Skal på kur, Men... {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg vejer de der 15 - 20 kilo for meget og skal derfor på kur. Jeg er 182 høj, og har en vægt på de 90 kilo.. Regner med at jeg vil se godt ud i de 75 kilo.. men har jeg aldrig prøvet.. Har været stor hele mit liv sååhh, man er kun ung en gang i sit liv og derfor SKAL det være..
Motion er self svært, men skal nok gå.. Har en to armet romaskine, og en stepper.. Ellers kan jeg løbe 4 - 5 kilometer (regner jeg dog ikke med at gøre hver dag)
Ang min kost
Jeg begynder på at spise mere varieret
Morgenmaden - Havregryn med sødestoffer frem for almindeligt sukker dvs hermasetas
Så kommer vi hen til 11.30 tiden, hvor jeg spiser saltat, med tun, og kylling, (alt muligt grønt)
Så kommer jeg hjem, og æder to rugbrøder (uden smør) med et eller andet, måske tun eller torsk, æg?.. (anbefal pållæg??)
--
Spørgsmål 1.. Ser kuren godt ud nu hvor i læser hertil?
regner med at smide 5 kilo på en månede hvis jeg følger den
--------------------------------------------------------------------------
Her kommer der så et problem.. Jeg er meget glad for at feste, og hvad er en fest uden alkohol? Hvis jeg fester 4 gange om måneden, vil det så påvirke sådan min kur meget?
Så må jeg da kunne tabe mig 2 - 3 kilo?.. ja det er en overvejelse, og den har jeg besluttet mig for nu..
Forresten, 15 minutter uden pause på Romaskinen, vil det være okay? (selvom mere er bedre) men 15 minutter, så er jeg "gennem" svedig
maj 2008
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 266
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 17
bare sørg for at du ikke skal have en stor pizza i byen når du alligevel er færdig med drukturen og så en tur på mcd om søndagen for lige at komme sig. for så begynder det nemlig at kunne være helt lige meget med den kur.
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 39 Svar: 1.459
Jeg ville måske tage kyllingen af, der er meget kulhydrat i kylling.
Hvis du nu tog 30 min og pressede digselv lidt mere tror jeg os det ville hjælpe en del. Evt. tage en lille 10 min pause halvvejs.
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 156
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 66
får du lyst til noget lækkert, så køb friske frugter i pære æbler og 1 banan blend det med lidt mælk,. så har du en lille smoothie, jeg vil selv gerne tabe mig en smule og i stedet for at spise meget hvidt brød og nutella hehe, så laver jeg det i stedet for, altså smoothie
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 581
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 39 Svar: 1.459
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Nøjes med at drikke hver anden gang du er i byen, eller drop turene hver anden - hvordan du nu har det bedst.
sep 2008
Den forstod jeg ikke helt?
Camilla H
JaHar bare forstillet mig at kuren skal foregå stille og roligt, og regner ikke med at være færdig før der er gået 4 måneder (damn nu skal vi snart igennem den hårde månede!!) og alkohol er meget svært at modstå til julefrokoster, men jeg vil da mene jeg har indstillet indtaget af alkohol.
btw kan jeg alleredde sige jeg har tabt mig ca 2 kilo efter jeg lavede tråden her, så det ser ud til at det går den rigtige vej ^^
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
4 mdr er da absolut ikke stille og roligt. :S
Jeg synes det virker som om at du sætter alt for høje mål til dig selv ( kan du gennemføre det, så hatten af for det ) sæt dig nogle små mål af gangen i stedet for, og gennemfør dem.
Ja, det er flot at du har tabt 2 kg på 8 dage
sep 2008
ahh, jo self vil jeg tabe mig (det vil enhver overvægtig vel), tror du mener at jeg har mangel på veiljestyrke, og det har jeg sådan set også.. Jeg har ingen opbakning fra nogen, og derfor ser jeg frem til en hård kamp..
Camilla H
Det der med de 4 måneder var bare et skud ud i luften.. Vidste sgu ikke at det tog længere tid hvis man skulle tabe sig 15 - 20 killo
men du har sgu nok ret.. jeg havde regnet med 5 kilo pr månede, men det er som sagt kun i starten det vil gå hurtigt ;(
Skal på kur, Men...