{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

træne som 14 årig? {{forumTopicSubject}}

hej jeg er dreng på 14 som godt kan lide at træne.
jeg har generalt en rigtig god kondi og har spillet fodbold i 11 år og har altid løbet meget og trænet mavemuskler osv.
men nu har jeg trænet arme og ryg og bryst i snart 5 måneder, og det kan virkelig ses!
jeg går ikke i træningscenter ligesom mange af mine venner træner bare en 15 min, hver eller hver anden dag om aftenen.
men efter som det virkelig kan ses, er der folk der siger at når jeg stadig er i voksealdern kan det gøre at jeg kan vokse mindre..

hvad er jeres holdninger til det jeg laver??
og har i nogle råd til hvad det er godt af mad og spise for at blive større, og tænker ikke på thai-piller eller sådan noget.

og forklar gerne hvad det der pulver folk hælder i vand og mælk er og gør.

tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træne som 14 årig?
  • #1   24. mar 2008 Tja... så en 5 årig der trænede og han havde en læge på konstant, mener de fulgte ham nogle år og det bremsede ikke hans udvikling, men alt med måde...

• My S
    My S Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 81
    #2   24. mar 2008 hvis du træner med egen vægt. er det rigtig godt, fordi har hørt at fra aldern 11 til 15, det man fortager sig i den aldere, udviikler kroppen sig på den måde, DVS; hvis du er doven, bliver det svære for dig når du blir voksen, at få store muskler, og det modsatte hvis du træner stille og rolig smiley

• #3   24. mar 2008 vil bestemt ikke anbefale dig at begynde på noget pulver, da du ikke er ælder. men bare spise sundt så er det vidst nok i din alder og med den træning som du har gang i.

det pulver folk tager kan være proteinpulver eller kreatin

• #4   24. mar 2008 (link fjernet)

(link fjernet)

• #5   24. mar 2008 okay det pulver skal det spises inden for at give energi eller indtages efter for at genopbygge musklerne?

• #6   24. mar 2008 Træning med EGEN kropsvægt i din alder er fint, Bare sørg for at holde dine pauser os, og gør det ikke hver dag. Din krop skal have tid til at restituere.
    Smid en 50'er efter en pilates bold i netto (på tilbud sommetider) på sådan en kan du lave MASSER af øvelser, på en skånsom måde for din krop.

Du kan godt sætte en "stopper" for din vækst, længden af dine knogler. det er en længere forklaring med periost, epifyse og epifyse skiver smiley

Hvad der er godt at spise, tun,kylling,nødder, groft brød er som noget af det nemmeste.

De vi blander med vnad/mælk er protein pulver/weight gainer og det har du ikke brug for i din alder, bare spis godt. Og det er heller ikke nødvendigt med den træning du vil lave.

• #7   24. mar 2008 FOR TIDLIGT !

• #8   24. mar 2008 folk siger at puleret fordeler musklerne så man kan se dem.

ved ikke om det er sandt men af hvad jeg ved har jeg hørt kakao pulver skulle være ligeså godt

• #9   24. mar 2008 Vestergaard// Kakao er et godt alternativ... 30 gram protein pr liter. Men det bedste protein er nu det fra KØD!

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #10   7. apr 2008 Man kan vidst ikke kalde det styrketræning det du laver? smiley

• #11   8. apr 2008 nu træner jeg en time hver anden dag med vægte, og forskellige push ups, osv..

Kommentér på:
træne som 14 årig?

Annonce