{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cigaretter
  • #1   5. feb 2010 det forskelligt fra pakke til pakke min gecil er steget 5 kr vist nok det helt sygt

  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #2   5. feb 2010 puha, hvad med north state og prince? smiley

  • #3   5. feb 2010 ¨mener prince koster 39 kr emn er ikke sikker smiley

  • #5   5. feb 2010 jeg ved grønne look koster 39 kr

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #6   5. feb 2010 Sæt dem op til mindst 100,- pr. pakke. Der kommer sg' intet godt ud af det ækle lort.

  • #7   5. feb 2010 prince koster 38 kr

  • #8   5. feb 2010 Ja de skal højere op i pris, og hjemmerul skulle gøres ulovligt ligesom hash


  • #9   5. feb 2010 Hvis de bliver sat op,. kommer der bare ulovligt import!

  • #10   5. feb 2010 de3 er da sat mega meget op i forhold til normalt

  • #11   5. feb 2010 Så tjener regeringen en masse penge ved at stoppe smuglerne, men tilgengæld taber de en masse penge på dem der blir indlagt med Hash Psykoser, bare se i Holland, det går jo helt galt når lovlig gør euforiserende stoffer

    det er en ond Cirkel og komme ind på, Man skulle bare indføre dødsstraf til dem der smugler smøger, og til dem som sælger hashen, tilsidst er der sku ikk nogen der mener det er risikoen værd,

    Problemet løst.


  • #12   5. feb 2010 jeg mener de er sat meget op i forhold til hvad de plejer at sætte dem op det plejer vær en 1 - 2 kroner eller sådan noget

  • #13   5. feb 2010 det godt der smugler smøger smiley

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #14   5. feb 2010 Prisen skal op på EU-plan, sådan at den relative pris i hele europa ligger på omkring 100,-

    Jeg er så træt af, at jeg som ikke-ryger ikke kan leve røgfrit!


  • #15   5. feb 2010 vil du ha en tudekiks phreak

  • #16   5. feb 2010 Det er ikke sikkert, men det ville lette regeringen, og amerikanerne er også syge i bøtten, der er vi lidt mere rationelle, hva angår fængsel, Men jeg snakker dødsstraf ikke 60 år i brummen,

    Evt indføre jagt tid på smuglere, Så ska jeg sku nok forny mit jagt tegn, og købe et nyt gevær, overvejer lidt en Side by side, med riffel, nam nam, et skud hagl i benet, og en riffel patron gennem skalden på kort hold, .. SPLAT


  • #17   5. feb 2010 fuck hvor er der latterlige mennekser mand det da sygt..

  • #18   5. feb 2010 Kan kun være enig med dig P K M, priserne på smøger er alt for lav,

  • #19   5. feb 2010 underligt du ikke nævner alkohol det er da en endnu større ting der volder mange flere problemer

  • #20   5. feb 2010 at Du drikker en flaske vodka ved siden af mig i f.eks bussen, eller toget, går da ikk udover mine lunger,

    Men priserne på alkohol går den samme vej, en flaske bayley koster sku da 90 kroner, og den blir man ikk engang fuld af med mindre man blander den med vin og øl,


  • #21   5. feb 2010 Hov Bailey* ramte en forkert knap

  • #22   5. feb 2010 fail fail fail.. er helt hundred på hvis jeg sad ved siden af dig og drak en flaske vodka ville du komem til skade det der ingen tvivl om !

  • #23   5. feb 2010 Det er vold, Men det ødelægger stadig ikke mine lunger,

    Men det du siger er at du har problemer med alkohol. Så er det godt jeg arbejder for blå kors hver tirsdag, så jeg kan redde din røv når du ikke selv kan smiley


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #24   5. feb 2010 Når man drikker, så er det kun en selv, der tager skade. Når man ryger, så tager alle der får røgen i lungerne skade.

    Men åhh... De arme, stakkels rygere skal jo have deres ret til at ryge... Og vi ikke-rygere skal åbenbart ikke have ret til frisk, røgfri luft :-\

    P K M: Nej, den tager du bare selv, den dag smøgerne kommer til at koste 100,- pr. pakke - for det skal nok komme!


