{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.337 visninger | Oprettet:

Frederik .
Frederik .
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 164

steroid - kur {{forumTopicSubject}}

Hvor mange forskellige stoffer er det lige man skal tage hvis man skal have en hel kur? Af det jeg har forstået er det:

en eller anden form for steroide
testeron
og hcp?

Er det rigtig eller er jeg forkert på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  steroid - kur
  • Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#1   7. apr 2008 tror jeg skrev forkert. Mener hgh istedet for hcp

• #2   7. apr 2008 www.bodyhouse.dk og nej spis rigtigt i stedet for.......

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#3   7. apr 2008 Jamen bare en måneds tid måske.

• #4   7. apr 2008 Tager du pis på os eller er du virkelig præget af lav intelligens siden du ikke forstod budskabet i det forrige emne du oprettede: http://www.baboom.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=53135

• #5   7. apr 2008 En måneds tid? Prøver du bevidst at pisse os af - eller?

Jeg tror sq' lige jeg smutter ind på Bodyhouse og spørger om råd ang. pasning af heste!

• #6   7. apr 2008 HAHAHAHAHA Philip J smiley God griner.

• #7   7. apr 2008 Jamen det er skrækkeligt! Vi har lige haft en kæmpe diskussion i hans tidligere tråd, men så starter han bare en ny.

Vil vædde på at han ikke en gang har taget sig tid til at læse den anden tråd igennem.

• #8   7. apr 2008 Philip J
    Har godt set tråden smiley
    Folk tror at det bare er at ta steroider og så bliver man kæmpe stor, men der skal altså og ligges en del arbejde i det.

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#9   7. apr 2008 Philip J

Luk røven bøsse!

Spørger stille og rolig, for at få råd osv, da jeg ikke ved særlig meget om det..

• #10   7. apr 2008 GGG . : Hvis ikke du kender nogen IRL som kan hjælpe og vejlede dig.. så la' vær.. De fleste (især her på baboom) ved ikke hvad de snakker om.. Og det er os dumt kun basere sin viden fra nettet af smiley

• #11   7. apr 2008 og ud med dig!!!

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#12   7. apr 2008 Det jo heller ikk det samme jeg spørger om?

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#13   7. apr 2008 MIg??

Og hvorfor så det?

Det da ham som begynder at svine mig til?

• #14   7. apr 2008 GGG.

Gro nu op - gider du?

Du har spurgt 1 gang - og de svar gad du jo åbenbart ikke at bruge! Så hvad får dig til at tro vi gider at besvare de samme spørgsmål igen?

Som WMA siger er der kun ganske få som ved noget om brug af AAS på dette forum, så hvorfor ikke benytte dig af bodyhouse og evt. læse lidt om tingene?

(SOM VI HAR FORTALT DIG 1 GANG I DEN FORRIGE TRÅD?!)

• #15   7. apr 2008 GGG.

Jeg fortæller dig tingene på en fornuftig måde - og oveni købet ved jeg hvad jeg snakker om.

Hvis nogle skulle tvivle kan i evt. læse den forrige tråd.

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#16   7. apr 2008 Gro selv op du..

Og lad være med at skriv i min tråd hvis du ikk har noget fornuftigt at sige.

Og hvem siger at der ikke er nogen der kan vejlede mig herinde?

• #17   7. apr 2008
    Philip J: Nu ska man heller ikke tro at dem på bodyhouse ligefrem har skrevet biblen smiley

• #18   7. apr 2008 WMA:

Nej der er rigtig mange dumme derinde også, men der er da en snes aktive brugere der har stor erfaring på området.

GGG.

Fornuftigt at sige? Gider du lige læse den forrige tråd igennem eller er der for meget tekst for dig?

Du gør jo selv til grin på et helt forum.

Det er ikke for at være ond mod dig, blot for at hjælpe dig.

• #20   7. apr 2008 GGG . -> Nu kan jeg jo ikk vide hvor erfaren du er? Men ved du godt hvor langt du kan komme med hård træning og den rigtige diæt ?

• #21   7. apr 2008 smiley

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#22   7. apr 2008 Christian .

Har trænet i ca. en måned. Ved at det ikke er særlig lang tid.

Jeg spiser sundt. Masser af kød osv. Og har købt noget wheight gainer som jeg æder stort set hele tiden.

Men der er ikke sket det store.

Altså har ikke tænkt mig at blive kæmpe stor. Vil bare gerne have lidt større arme, og lidt flere markeringer.

• #23   7. apr 2008 GGG.

Iøvrigt - ville du så følge en kur hvis en person du ikke kendte havde sammensat den til dig, mens du oveni købet ikke har gidet sætte dig ind i tingene? Hvad med at studere tingene nærmere, og derefter overveje om det er noget for dig? Ja - du skal bruge mange timer foran skærmen - måneder endda.

PS. Kæft jeg er træt af at skrive alle disse ting igen, da jeg skrev det samme til ham så sent som igår.

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#24   7. apr 2008 Philip J

Nej men fat nu at det er to forskellige spørgsmål jeg stiller!

