{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Knæk Cancer {{forumTopicSubject}}

Dette emne har muligvis været oppe en gang, men jeg er nysgerrig.

Hvad synes I om at TV2 laver sådan et tema som ''Knæk Cancer''?

Har i selv haft cancer tæt på livet? (Dig selv, venner, fam)

Har du tænkt dig at støtte op omkring cancer?

Tænker du mere over at ændre kostvaner og evt. dyrke mere motion for at bekæmpe cancer ude i fremtiden?

Hvad mener du at vi burde kunne gøre for at mindske tallet af kræftramte?

God dag alle sammen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knæk Cancer
  • #1   23. okt 2012 Beklager at dette emne er blevet lagt op 2 gange smiley Der må have sket en fejl!

  • #3   23. okt 2012 Thez, ja præcis. Charlotte Bircow har jo også lige været ramt af det. Og hun er jo sund og rask, og pludselig blev hun ramt.

  • dan c
    dan c Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 40
    #4   23. okt 2012 Min morfar døde af kræft for nogle år siden.
    Støtter selv kræftens bekæmpelse. Har da også tænkt mig at deltage i lotteriet og synes det er et godt tiltag.
    Tænker da over mine kostvaner, det er bare ikke altid man har tiden til at lave det sunde mad.


  • #5   23. okt 2012 Det er fint nok men der er også andre sygedomme i verdenen, som også skal have en kur.
    Og så må man vælge skal pengene gå til at kurer sygedomme eller hjælpe fattige i Afrika.


  • #6   23. okt 2012 Har selv haft kræft tæt på, og det sker helt sikkert igen. Og ja jeg tænker da over det, hovedsageligt gennem min kost, er også meget påpasselig med altid at bruge åndedrætsværn hvis jeg arbejder med kemikalier, svejser eller andet arbejde hvor jeg risikere at indånde alverdens lort.

  • Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 191
    #7   23. okt 2012 Jeg tænker ikke over kræft, jeg ryger men dyrker lidt samtspiser alm jævnt mad.

    Der er 2 i min familie der er døde af kraft i 40-45 års alderen, det var folk der spiste økologisk de havde et land.

    Til gengæld er der mange i familie der lever usundt og ryger og der har ikke været nogletilfælde af kræt
    Jeg tror det har noget med vores gener om vi er modtagelige for kræft


  • #8   23. okt 2012 Jeg synes det er en underlig ting! Kendte en der var rigtig sund, det meste af hans liv faktisk, som var uheldig. Så kunne det jo få en til at tro at, selv hvis man lever sundt nok så kan man ikke værne sig selv bedre, ligesom frøken Birchow (eller selvfølgelig bare alligevel være super uheldig) smiley
    Læser man ekstrabladet engang (kun forsiden, ikke bladet) i mellem kan der stå, at man skal undgå tomater og rugbrød! Og med det mener jeg ikke at man skal tage ting som ekstrabladet seriøst! Men så er det da lettere at være ligeglad, når nu der er så vilde teorier i alle retninger om, hvor det skulle komme fra! Altså som person være ligeglad; ikke lægerne, de skal selvfølgelig bekymre sig alt de kan om dét smiley


  • #9   23. okt 2012 Jeg synes det er fint med opmærksomheden omkring emnet, men da jeg lige har mistet et meget nært familiemedlem pga. brystkræft. Så er det ikke specielt skønt at få revet op i det hele igen, og så lige nu helst det ikke var der.

    Men havde min situation nu ikke været sådan, så ville jeg være mere positiv for det end jeg er lige nu.


  • #10   23. okt 2012 har en kammerat der lige har været igennem en ordentlig tur med lymfekræft, men han er heldigvis komme godt igennem det og han fik buk med det!
    Har så en anden bekendt som jeg har været på ferier med et par gange, som ikk har været lige så heldig. Hun fik en ondartet svulst i hjernen og lægerne kan ikke rigtigt gøre mere, så det er lidt hårdt at følge med i, hvordan hun lige så stille falder fra hinanden smiley


  • #11   25. okt 2012 Hun sov så ind her forleden. Sørgeligt. Hun blev kun 20 år smiley

Kommentér på:
Knæk Cancer

Annonce