{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kopi varer på Mallorca?
  • #1   21. apr 2007 du kan jo kigge når du kommer frem

god rejse

• #2   21. apr 2007 Øhm... Tak tak smiley

• #3   21. apr 2007 ja pas du på i tolden.

• #4   21. apr 2007 hahah jeg er sku aldrig blevet stoppet pga det ??? :s
    bare tag en masse tøj med hjem smiley

• #5   21. apr 2007 sam-fri mig for 15-årige wannabe-lolitas! S - nej for det jo vildt fedt at give 2500 for noget man kan få for 100kr ???? du kan jo alligevel ikk se forskel.

så kan man jo bruge de sidste 2400 på noget andet. altså dem der går i fake får mere for pengene smiley

ikke at jeg selv går i fake. men jeg er da ligeglad med hva andre gør. går de i fake, fair nok., deres valg!

• #6   21. apr 2007 nemlig Lars

• #7   21. apr 2007 Lars J. Så du mener at man ikke kan se forskel? det tror jeg nu nok godt man kan.

• #8   21. apr 2007 sam-fri mig for 15-årige wannabe-lolitas! S

Så dit tøj gør dig til hvad du er? hold da fast.

• #9   21. apr 2007 Frisk Pust . - noget af det kan man sagtens se. mens andet kan du sku dårlig nok se. med mindre man er en syg freak og stirrer tæt på på folks bælter osv.

• #10   21. apr 2007 Helt korrekt.

Men kan vi komme "Back to topic" ? smiley

• #11   21. apr 2007 Kristian S - yes sir smiley

men pas på i tolden.

• #12   21. apr 2007 kopi vare som Thomas siger er ligesom at kopiere en CD !!!

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 59
    #13   21. apr 2007 Du kan komme til at betale told, men så har du jo os ca. givet det samme som originalen dernede fra smiley

• #14   21. apr 2007 Ta et helvedes masse D&G bælter med hjem og sælg herhjemme.. Tjener du kassen på .. Heh sam ja det er frygteligt hvis man går i fake tøj. Man er jo meget bedre hvis man går i fake tøj uha..

• #15   21. apr 2007 sam-fri mig for 15-årige wannabe-lolitas! S - hvis ikke man har råd til at købe den ægte vare så lad værre ? det jo lige netop det folk der går fake varer gør ??

• #16   21. apr 2007 hvorfor skulle man dog det ?

mange fake bælter f.eks gucci ligner jo på en prik.!
    så kan man da ligeså godt købe det billigt end at købe et fra aldi?

hvis man nu godt kan li mærket men ikke prisen ?

fatter ikk hva folk tuder over når andre køber og sælger fake.!

det noget svineri at sælge fake og sige det ægte.! men ellers ikke ! sys det helt iorden, det er da folks eget valg!

• #17   21. apr 2007 Sam du ude på dybt vand kvinde.. Så hvis jeg ikke havde råd til lad os sige et D&G trøje sku jeg ik købe en fake men istedet en adidas trøje? Kan ik se det fede i at købe så dyre ting. Holder mig til 500-1000 kr klassen ..

• #18   21. apr 2007 Heh hvor er i dumme at høre på.. Bruger tiden på at forklare man ik må gå i fake istedet for at acceptere det. Det bliver diskuteret hverdag herinde.. Ja jeg har ingen penge så køber fake det er derfor.. Helt sikkert..

• #19   21. apr 2007 sam-fri mig for 15-årige wannabe-lolitas! S - find noget der ligner ? det gør man jo så med fake varer ? enige???

Royale S - nej ingen indtjening for mærkevare producenterne, men det er så heller ikke dem der bruiger tid og penge på at fremstille det ??? så hvorfor fanden skulle de tjene på det ????????

det da godt de tjener kassen på folk som jer to.

• #20   21. apr 2007 Royale S - ja sys det fedt nok. men folk der ikk har penge til det? hvorfor kan/må de ikk købe fake varer?

fatter ikk hva det er folk tuder over

• #21   21. apr 2007 ødelægger ?????

hvis de alligevel ikk har råd til det?

hvis lille per ikke vil gi 2500 under alle omstændigheder om han så køber fake eller ej. det betyder da intet for priducenterne ??????????? de mærker da ikke om han køber et fake eller slet ikk noget =

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#22   21. apr 2007 Hehe hvad er det lige i ikke fatter, kopivarer er jo sindsyg dårlig kvalitet. Og hvorfor er det lige man ikke skal købe mærkevarer hvis man har råd til det og syntes det er fedt? At købe en kopivarer svarer jo til at downloade en kopi af en software f.eks..

