{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Cigaretter {{forumTopicSubject}}

Ejjjjj.... Som ryger er jeg fantastisk glad for at man vil forhøje cigaretpriserne.
Wauw, kun 20 kroner eller 30 eller 40 kroner.... Mere....

Jeg foreslår at en pakke cigaretter skal koste 1.000.000 kroner..... Så stopper jeg, for så har jeg ikke råd til mange pakker......

Jeg kan da godt betale 1 million for en pakke cigaretter, men når den 20 stks, er røget, så vil jeg nok ikke købe flere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cigaretter
  • #1   25. maj 2019 Så er den million nok givet godt ud smiley

    Jeg ryger 3 om dagen så det vil nok ikke have nogen betydning. Men skulle man falde over en kasse med kartoner prince made in polen så kan jeg give Fadbamsen fingeren.

    Men nu hvor de er i gang med at sætte cigaretprisen op så kunne de passende også brandbeskatte en øl - lad den koste 30 kr. for den billigste, op med prisen på sprut - mindst 300 kr. flæskestegen kunne hæves til 1000 kr pr skive.

    Så der er masser at nye afgifter at arbejde med for den nye regering selvom den gamle lovede skattestop.


  • #2   25. maj 2019 Niks vi skal have lov til at have vores helt egne livskvaliteter uanset hvad de så består af og smøger og sprut vil da bare komme i en lind strøm over grænserne - det har vi da set før smiley

  • #3   26. maj 2019 Jeg synes bare det er så urimeligt at folk skal rammes på pengepungen, det er jo ikke de rige der bliver tvunget til at holde op med at ryge.

    Du har mange gode forslag Polysl, jeg vil foreslå at en studenterhue skal koste 10.000 kr, og at en taxi tur starter med 1.000 kr.


  • #4   26. maj 2019 Markgreven

    Du er nød til at se fortjenesten i alle de nye tiltag, et mere sundt folk som så mister livskvaliteten - men det er de da ligeglad med inde på borgen, kan man få folk til at begå kollektiv selvmord pga. stress over dyre cigaretter, sprut, flæskesteg så spare man pensionen.

    Vi skal også kigge fremad når den nye bølge vælter ind i Danmark med den nye regerings velsignelse - dem skal der også være penge til. De skal da også lige have rejsepenge når de nye flygtninge melder ferie og rejser tilbage på ferie hvor de flygtede fra -

    Så det her Fadbamse snak med 67 milliarder til velfærd de går til stenalderfolket som lige har været nede på ferie for at tætne ler hytten så den er vandtæt de næste 3 mdr. for så at flygte tilbage til Danmark.

    Så jeg tror at prisen på cigaretter kommer op på omkring en 100 kr. for den billigste og 120 kr. for den dyreste men så følger der også en lighter med.



  • #5   27. maj 2019 Ja og de kloge hoveder har endnu ikke fattet hvorfor fedme epidemien stiger lige så hurtigt som antallet af rygere falder smiley

    Gid fanden havde det imbecile ekspert segment smiley


  • #6   27. maj 2019 Cody

    Jeg kender godt trangen til søde sager selvom jeg i mit voksne liv stort set har undgået slik, kager, sukker - men da jeg skulle trappe ned fra 40 cigaretter til 3 så bliver man mere sulten og finder man ikke på alternativer til den lille sult som gnaver løs så får man deller og overvægt, hvis man spiser alt det forarbejde lort med skjult sukker og tomme kalorier.



  • #7   27. maj 2019 Godt gået Polysl for de fleste ender ud i overvægt efter rygestop smiley

    Hvem har “frosset” dig iøvrigt ?


  • #8   27. maj 2019 Ja jeg syntes altså også at polysl og hans tale er god og ja hvem har frosset den stakkel smiley

  • #9   28. maj 2019 Skal folk nu til at fryses igen?

    Jeg har da ikke set Polysl skrive noget grimt.


Kommentér på:
Cigaretter

Annonce