{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ipad og Samsung galaxy 10.1
  • #3   10. sep 2011 ja det læste jeg godt på bt smiley Nokia var ved at lave samme nummer med en af deres nye mobiler den blev hellere ikke sat i butikkerne fordi den lignede iphone4 alt for meget:)

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
    #5   10. sep 2011 Hold da op du er godt nok skarp hva

• #6   10. sep 2011 jeg ville bare høre andres mening det kunne jo være nogen der have noget klogt at sige (lige udover jer men ellers)

• Ipad o
    Ipad o Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Svar: 112
    #7   10. sep 2011 apple er jo helt til grin og retten i tyskland er pænt fucked

retten i tyskland har afsagt en dom om at det kun er apple der må lave flade tablets med runde hjørner flot flor

den sag taber apple uden tvivl

• #9   10. sep 2011 De havde sådan set vundet på hele det nordiske marked, men sagen blev gjort om, og nu er samsung dømt til IKKE at må sælge galaxy i Tyskland.
    Desuden køre der også en kæmpe sag mellem apple og samsung i australien.

• #11   10. sep 2011 Præcis smiley

De har jo vundet en kæmpe sag i USA over samsung, der gør at alle samsungs smartphones med multitouch (hvilket er samtlige telefoner næsten), der bliver solgt, skal apple have en del af, fordi de har patent på multitouch skærmen. Det må gøre virkelig ondt på både samsung og andriod-markedet. smiley

• #15   10. sep 2011 synes godt nok heller ikke at iphone 4 og Galaxy s2 ligner hinanden..

tror bare ikke apple kan tåle konkurrence smiley

• #16   11. sep 2011 martin s det er ikke iPhone4 vi snakker om men iPad men mener også udenpå ligner de måske ikke så meget men alt inden i

• #17   11. sep 2011 det ved jeg godt, og jeg synes nu heller ikke at galaxy 10.1 og ipad ligner hinanden

• #18   11. sep 2011 Det er jo smag og behag smiley

• #19   11. sep 2011 Selvom jeg er stor tilhænger af apples produkter (af flere årsager) så må jeg indrømme at jeg finder det en anelse usmageligt at man får lukket for salget hos en konkurrent på den måde. Markedet har godt af konkurrence.

Apple diktere for meget efter min mening, og hvordan det kan lade sig gøre, har jeg virkelig ingen anelse om.
    Fx, alle deres priser er jo bestemt af apple selv, i alle de danske butikker der forhandler apple produkter.

Det ændre dog ikke på at synes langt bedre om deres produkter end jeg gør om fx android, windows osv. smiley
    Det er bare ikke lovligt at gøre det, men der må vel være et smuthul et sted.

• #20   11. sep 2011 syntes at apple er meget dyre med deres ting men der er mange der siger at jo dyrer der er så virker det bedre nu har jeg selv en acer bærbar og den virker da fint nok til det jeg skal bruge den til smiley

• #21   12. sep 2011 De er dyre ja, men de holder også deres værdi rigtig godt.. en af eller anden mærkelig årsag smiley

Kommentér på:
Ipad og Samsung galaxy 10.1

Annonce