{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corona Test
  • #1   18. maj 2020 Det er der i hvert fald mange der vil, har du set HVOR mange, der er i køen? smiley

  • #2   18. maj 2020 Å.R. jeg tager den måske en dag når der er mere luft i køerne smiley

  • #3   18. maj 2020 Parodi...

    blive testet som kun er et bevis på at man ikke nu og her er positiv, hvad så senere på dagen?

    Det er et stort falsk bluff nummer.

    Der siges. vi kan behandle 20.000 test om dagen, men i køen er der 22.000.


  • #4   18. maj 2020 Nej, jeg har ikke set hvor mange der er i køen, og ved heller ikke om jeg vil.
    Foreløbig er der rimelig tid til at tænke over det.
    Men det ligger da i mine overvejelser, selvom jeg egentligt hellere ville have blodprøven, som kan fortælle om jeg har haft det.
    For som Polysl skriver kan man jo blive testet den ene dag, og så blive smittet den næste.


  • #5   18. maj 2020 Jeres argumenter minder mig om en svensk idiot fra den svenske sundhedsstyrelse, der siger at selvom du er testet negativ, kan du være smittet 5 minutter efter.
    Ok, jeres argumenter er modtaget, så bliv i bare hjemme, og leg med jeres dillermænd.

    Man tester ikke for antistoffer på den måde, da den åbenbart ingen relevans har. Sagt af en virolog fra Rigshospitalet.

    Ser i overhovedet nyheder, eller ser i Fake NEWS på FB?

    Ja, nu er jeg sgu sur,
    Nu kommer i vel også snart med konspirationsteorier.....
    Jeg ved at Corona stammer fra en ost på Haiti.

    Det er som om i ikke bliver tilfreds med noget, medmindre, at det er gammel mand med langt skæg, også kaldet Vorherre, der siger det.


  • #6   19. maj 2020 Har du kommet sprit i natpotten, inden du drak det Markgreven ?

  • #7   19. maj 2020 Markgreven

    Føler mig ikke som en svensk idiot, for jeg har lige opfundet et slips med gyroskop så det altid sidder lige, samt at det er anti Corona sikker.


  • #8   19. maj 2020 Markgreven dog og at lege med sin dillermand kan være en ret naturligt ting og det skal gøres ligesom når der laves god mad du ved forarbejdet kan gøre en forskel smiley

Kommentér på:
Corona Test

Annonce