• #25   7. apr 2008 Nu må du fandme snart tage dig sammen din retarderede debile unge, forstå dog at du ikke skal tage AAS, og da slet ikke med den viden du lægger på bordet. Du aner jo tydeligvis ikke en skid om hvad du har planer om at kaste dig ud i!
    Læs --> Læs mere --> revurder --> Læs endnu mere. Når du har gjort det, ja, så læser du endnu mere. Ikke før bør du overhovedet overveje steroider.

• #26   7. apr 2008
    GGG .: Så drop alt om roids ? klart du ikke kan se noget efter en måned smiley træn 6-7 måneder .. og se hvad det blir til ? :b

• #27   7. apr 2008 GGG.

Jeg vælger at du at tro at du har lavet denne profil for sjov.

Jeg har svaret på alle de spørgsmål du overhovedet kan komme på i den forrige tråd - og efterhånden også i denne.Nemlig at du selv skal sætte dig ind i tingene!

Er jeg virkelig den eneste der synes at det er synd at han gør sig selv til grin på denne måde?

Det tager maks 15 minutter at læse den forrige tråd helt igennem.

• #28   7. apr 2008 GGG . - Du ender alligevel bare med en masse skader og deforme muskler, da du sikkert ikke træner korrekt alligevel smiley sys du skal lytte til Christian :b

• #29   7. apr 2008 Vi kan fastslå følgende!

Steoider ER farligt, og det kan give varige mén, som måske aldrig går væk. Derfor er det dumt at begynde på uanset hvad. Nu er der sikkert mange som siger at man bare skal sætte sig ind i tingene inden, og derefter tage sin jomfru kur. Det er stadig dumt - for man ved ikke hvordan ens psyke vil reagere på det.

Så lad os lukke emnet - og slet ikke begynde at diskutere priser.

Dennis R:
    "Deca er for at blive større
    Test er for styrken ja..

Og fuck det der med 25..
    Jeg er 18... så du kan ta dt når du har lyst!"

Hvis jeg postede dette på et forum for mere erfarne AAS brugere vil de le af dig i timevis. Alt hvad du har sagt i det her topic er forkert - og det er synd det måske går ud over uerfarne unge.

I glemmer fuldstændig den psykologiske effekt som steoider kan have med sig.

Til jer som har haft gode erfaringer med steoider:

Synes godt nok at det er ærgeligt at i får jeres indlæg til at lyde opfordrende til brug af de ulovlige præperater.

Måske i er nogle af de få, som kan holde til det uden de store problemer - men der findes folk som f.eks. får gynækomasti, bliver sterile, ikke har nogen naturlig testosteron produktion, og måske ender med at blive psykotiske.

Er alle disse bivirkninger værd at tage chancen for? Ja - det er op til den enkelte person, men man skal ikke opfordre til det på nogen måde - selvom der er rigtig mange som benytter sig af genvejen til de større muskler.

"Ja, men der findes altså mange piller som gør at man undgår de bivirkninger"

Der findes en del præperater ja, men tvivler på at folk gider at sætte sig ned og nærstudere medicinet inden de bruger det - og derfor kan det ende galt.

Det er da bedre at kunne holde sig helt væk fra narkotika og AAS - Men det er der desværre ikke ret mange som kan pga. folk som snakker åbenlyst om hvor ufarligt det er og hvor billigt det kan gøres på lettilfængelige forums

Og nej - jeg har intet imod Bodyhouse, da største delen af de aktive brugere derinde på ingen måde opfordrer folk til det. De fortæller dem at de skal læse om stoffet inden, og kende alle konsekvenser samt lære hvordan ens krop reagerer på det forskellige medicin vi fylder os med.

Steroider giver belastning på en stor del af kroppen - og kan også skade psyken.

Hvorfor bliver i ved med at diskutere? Det er jo faktum at det er farligt - i både små og store mængder, men det er forskelligt hvordan ens krop reagerer.

(Copy-paste fra forrige tråd)
    Så går du bare igang med at læse GGG.

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#30   7. apr 2008 Haha. Du forstår det bare ikke. smiley

• #31   7. apr 2008 Forkert GGG, det er derimod dig der ikke forstår det..

• #33   7. apr 2008 Chris !;: Mener du mentos ? smiley

• #35   7. apr 2008 GGG.

Jeg gider ikke bruge mere tid på dig - du har jo tydeligvis besvær med at forstå det danske sprog.

• #36   7. apr 2008 Men okay - så svarer jeg direkte på dit spørgsmål, så du måske kan forstå svaret.

"Hvor mange forskellige stoffer er det lige man skal tage hvis man skal have en hel kur? Af det jeg har forstået er det:

en eller anden form for steroide
    testeron
    og hcp?

Er det rigtig eller er jeg forkert på den?"

Du er helt forkert på den. Det du har skrevet giver kort sagt ingen mening. Men synes bare du skal gå igang med at injekte forskellige præperater ind i dine muskler. Du gider jo alligevel ikke at høre på hvad folk har at sige.

• #37   8. apr 2008 få dit et liv

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#38   8. apr 2008 Nååå. Så rotter i jer rigtig sammen hva? smiley

Kommentér på:
steroid - kur

Annonce