{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Corona hjemme test - OSV. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg møder jo en hel del mennesker trods det at jeg ikke kommer ud som andre gør og det jeg høre er jo at den dersens Corona hjemmetest kun er omkring 20% vejledende - altså vil en ud af fem være misvisende og kun test ved et testcenter kan man få ordenligt besked.
Når man så samtidigt høre om nye varianter hver 14 dag / en gang om måneden tænker jeg bare (gab) og jeg ved at de fleste er så trætte af Corona snak at det kun går helt galt - dog syntes jeg at høre om flokimmunitet + talen om det 4 stik og hvad jeg tænker tror jeg ikke skal ud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corona hjemme test - OSV.
  • #2   10. jan 2022 jojojo ja men dejligt med en aktivitet som golf og du skal vel snart have stik nr.4 og jeg er ikke nået til den første endnu og det selv om jeg jo gerne tager den for Gud - Dronning og fædre landet - men jeg syntes der er meget forvirring + jeg tænker at dem der mangler at få deres stik er vigtigere end mig - sådan har jeg nu altid tænkt smiley

  • #3   10. jan 2022 jojojo jeg læste også at der var kommet en ny variant som muteret på liv og løs - så intet på den front kan overraske mig smiley

  • #5   10. jan 2022 Hjemmetest - gider ikke bruge penge på det bras. Markedet vælter ud med en masse bras for at folk skal købe det bras, jeg har så bare valgt at stå helt af det Corona pis. Er dødtræt at læse om det, høre om det i nyheder, nu har man igen fundet flere nye varianter i 2 lande - flere stik - flere stik- folk kunne i en situation blive anklaget for at være narkoman, med alle de huller og blå mærker som nogle får.

    Næ tak - behold jeres skrammel for jer selv, jeg gider ikke være en dansk nålepude, med stik nr 4 som er på vej - måske stik nr. 5 - måske stik nr. 6 -

    Det holder ikke op - i bliver fyldt op med så meget bras at nogle dør af det.


  • #7   10. jan 2022 jojojo Godt du beskyttet din kone smiley

  • #8   10. jan 2022 jojo

    Ikke sjovt at du har brok, hvor klunkerne når ned på knæet, det begrænser en - speciel hvis man vil ride på en pruhest.


Kommentér på:
Corona hjemme test - OSV.

Annonce