{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

R.I.P Stump {{forumTopicSubject}}

Kedelig nyhed lige fået det afvide men ville lige lave et lille minde om den kære dreng. Stump den kære lille dreng er blevet aflivet den 27.02.10 . pga Han havde testikel cancer. Sad i den sten der ikke var kommet ned og havde lavet metastaser til bla han blære.

Stump er en ilder jeg har haft taget til mig fordi tidligere ejer slog ham så han bed og var meget meget bange for hænder. Stump var ellers en rigtig dejlig og sød dreng udover at han var så utroligt bange for hænder.

Plus stump havde flere knæk på sin hale pga tidligere ejer dog viste ingen hvordan eller hvorfor du havde det. og du havde også en afkortet hale

Selvom du ikke havde et godt liv til at starte med pga en *bib* som slog dig. og du har været hos nogle forskellige familieer, fik du nogle gode tider sammen med Rikke og hendes familie (dit sidste sted som du skulle ha blevet hvis du ikke var blevet syg) , hun tog dig til sig og elskede dig rigtig højt du bed ikke så voldsomt som du bed hvor jeg havde dig hos mig. men du fik et godt liv til sidst trods starten på dit liv. Hvil i fred Stump


R.I.P Stump . du nåede ikke blive særlig gammel. 1-2år måske . alderen vides jo ikke helt på dig.

Håber du får det godt oppe i himlen sammen med alle ilderne vennerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R.I.P Stump
Kommentér på:
R.I.P Stump

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce