{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den nye ipad eller samsung tab 8.9 4g?
  • #1   5. jul 2012 Altså.. Hvad jeg lige kunne læse mig til, har den nye ipad dobbelt så mange pixel som samsung'en. Min har har selv den nye ipad, og det eneste dårlige jeg kan sige om den, er hvor lang tid det tager at lade den op. Men hvad jeg hurtigt kunne læse på nettet, var det, det samme med samsung'en. smiley

Har aldrig prøvet en samsung tablet, men den er sikkert god. Min fars ipad er ihvertfald 100% stabil, den virker bare. Lagger aldrig, rimelig god batteritid og rigtig flot skærm smiley

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 414
    #2   5. jul 2012 Har i ca et år haft haft en android tablet og været utrolig glad for den. Dog fik den ICS for nyligt og har bare ikke kunne levere en ordentlig performance (tegra2).

Så købte mig den nye iPad igår og den er bare lækker. Næsten alle apps jeg dagligt bruger er optimeret til iPad og det hele kører bare.

Hvert styresystem har sine fordele, så du bør næsten gå ned i en butik og prøve begge for at se hvad der bedst passer til dig.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #3   5. jul 2012 Har selv iPads og har den nye ude på toilettet. Den holder vild strøm. Lader den kun op hver 3 uge ca. Bruger den som musikafspiller, hvor den er sat til en dock.

Kan klart anbefale IPad'en. Har selv haft en Samsung. Men den kiggede jeg kun på 2 dage og så har den ligget i skuffen. smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #4   5. jul 2012 Men jeg har også alle andre Apple enheder og de snakker sammen! Så det er lækkert!

Kommentér på:
den nye ipad eller samsung tab 8.9 4g?

Annonce