{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.451 visninger | Oprettet:

KOSTPLAN (Hvad synes I om det guys?) {{forumTopicSubject}}

Har lavet denne kost plan, som jeg skal igang med snarest. Jeg vil dog først lige hører jeres mening omkring mit mad program. Hvad mangler, hvad skal rettes osv. Jeg skal træne for, at blive større, da jeg gerne vil tage et par kilo på inden vi nærmer os sommeren, men samtidig skal jeg også bevare mine markeringer :-))

Kost Plan smiley

Morgenmad
KL. 06-07
Havregryn (150 Gram)
Mælk (250 Gram)
Vand (0.5 Liter)
2 stk æg.

Mellemmåltid
KL. 09-10
Krydderbolle 1. stk (25 Gram)
Pålæg 2. stk (10 Gram) (Kylling)
Salat (10 gram)
Vand (0.5 Liter)
10 mandler

Frokost
KL. 12-13
Rugbrød 5. stk (250 Gram) ELLER Kylling/Pasta (150-200 Gram)
Pålæg 10. stk (50 Gram) (Kylling)
Vand (2 Liter)
Frugt&Grønt (100 Gram)

Træning kl 13-14 stykker. (Vand. 2. Liter)

Mellemmåltid
KL. 15-16
Rugbrød 1. stk (50 Gram)
Pålæg 2. stk (10 Gram)
Vand (1 Liter)
10-15 mandler

Aftensmad
KL. 18-19
2 til 3 portioner. (200 Gram kød – 100 Gram ris – 100 Gram grøntsager) Så vidt muligt.
Vand (2 liter)

''Natmad''
KL. 21-22
Havregryn (100 Gram)
Mælk (200 Gram)
1 stk æg.
10-15 mandler.

- Hvad siger i til det? :-))

Normalt ser mit kost program således ud, som det ses nedenstående! (Det skal sige, at det var meget meget meget ringe, derfor skal jeg rette op på tingene, så jeg kan vokse rigitg.. Så jeg håber, at min ovenstående program er godt nok!!)

Morgenmad (Sjældent)
Havregryn (150 Gram)
Mælk (250 Gram)

Frokost (Sjældent)
2-3 stykker rugbrød - Sandwich, eller pizza.

Aftensmad - Det der blev serveret.

Natmad
Krydderboller - Mexicanske pandekager med salat.




Kom gerne med RIS og ROS til min nye program (Altså det først nævnte i denne proces)

Mvh. Janik Za


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KOSTPLAN (Hvad synes I om det guys?)
  • #1   29. feb 2012 Hvis det var mig ville jeg æde MEGET mere,

    Meget mere grov ting, Ris,Pasta osv, og hva der med dig og der krydder boller der ? smiley Æd en dåse makral eller en dåse tun også skyl det ned med langsom optagelig protein,

    Også ville jeg nok også tage nogle shakes i løbet af dagen,

    Hvor mange kcal er der i det der?


  • #2   29. feb 2012 Ligesom Tim D R nævner, bliver vi nød til at have dine stats.

    Ikke nok med det, bliver det da en kamp for dig at finde ud af hvad du skal æde hvis du ikke ved hvor meget protein, fedt og carbs der er i :).

    Og til Tim D R:
    Jeg vil nu mene det vigtigste måltid er dit post workout meal :).


  • #3   29. feb 2012 Tryk Her.
    - Puha jeg kan sku ikke få mere ned end det der. Angående shakes, det skal jeg ikke. Jeg får uren hud af protein pulver osv, det gider jeg ikke.

    TMM D R.
    - Det jeg mener er, at jeg gerne vil tage på i masse (Det burde jeg da sagtens kunne, men hvor jeg samtidig bibeholder mine markeringer) ??
    Mht mit program. Jeg har ikke styr på det, det er derfor jeg gerne vil rådgives, har ikke undersøgt hvor meget der er af hver ting.. Men jeg er 177 høj, og vejer 75 kilo cirka.

