1.130 visninger
|
Oprettet:
Returret? {{forumTopicSubject}}
Kan man returnere et par bukser, hvor man har pillet mærkerne af, og derefter fundet ud af at de måske ikke helt passer så godt til resten af ens tøj haha. ?
(ikke brugt)
Jeg søgte på google, og fandt det her:
http://www.24.dk/article.jsp?articleId=12124
... Så tænker jeg, man tager vel ikke i byen i tøj med mærkerne på? = det kan man godt?
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 122
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
- Jeg har bon.
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
Jeg har lige købt 2 par bukser i søndags, dem skal jeg ind med i morgen, da jeg først havde godt tid til at prøve dem herhjemme og de er sq for små, så de skal byttes til en tand større... og ja - mærkerne er på endnu
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Svar: 333
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
Men altid et forsøg værd
jul 2011
Nogen der kan bruge nogle sorte Levis 501?
feb 2007
Emner: 4 Svar: 853
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 235 Svar: 992
I H&M anslår en ekspeditrice, at en tredjedel af den store mængde tøj, som returneres, er brugt.
»Det er tydeligt nusset eller lugter af røg, men vi tager det retur alligevel, for ellers mister vi kunden.«"
Føj for satan!
apr 2008
Jeg var engang i en tøjbutik, og jeg returnerede altid pengene hvis de havde en frisk kvittering, og jeg ikke kunne se tegn på brug og så skulle det selvfølgelig lugte som man kan forvente nyt tøj gør. - Regn dog ikke med du kan få pengene tilbage hvis det er en udsalgsvare du har købt.
Men hop da ned og spørg.
jul 2011
- Det var ikke udsalgsvare, 800 kr.
Jeg har ikke mærkerne mere. Så der er vel ikke noget at gøre?
apr 2008
Jeg må tilstå at jeg ofte har lagt tøj sammen uden mærker på, og lagt det frem til kunder, men jeg kan ikke sidde og sige hvad butikken du har købt dem af, vil sige til det.
Tag chancen.
Kan selvfølgelig godt forstå du vil af med dem hvis de har været lidt for dyre, eller de ikke passer i størrelsen.
Men ellers ville jeg da klart beholde dem, det er sq et par pæne neutrale bukser der næsten altid kan bruges til en pæn skjorte eller jakke, hvis du skal i byen. - Det er jo selvfølgelig op til dig.
jul 2011
- Altså prisen, den går sgu nok.
Det er bare fordi mine jakker også er sorte, og så er jeg lidt i tvivl om det bliver for meget sort i sort..
apr 2008
Hvis du har nogle gode veninder, plejer de at være gode til at se om det passer godt sammen.
Ellers et par hvide sko(læder eller snickers) og så en hvid skjorte tror jeg godt kunne være pænt, ikke super farverigt eller kreativt, men tror sagtens det kunne gå.
Ellers smid dem i skabet og se om du kan bruge dem en dag.
jul 2011
- Jeg har selv styr på det
De ryger bare i skabet en tur.
Tak for hjælpen
Returret?