• #23   21. apr 2007 Royale S - dårligere image ? har da intet med det at gøre. der da ingen der har ondt i røven over han køber fake varer. du kan jo ikk se det er fake . eller jo nogle gange. men tit kan man ikke !!

hvis han har lyst til at købe gucci osv men ikk har pengene og vælger fake varer er det fair nok. der ingen der mister på det !? nærmere nogle der tjener!
    gucci butikkerne mister intet, for rent faktisk ved de ikke han har købt noget fake. og han ville ikke have købt det, hvis IKKE han fik det billigt.!

Men lad os komme tilbage til det tråden er om!

der jo ingen der får ret her alligevel.

• #24   21. apr 2007 dem der har råd til ægte køber jo ægte? ???

Forstår stadig ikke hvorfor man køber uægte varer fordi det ligner den mærkevarer som man kan lide ?

^^ der har vi svaret! man køber uægte fordi man ikke har pengene MEN MEN MEN fordi det ligner det dyre !

har set mange ægte og fake gucci bælter. du kan fanme ikk se på dem altid om de er fake ! det er da helt sikkert

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#25   21. apr 2007 Det er kun de færeste kopier der er produceret af kvailietesmaterialer, nemlig aaa kopier. Hvis man køber kopivarer støtter man da producenten af kopierne hvorved der skabes flere kopier. Et af de store problemer er vel ligeledes at kopierne i visse tilfælde sælges i den tro af at være ægte.

• #26   21. apr 2007 dan J - som jeg har nævnt tidligere er det noget svineri at sælge ting der er fake og skrive de er 100% ægte!

men gør man opmærksom på det er fake er det jo op til køber .!

men hvor naive er folk også, når de byder på et sprit nyt gucci bælte, der sælges fordi sælger ikk kan passe det. men kvitteringen er pludselig blevet væk???? og så sælges det 1000 billigere??? hmmmm

der er det sku køber der er for dum efter min mening. men sælger der er smart.

• #27   21. apr 2007 Royale S - hold da kæft hvor lyder det højrøvet !!!
    de er da ikke bumser fordi de køber fake ? efter min mening er de bare smartere. de har så flere penge at feste for, købe andre ting for ??

men Gucci tjener nok det de skal, ellers havde de nok lukket ned. tror du ikke ???

Det var min sidste besked i dette forum. højrøvede personer er sku ikk noget for mig ! lav dog en gucci side og mød hinanden der!

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#28   21. apr 2007 Dvs det er smart at sælge en varer for noget den ikke er? Man plejer at sige man får hvad man betaler for, men det stemmer måske ikke overens med din mening?

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#29   21. apr 2007 Når du siger du hellere vil drikke pengene op lyder du nu heller ikke specielt intelligent

• #30   21. apr 2007 dan J - har intet sagt med at drikke pengene op. det var et eksempel!

vel intelligente ??? læs dog før du skriver !

• #31   21. apr 2007 Royale S - overhovedet ikk smiley der bar nogle der KUN kan se det fra en synsvinkel.!

• #32   21. apr 2007 Hvorfor blive ved med at diskutere det? Jeg går i levis osv og ser ingen grund til at bruge 3000 på bukser når jeg ka få fede bukser til 1000 kr eller mindre. Men nå nej verden er sådan skruet sammen at os drenge ska gå i helt hvide bukser der sidder helt oppe i skridtet på os selv og ligne små bøsser som michael jackson kan udnytte . Det en syg verden : D ..

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#33   21. apr 2007 Det er i orden hvis du har den slags følelser til Michael Jackson, men jeg kan ikke se sammenhængen mellem det og kopivarer

• #34   21. apr 2007 Dan j red verden og diskuter det lidt mere.. Det hjælper virkelig på det hele.. Kom den dag hvor du har lejlighed bil kæreste hund der ska betales til. Så ska du nok lære at bruge dine penge fornuftigt.. Royale ja de bukser med en lomme har jeg og de er for fede.. Men hva sker der de holder bar ik til noget.. Min er der kæmpe hul bagpå efter 6 måneder.. Det for dårligt..

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#35   21. apr 2007 Jeg har bil kæreste og lejlighed. Dog ikke en hund men en kanin på altanen, og læser til nanoingeniør. Diskussioner er vigtige, dog ofte uden den store effekt.

• #36   21. apr 2007 Kan ik se hva det hjælper at diskutere om man vil gå i fake eller ikke..

• dan j
    dan j Tilmeldt:
    apr 2007

#37   21. apr 2007 Tidsfordriv

• #38   22. apr 2007 Skriver kun denne kommentar for IKKE at på beskeder om denne tråd smiley

• #39   22. apr 2007 smiley

Kommentér på:
Kopi varer på Mallorca?

Annonce