{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Mark J
Mark J
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 64

Kontaktlinser. {{forumTopicSubject}}

hey.

Nu fandt jeg så lige ud af her igår at jeg er nærsynet og skal bruge 1,75+ WTF. Hvor kan jeg købe billige endags linser??

Så fik jeg også afvide jeg har en lille bygningsfejl skal jeg have nogle specialle linser på grund af det eller hvordan??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontaktlinser.
  • #1   21. dec 2007 louis nielsen har gode priser på dem.. prøv at høre der .. ellers mener jeg bilka har solgt linser i løs

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

#2   21. dec 2007 Shhhhh *

Mente nu over nettet smiley

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

#3   21. dec 2007
    ¤ Sadness - en sur Kælling ! ¤

Var lige ved optiker igår og skal fandme ikke købe noget af dem host host 600 kr pr md smiley

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

#4   21. dec 2007 Men nu er det heller ikke bygningsfejlen jeg har problemer med så tror bare jeg anskaffer nogle med +1,75 men kender du nogle billige steder på nettet??

• #5   21. dec 2007 louis nielsen har butikker og det koster under 200 i måneden med almindelige endags linser .. ellers kig i bilka .. men vil da synes du skal prøve louis nielsen først og høre hvad de siger få lidt gratis råd og tilbud og sig du vil tænke over det?

• #6   21. dec 2007 Mark J : du kan få billige linser hos Louis Nilsen og der får du et par briller med i købet...

og hos synoptik kan du få engangs-linser til 299 kr ?

de hedder One-day- et eller andet smiley

Shhhhh : dem i bilka kan man da ikk få når han ska ha +1,75 ? det da kun +1 eller +2

• GoldenEye *
    GoldenEye * Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 27
    #7   21. dec 2007 Hvis du er nærsynet er det ikke 1,75+, men 1,75-..

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

#8   21. dec 2007
    Shhhhh *

Har jeg også tænkt på meeeen.

Det er jo meget billigere over nettet har jeg hørt. Og skal bruge dem hurtigst muligt da jeg ikke har det så godt i øjnene :=)

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

#9   21. dec 2007 GoldenEye *

Hov så er det lang synet smiley

Min fejl hehe kan bare huske det var 1,75+ smiley

• #10   21. dec 2007 så er det bare at søge på google smiley

• #11   21. dec 2007 Mark - Du er nødt til at gå til en optiker, når du har bygningsfejl. Og det koster langt fra 600 i måneden.
    Jeg bruger en meget stærk styrke i linser, 7 på det ene og omkring 6 på det andet, husker ikke præcis. Og har bygningsfejl på begge øjne.
    Jeg har 14-dages linser fra Synoptik til 160 i måneden - og det er altså ikke dyrt, for at kunne se ordentligt.

• GoldenEye *
    GoldenEye * Tilmeldt:
    jul 2007

#12   21. dec 2007 Okay. Det var bare så du ikke får fat i den forkerte styrke.

• #13   21. dec 2007 GoldenEya : jeg er os nærsynet og har +2,50 og +2,00 ?
    plus forstørre smiley ?

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

#14   21. dec 2007
    Lykke Natacha '

Jaja men alså gider ikke alt det pis med rense væske osv skal bare være så jeg kan smide det ud og sætte nye i hehe smiley

Men alså jeg skider på den bygningsfejl fik afvide den ikke havede noget specialt at sige smiley

• #15   21. dec 2007 Mark - Jeg tvivler på du kan få endags linser eksempelvis, når du har bygningsfejl..
    Og du kan nemt skade dine øjne, ved ikke at bruge den rigtige styrke

• GoldenEye *
    GoldenEye * Tilmeldt:
    jul 2007

#16   21. dec 2007 Hvis du har plus så kan du ikke være nærsynet. Når man er det skal man have - glas i og ikke +.

(link fjernet)

(link fjernet)

• #17   21. dec 2007 GoldenEye: Jeg er nærsynet. og har plus ikke minus. og vi snakker om kontaktlinser ? ikk briller...

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    dec 2007

#18   21. dec 2007 Lykke Natacha '

Jo fik afvide jeg godt kunne.

Men alså så må jeg tage det med kan umuligt skade mere end ikke og bruge noget??

