{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weight Gainer
  • #1   24. mar 2008 Læs om kost og ernæring først. Udfra den viden du derefter vil få kan du selv vælge den bedste weight gainer, som kan dække dine behov.

• #2   24. mar 2008 www.nutramino.dk

SUPER PRODUKT! Bruger det selv.

Dansk kvali, god smag og ingen "luft" i maven smiley

• #3   24. mar 2008 SK N: Nutramino Pure Whey er det så den du kører ellr?

• #4   24. mar 2008 Eller bar den som hedder whey gainer..

• #5   24. mar 2008 Daniel V> Kører den som hedder Whey gainer.

Glemmer jeg shaken derhjemme, så køber jeg en protein recovery drink i centret... 53 gram protein smiley

• #6   24. mar 2008 Nå okay.. Jeg ska bar bruge noget til at tage på af.. Har kørt weight gainer 2 gange før.. Men ja det gik ikk helt så godt som forventet smiley

• #7   24. mar 2008 Husk nu på at whey gainer kun er et TILSKUD... Du skal jo ÆDE som en besat ved siden af os jo. Jeg kan tage et par kg på i løbet af sådan en bøtte, men løber os 5 km 3 gange om ugen, går rundt regnet 5 km på arbejde hver dag og cykler 8 km til/fra der os... Så for mig er et par kg godt smiley

• #8   24. mar 2008 Jaja æder self. ved siden af.. Men vil gerne tag nogle kg på.. Det mit mål med det pulver smiley Hehe.. Ja ved det et kosttilskud.. Har skam forstand på det hele.. Ville bar gerne prøve et andet produkt og ville lig høre om der var nogen som kendte et godt et..

• #9   24. mar 2008 Altså jeg kan kun sige godt for nutraminos produkter. Intet "flashy" over det med navne som "super heavyduty MAXXX triple your body weight on 2 days" produkt.

Nutramino er dansk og lavet i samarbejde med Arla, så du ved hvad der er deri.

• #10   24. mar 2008 Ja vidste godt det var dansk og er lavet i samarbejde med arla, før du nævnte det hehe.. Men ja når det et dansk produkt så sys på en eller anden måde det lyder som lort..

• #11   24. mar 2008 Daniel> Det er jo så hver sin mening. Jeg synes det er et godt produkt, og jeg vil sige man skal prøve det før man "dømmer" det;)
    "bare fordi det er dansk" behøver det ikke være lort.
    Det er nu i første omgang udviklet med nogen "kloge amerikanere", men bare dansk PRODUCERET smiley

• #12   24. mar 2008 Jamen har da også regnet med jeg vil prøve det. Mener bestemt man kan købe det i rawi.. Men ved ikk om du har noget viden om det overhovedet..

• #13   24. mar 2008 Jeg køber det i centret hvor jeg træner/arbejder til en lidt anden pris end der på hjemmesiden.

Men skulle mene jeg har lidt viden om det, bland det f.eks med vand i stedet for mælk, da aminosyrerne så hurtigere bliver optaget.

• #14   24. mar 2008 Hva center træner du i da? ..

Hmm vand.. Smager det så ikk af pis.. Jeg plejer at blande mit pulver med mælk så jeg også får mit kalk..

• #15   24. mar 2008 byensfitness i Randers... Der er jeg tilknyttet som massør nede os.

Nej, det gør det ikke... Hvert fald ikke nutramino. Bland det med vand, den du drikker efter træning, og hvis du så får en ekstra i løbet af dagen, bland den med mælk. Det er sådan jeg plejer at gøre.

Men for at du får dit kalk, så husk lige dit D-vitamin, som skal til for at optage kalk smiley

• #16   24. mar 2008 Hmm okay..
    Altså jeg havde tænkt mig senere henne i "Forløbet" med whey gainer'en, at drikke omkring 3 om dagen måske 4.. Men starter self. ud med 1 - 2 stk for ikk at min mave skal "klage" helt vildt.. For som sagt vil jeg tage så mange kg på som muligt..

• #17   24. mar 2008 Spis 6 gange om dagen (ca hver 3. time) 3 store og 3 små måltider. Start stille ud med gainer som du siger for at maven ikke skal gå helt i "lort" smiley

Hvis du vil tage gainer 3 gange om dagen, så gør det med morgenmaden, efter træning, og den sidste inden du går i seng. Vigtigst er det at du fåer en indne for 1 time efter endt træning, da kroppen er mest modtagelig der.

• #18   24. mar 2008 Ved godt det med måltiderne og det hele hehe.. Men ja okay.. Havde også nogenlunde tænkt mig at drikke dem samme tidspunkter som du siger der smiley

• #19   24. mar 2008 Så skulle der ikke være nogen problemer... Bare med at finde et produkt som din krop tager godt imod...

• #20   24. mar 2008 Hehe.. Jeg vil prøve det der Nutramino.. Og så må vi se;)

• #21   24. mar 2008 Jeg kan kun sige det virker for mig, og jeg synes det er godt.

Men held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Weight Gainer

Annonce