{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Her gælder det ikke {{forumTopicSubject}}

Et billede af Sundhedsstyrelsens direktør Søren Brostrøm uden mundbind i et tog 11. november vækker forargelse. Nu forklarer corona-generalen hvorfor

Jeg skulle lige til at tage en slurk kaffe? ah va???? billedet er taget hvor han har begge hænder på sin labtop - men arbejder vel ikke videre efter man har taget sin mundbæ af.....for at tage en slurk kaffe af en kop som ikke eksisterer.

Nu har han ellers tordnet for at alle skal tage hensyn til hinanden og bruge mundbæ - men det gælder så ikke ham.

Det sjove er at man kun kan se en dåse Cola på bordet og ikke en kop kaffe. Så vi ser igen en løgner som i stil med regeringen prøver at bortforklare med løgn og latin.

Man kan læse følgende på altinget:::::

Søren Brostrøm .....Mundbind giver ingen mening i den nuværende situation.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Her gælder det ikke
  • #1   25. nov 2020 Polysl du skal jo også tage mundbindet af når der skal nydes Cola smiley

  • #2   25. nov 2020 Har prøvet....cola smager af mundbæ....

  • #3   25. nov 2020 Brostrøm har i 8 måneder gjort det rigtig godt i forhold til orientering og vejledning. Masser af pressemøder og tv-optrædener, som er gennemført til ug.

    Nu er det så lykkedes én at tage en video i et fitness-center, og én at tage et billede i toget.
    Typisk dansk; vi har nu 2 episoder, hvor vi kan pege fingre af ham. Og mindst den ene er knapt så oplagt, når det kommer til stykket.

    Men 2 episoder, som vi kan kritisere.

    Hvad med at tænke på alle de tilfælde, hvor han har gjort det rigtig godt, i stedet for at finde den indre dr. Jante frem og slå ham oven i hovedet for 2 episoder?

    Er det virkelig sådan, at vi er? Rigtig gode til at se hullerne i osten?
    Eller er det medierne som er med til at pege fingre for at sikre clicks og reklamekroner?


  • #4   25. nov 2020 Peter P helt enig og kan vi ikke bare sige at har meget travlt med at finde andres fejl smiley

  • #5   26. nov 2020 Peter

    Det er spørgsmål om at mene og tro, han tror ikke engang selv på mundbind som han udtaler.

    Det lyder hult når han opfordre alle i befolkningen at vise hensyn til hinanden og spritte af og bære mundbind når det er påbudt.

    En politiker som ikke tror på det han siger, er for mig hykleri.


  • #6   26. nov 2020 Du skal iklke gøre som jeg gør, men som jeg siger!

  • #7   27. nov 2020 Det må skyldes de få læsere her, at trådstarter ikke forlængst er blevet headhuntet smiley

  • #8   27. nov 2020 Ha Ha..Agent

    NU falder den kommentar helt til jorden, da jeg for længe siden har meddelt at jeg frivillig er gået på Pension. Så nu er det kun de sjove ting med IT som jeg vælger.


Kommentér på:
Her gælder det ikke

Annonce