Fik afvide jeg sku bruge 1,75

• #19   21. dec 2007 (link fjernet)

læs neders ved behandling .. det er jo ligemeget om det er briller eller linser

• GoldenEye *
    GoldenEye * Tilmeldt:
    jul 2007

#20   21. dec 2007 Det er det samme uanset om det er briller eller linser. Styrken kan godt svinge lidt, men ikke fra - til +. Og slet ikke når din ligger på 2.50 og 2.00..
    Har selv både briller og linser og der er styrken på -3.50 og -2.50. Og jeg er nærsynet.

• #21   21. dec 2007 SUSAN L

(link fjernet)

det var et link til dig

• #22   21. dec 2007 Mark - Det skader mere at bruge en forkert styrke, end slet ikke at bruge noget.. Det kan ødelægge dine øjne. Mine er blevet forværret, da jeg havde en optiker der konstant fejlede i mine styrker, så jeg fik de forkerte. Og forkerte bygningsfejl.

Har bare hørt at det ikke kan lade sig gøre, at få endags linser med bygningsfejl. Og hvis det kan, er prisen nok også derefter.

• #23   21. dec 2007 Louis Nielsen er klart billigst... Men du skal jo skrive abm.

• #24   21. dec 2007 GoldenEye : jeg er nærsynet og hende jeg er hos siger jeg ska bruge + 2,50 - + 2,00 og det er os hva der står på pakkerne jeg får tilsendt.

• #25   21. dec 2007 SUSAN

så har du fået noget forkert at vide .. så er du langsynet .. har du ikke læst linket

• GoldenEye *
    GoldenEye * Tilmeldt:
    jul 2007

#26   21. dec 2007 Så er du langsynet. Kan din optiker ikke have sagt nærsynet, men ment langsynet??

• #27   21. dec 2007 Shhhhh : jamen såe har begge optiker sagt forkert ?

begge har sagt nærsynet og begge har været + ?

• GoldenEye *
    GoldenEye * Tilmeldt:
    jul 2007

#28   21. dec 2007 Det lyder underligt. Men sådan kan det bare ikke være. Har du tjekket de forskellige links???

• #29   21. dec 2007 ok - jamen prøv selv at klikke lidt rundt .. er sikker på det er en tale-høre fejl smiley hvis du kan se med dine +'er så er det jo kun godt - så er det nok ligemeget hvad de har sagt det hed

• #30   21. dec 2007 GoldenEye : ja ja smiley har læst..

Shhhhh : jeg bruger dem ikk :b da jeg arbejder på en svinefarm.. indenfor.. og der er så støvet at mine kontaktlinser tørre ud..

• #31   21. dec 2007 Jeg køber mine hos lensway.dk de er rimelig billige !

• #32   21. dec 2007 Mark J... Først og fremmest så er det ikke bare lige at tage en linse og mase den ind på øjet.. men får du den endelig ind skal du også have lortet ud igen.. og tro mig det er ikke sjovt hvis den driller..

Så jeg vil forslå du går ned til en optiker, der bliver du tjekket i hoved og røv og så vil du få nogle linser GRATIS på prøve i en uge tror jeg hvis det er endags linser.. Du kan også få night and day linser hvor du kan have dem på en hel måned af gangen uden at tage dem ud.. her vil du også få et par linser gratis som du kan prøve i en måned.. fordelen ved det er, at så ved du det er de rigtige linser du har fat i og så kan du altid derefter bestiller linser over nettet..

Held og lykke med det.. og god jul

• #33   21. dec 2007 Ja skulle give 300 kr pr. måned ... Det gad jeg ikke give, for syntes ikke de virkede 100 % ... det var ved profiloptik ... Og jeg havde os bygningsfejl...

• #34   21. dec 2007 Jeg lever uden ...

• #35   21. dec 2007 Patrick - Så er det nok den forkerte styrke skal du se. Jeg har skiftet styrke jeg ved ikke hvor mange gange de 4 år, jeg har haft kontaklinser. Det ændrer sig ofte, og så er der mange optikere, desværre der ikke er gode til det.
    Så prøv et andet sted og se om det ikke hjælper

• heine j
    heine j Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 106 Svar: 443
    #36   22. dec 2007 det lyder til det er nemmere med briller har selv prøvet linser men blev hurtig træt af det og briller er heller ikke grimt hvis bare man får et par som passer en. men klart op til en selv hvad man vælger bare man tænker på at synet kan blive værre

Kommentér på:
Kontaktlinser.

Annonce