{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Returret? {{forumTopicSubject}}

Kan man returnere et par bukser, hvor man har pillet mærkerne af, og derefter fundet ud af at de måske ikke helt passer så godt til resten af ens tøj haha. ?
(ikke brugt)

Jeg søgte på google, og fandt det her:
http://www.24.dk/article.jsp?articleId=12124

... Så tænker jeg, man tager vel ikke i byen i tøj med mærkerne på? = det kan man godt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Returret?
  • #1   1. dec 2011 Hvis du har en Bong på dem kan duMåske godt smiley

• #2   1. dec 2011 .... JEGKANIKKEBRUGE"MÅSKE"TILNOGET!!!!

smiley

- Jeg har bon.

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #3   1. dec 2011 så er du da godt dum, hvis du ikke har set om det passer med det andet inden du klipper mærkerne af....

Jeg har lige købt 2 par bukser i søndags, dem skal jeg ind med i morgen, da jeg først havde godt tid til at prøve dem herhjemme og de er sq for små, så de skal byttes til en tand større... og ja - mærkerne er på endnu

• #4   1. dec 2011 Nogle steder bruger man mærker, som enten blot sidder fast med en sikkerhedsnål, eller en lykke som kan tages af og på uden problem. Det er på den måde nogle bruger tøjet og returnerer det igen, da mærket nemt kan sættes på igen. Vil ikke tro du kan returnere uden mærkerne på tøjet. De plejer at kræve med mærker og emballage! Men spørg dem du har handlet ved, så ved du det.

• Allan J
    Allan J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
    #5   1. dec 2011 butikken kan ikke altid se ud fra en bon om det er lige præcis den samme buks du kommer med, så tror ikke du får noget ud af det smiley

Men altid et forsøg værd

• #6   1. dec 2011 Okay, pyt pyt. smiley

Nogen der kan bruge nogle sorte Levis 501? smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #7   1. dec 2011 Du har kun returret hvis butikken skilter med det, Så de kan godt nægte at tage det retur.

• #8   1. dec 2011 "En tredjedel er brugt
    I H&M anslår en ekspeditrice, at en tredjedel af den store mængde tøj, som returneres, er brugt.

»Det er tydeligt nusset eller lugter af røg, men vi tager det retur alligevel, for ellers mister vi kunden.«"

Føj for satan!

• #9   1. dec 2011 De har en "pistol" til at sætte papmærker fast med, men tag ned og snak med dem.
    Jeg var engang i en tøjbutik, og jeg returnerede altid pengene hvis de havde en frisk kvittering, og jeg ikke kunne se tegn på brug og så skulle det selvfølgelig lugte som man kan forvente nyt tøj gør. - Regn dog ikke med du kan få pengene tilbage hvis det er en udsalgsvare du har købt.
    Men hop da ned og spørg.

• #10   1. dec 2011 Awe P
    - Det var ikke udsalgsvare, 800 kr.

Jeg har ikke mærkerne mere. Så der er vel ikke noget at gøre?

• #11   1. dec 2011 TakeAway *
    Jeg må tilstå at jeg ofte har lagt tøj sammen uden mærker på, og lagt det frem til kunder, men jeg kan ikke sidde og sige hvad butikken du har købt dem af, vil sige til det.
    Tag chancen.

Kan selvfølgelig godt forstå du vil af med dem hvis de har været lidt for dyre, eller de ikke passer i størrelsen.
    Men ellers ville jeg da klart beholde dem, det er sq et par pæne neutrale bukser der næsten altid kan bruges til en pæn skjorte eller jakke, hvis du skal i byen. - Det er jo selvfølgelig op til dig.

• #12   1. dec 2011 Awe P
    - Altså prisen, den går sgu nok.

Det er bare fordi mine jakker også er sorte, og så er jeg lidt i tvivl om det bliver for meget sort i sort..

• #13   2. dec 2011 TakeAway *
    Hvis du har nogle gode veninder, plejer de at være gode til at se om det passer godt sammen.
    Ellers et par hvide sko(læder eller snickers) og så en hvid skjorte tror jeg godt kunne være pænt, ikke super farverigt eller kreativt, men tror sagtens det kunne gå.

Ellers smid dem i skabet og se om du kan bruge dem en dag.

• #14   2. dec 2011 Awe P
    - Jeg har selv styr på det smiley
    De ryger bare i skabet en tur.

Tak for hjælpen

Kommentér på:
Returret?

Annonce