{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Corona test. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg hørt mange ting om corona og test og det jeg især lægger mærke til er den ventetid at folk må stå i en - to -tre timer for at få taget sådan test og det er uanset hvordan vejret er og folk bliver sku da syge af at stå så længe og det kan ikke være rigtigt at folk skal lave gymnastik for at holde varmen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corona test.
  • #1   18. feb 2021 Jeg er pænt ligeglad, for jeg skal ikke have stoppet en pind op i næsen - jeg ville hellere stoppe den op i røven på Mette Makrel - og nu vil den skøre røde bæst have at folk skal testes 2 gange om ugen og helst tiere.

    Hvem betaler for at holde fri for at bliver testet?

    Jo siger de kloge regneark drenge - du kan bare gøre det i din fritid - ja så? Og hvor skal folk med børn få tid til det 2 gange om ugen, når de skal hentes og bringes børn og der skal laves aftensmad - samt at de er lukket kl 20.00?

    Hjernen er total væk i den regering.

    Problemet er så også GDPR som bliver tromlet ned da den er ude af funktion i Corona tider. Normalt kan dine personlige data kun gemmes i 3 mdr, men med epidemi loven kan de gemmers på ubestemt tid. Set i lyset af hvor dårlig Danmark er til at håndterer personlige data så skal jeg ikke nyde noget. Mit dna og personlig data skal ikke ligge og flyde så det kan bruges et eller andet sted.

    Så jeg sætter min lid til den influenza sprøjte jeg har fået, og da jeg ikke på noget tidspunkt har været syg så må den virke. Skulle jeg få den der lille hysteriske snue så klare min sunde krop den også.


  • #2   18. feb 2021 Polysl dog jeg tænker at du er lidt Mette røvfikseret og da især når du taler om podepinde og ja med de ventetider er der ingen logik at at skulle teste folk 2 gange om ugen og ja talen om hjerner eller manglen der på har jeg ikke forstand på (måske jeg også mangler et eller andet) og ja data de må gerne gemme mine personlige data og den der skulle læse dem vil falde i søvn da det må være verdens bedste sovepille og du tror da lidt på systemet når du glædes over din influenza vaccine smiley

  • #4   18. feb 2021 //
    du tror da lidt på systemet når du glædes over din influenza vaccine
    //

    Nej...jeg har ikke tiltro på systemet - men nu har influenza gennemtæsket i test osv - i stedet for det der gule pis som sprøjtes i folk for Corona -alt er høvlet igennem for godkendelse og kender ikke noget til bivirkninger på den lange bane. Så folk er velkommen til at få det lort u årerne - jeg skal ikke nyde noget.


  • #6   19. feb 2021 Polysl ja enig i at vaccinerne ikke er testet ordenligt men jeg tager den gerne hvis de kommer ud og giver mig den smiley

Kommentér på:
Corona test.

Annonce