    Jeppe K.
    - Min form ser nogenlunde ud som på billederne :-)) Men ja du har ret burde nok bare cutte, men vil gerne nå og vokse lidt. Fx i - Biceps, bryst, nakke, skulder osv. Bare så jeg lige får det ekstra.. Det vil jeg da mene, at min madplan kan hjælpe mig med?? Men hvor jeg som sagt, samtidig bibeholder mine markeringer??

    Mvh. Janik Za.

    PS. Tak for hjælpen gutter!!


  • #4   1. mar 2012 Det bare og æde, bare æd til du ved og knække dig, vent 45 min også æd igen smiley så vænner du dig hurtig til og kunne spise meget smiley



  • #5   1. mar 2012 Tmm DR.
    - Har ikke lige tænkt den med vandet igennem. Jeg går efter 4-6 liter vand pr dag. :-)) Da det giver 5-10 % mere til træningen. Plus det er godt for kroppen. Også giver det fugt i ansigtet, som hjælper med og holde huden sund og rask, derfor drikker jeg meget vand :-))

    Mvh.


  • #6   1. mar 2012 Han kan sagtens holde en lav fedt procent selvom han æder hele tiden, bare han æder rigtig smiley

    og et kræver så han dropper alt det der lyse brød og alm bilig pålæg smiley og meget mere !



    Har du prøvet noget andet protien ? Det kan ikke passe du er allergisk overfor det, smiley det nok noget som har været i det som at du har købt tidligere smiley


  • #7   1. mar 2012 Tmm D R

    - Ja det jeg klar over smiley men ja det han søger er jo at vokse lidt og holde hans fedtprocent nede smiley jeg ville da fortrække han fik en fedtprocent på 16 også så han kunne bulke også kan han altid cutte ned til sommer smiley da det nok er der han vil stå på stranden med 6pack,bryst og biceps og tynde ben smiley bare mit gæt men det da det som jeg tror


  • #8   1. mar 2012 altså jeg ville også sige 6 liter vand om dagen? er det ikke alt for meget??

    man plejer da kun og skal drikke 1 til 2 liter om dagen


  • #9   1. mar 2012 Ja. det usundt og drikke 6 liter vand om dagen

  • #10   1. mar 2012 Når så må jeg gå lidt ned med vanden. Men jeg lider af migræne og det hjælper også med migrænen.

  • #11   1. mar 2012 Mine læger siger (Masser af vand) og det hjælper forholdsvis meget.

    Angående mit program.
    - Jeg skulle starte i den her uge, men det går ikke efter planen. Jeg kan ikke spise så meget, og slet ikke så mange gange om dagen. Jeg er ikke sulten, jeg glemmer det, plus jeg glemmer det om morgenen osv. Så det ser skidt ud. :-)) Det er utroligt I kan følge jeres madprogram..


  • #12   2. mar 2012 Jeg træner hundred procent, og gir den gas hvergang! :-)) 5 gange om ugen, og nogle gange 6.

    Men så må kosten vidst snart komme, fordi træningen er der.. Men jeg har et punkt og det er omkring de 39 rundt om mine arme, kan ikke lige huske mit bryst mål, men derefter så kan jeg ikke vokse mere, kan ikke nå det ekstra skridt op i centimer / kilo. Og det er irriterende, fordi sådan har det været i et års tid nu.

    Men jeg er utrolig markeret hvilket er lækkert.. Men ville nu også gerne have lidt større arme eksempelvis.


  • #13   2. mar 2012 Du må tvinge det ned :). Jeg kender folk der har fået kvalme, ondt i maven og brækfornemmelser af deres mad plan. Det er bare i gang og lad vær at pyller sådan.

    Enten vil du, ellers vil du ikke!

    // Niklas


  • #14   6. mar 2012 hvis du stiller din morgen mad frem om aften, og pakker frokost og lign der også så burde du kunne huske at æde.

    ellers sæt din mobil til at ringe når du skal spise.



Kommentér på:
KOSTPLAN (Hvad synes I om det guys?)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce