil osv. men den kan jo så også en hel del mere end ipaden

• #3   8. jan 2011 Ipad helt klart..

• #4   8. jan 2011 Bare det at ipaden ikke har flash er nok til ikke at købe lortet.

• #5   8. jan 2011 Bøddel, bare det at Samsung afvikler flash SÅ LANGSOMT at den tager flere minutter om at fatte noget som helst, er nok til ikke at købe lortet.

Hellere ingen flash, men masser af fart og hurtige reaktionstider, end en maskine der har flash, men går totalt i stå når den skal bruge det.

• #6   9. jan 2011 Nu har jeg ikke sagt at galaxy tab er vejen frem for ville heller ikke købe den, synes de begge har flere fejl og mangler, så kunne aldrig finde på at vælge en af dem.

• #7   9. jan 2011 Tap'en er sku fed nok hvis man har brug for den og de ting den kan. Plus den ikke er overdrevet stor som iPad

• #8   9. jan 2011 Ud af de to der, ville mit bedste bud være en iPad. Den har i det mindste et styresystem der er lavet til tablet pc'er.

• #9   9. jan 2011 (link fjernet)

Her testes galaxy og ipad'en smiley

• #10   9. jan 2011 jeg ville vælge Samsung. det er ikke fordi jeg er apple hater, men synes de er virkelig overvurderet i forhold til hvad de egentlig kan og så til den pris. Jeg har selv haft 3 iphones (3G, 3GS og 4) nu ved jeg godt vi snakker om en "tab" her men synes at apples "marked" er for lukket i forhold til android. og mange vil så sige at man kan jo bare jailbreake en Ipad og det er rigtigt nok, men hvorfor bruge tid på den når man kan købe noget der allerede er mere åbent.

jeg har selv prøvet begge to og personligt vil jeg stadig foretrække Galaxy tab, synes designet på den er mere 'lækkert' det er rigtigt at en Ipad er hurtigere men synes ikke der er en vildt stor forskel så jeg ville til enhver tid foretrække Samsung Galaxy tab

Kommentér på:
Samsung eller Ipad

Annonce