{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontaktlinser
  • #1   10. sep 2008 1 dag smiley

• #2   10. sep 2008 Et par dage... Men nu skal de heldigvis kun i og ud en gang i måneden.. smiley

• #3   10. sep 2008 Miniovnen> Jeg skal have mine ud hver dag... Noget med at øjet skal have luft, og de får de ikke optimalt når linserne er i...

• mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 385
    #4   10. sep 2008 de ska da ud hver dag og i det der væske. det ska mine da

men jeg tog ca en uges tid om at lære det, det er bare med at holde rigtigt

• #5   10. sep 2008 Det tog mig rigtig lang tid, tror jeg brugte halvanden uge på det eller sådan noget:)

• #6   10. sep 2008 SK N
    Har døgnlinser.. De er ganske fine, og der er mere iltgennemgang i dem end alm månedslinser... Men skal skifte dem hver måned..

• #7   10. sep 2008 Jeg har det med at blinke med øjnene når fingeren kommer ind og rører... Men det kommer forhåbentlig, for nu vil jeg da ikke undvære dem, efter jeg endelig fik taget mig sammen...

• #8   10. sep 2008 miniovnen

hvad så vidst man skal i bad eller svømme ? smiley

• #9   10. sep 2008 man kan da sagtens svømme og bade med linser... ?!?!?!

• #10   10. sep 2008 SK N - Månedslinser ? smiley
    Du vænner dig hurtigt til det .. Jeg har ingen problemer med at putte dem i og ud smiley
    Mine skal jeg ta i om morgenen og ud om aftenen, lige rense dem i 15 sek og så i det væske smiley
    samme tur morgen smiley

du kan godt bade med dem - men vær en smule forsigtig smiley

• #11   11. sep 2008 Ditt> Ja, det er månedslinser... Så de skal holde i 30 dage.

Troede at jeg havde tabt den ene igår da jeg skulle have den ud, men den var bare "gledet" ned under øjet, så den sad ikke hvor den skulle. Så imorges da jeg vågnede, var der noget der irriterede mit øje, og så gned jeg, vupti så sad den på min finger...

Men må jo bare øve mig.

• #12   11. sep 2008 SK N - Sys de er ubehagelige smiley vænner mig sgu nok aldrig til dem, men altså ja - hellere det end slet ik ku se smiley sys det var enormt sjovt at komme ud og se hvordan tingene så ud efter jeg havde fået dem i .. har altid set ting "udvisket" smiley

hehe jeg tabte min den ene i vasken en dag - knapt så smart smiley de bar ik til at finde igen .. - eller hvis de har vendt sig i det væske dér, haha smiley satan det gør nuller og få en linse i der vender forkert smiley

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443
    #13   16. sep 2008 klart briller er kønnere og nemmere

Kommentér på:
Kontaktlinser

Annonce