  • #25   5. feb 2010 jeg sys egentlig det fair nok man ikke må ryge på de fleste offentlige steder som butikker busser og toge osv, men jeg synes tilgengæld at på barer og værtshuse sku det være lovligt, hvis du ikke vil ryge kan du jo bare lade vær med at gå i byen?

    Daniel P ny nævnte du hashpsykose lidt tidligere, det er en utrolig lille procentdel af folk der ryger hash der får psykose smiley


  • #26   5. feb 2010 hvor er i råddne at høre på i siger at rygere ikke tager hensyn men hvis vi lige kigger på jeres beskeder så er det vidst ikke rygnerne der tager mindst hensyn

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #27   5. feb 2010 Baboom's Mågehøns .: Du er da blød i bøtten! Du mener for alvor, at man som ikke-ryger skal fravælge byturen, fordi et mindretal i befolkningen skal have lov til at ryge? Komplet idioti! Det burde være omvendt - hvis man vil ryge, så må man fravælge byturen!

    Tore L: Her hvor jeg bor, kan jeg ikke åbne mine vinduer og få frisk luft ind, fordi naboens fede møgunge skal stå ude på svalegangen og ryge. Han må ikke ryge inde, fordi forældrene er ikke-rygere - men skide være med, at naboen så skal generes af deres afkoms rygning.

    Forbyd rygning - jo før jo bedre!


  • #28   5. feb 2010 Phreak ^
    du er det jo mere end et mindre tal der ryger smiley , det smarste ville nok være at der var steder for rygerne og for ikke-rygerne..


  • #29   5. feb 2010 der er da et ryge rum hvis man er ikke ryger kan man da bare holde sig væk fra rygerummet smiley

  • los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
    #30   5. feb 2010 har lige været oppe og købe 2 pakker Prince = 74 kr !

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #31   5. feb 2010 Baboom's Mågehøns . & Tore L: Det giver jo ikke mening, at der som ikke-ryger er steder, hvor man ikke kan komme, uden at være nødt til, at blive udsat for en betydelig sundhedsrisiko, der er udgjort af et mindretal :-\

  • #32   5. feb 2010 gir 5 kr pakken smiley

  • #33   5. feb 2010 hold hel kæft hvor er i latterlige at høre på, især dig freak ! ja lad os da bare sætte dødsstraf på ALT hvad der er ulovligt idag, så er problemmet løst.. freak, har kun en ting at sige til dig : TUDEPRINSESSE !!!

  • Otte .
    Otte . Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 174
    #34   5. feb 2010 Phreak ^ Drikker du saftevand? Hvad med alle de farvestoffer der er i det? Hvad med solen? Hvad med Parafyme? Hvad med Sæbe? Hvad med biler? Hvad med frugt og grønt som er bleve sprøjtet med alt muligt andet lort? Hvad med Dyrene? HVAD HVIS DU SLÅR EN SKID!!!!

    Stop Crying!


  • #35   5. feb 2010 Phreak : du er da for latterlig at høre på ! jeg har selv røget i 9 år godt og vel, jeg har prøvet at forstå ikke rygerne, jeg syntes sku det er fair nok at rygerne skal gå i et rygerum for at ryge for ikke at genere ikke rygerne, men at ikkerygerne skal begynde og sige " de skal bare sættes op til 100 kr, jo før jo bedre" og at du er træt af de ikke kan leve røgfri, når du er ikke-ryger, du kan sklu da for helved bar holde dig fra rygerummet:S se hvor mange mennesker det har berørt, først sætter de prisen op på smøgerne, så gør de rygning ulovligt mange steder, så jager de os ud i kulden og ind i små lukkede rum FOR JERES SKYLD! det har åbenbart ikke hjulpet så meget som i håbede, så stadig vil i have mere, så kommer der utallige kampagner og pis og lort i tv, hvorfor ikke bare lade den stoppe her ? rygerne går i ryge rummet, ikke rygerne holder sig væk fra rygerummet, smøgerne skal ligge på en overkommelig pris som folk stadig har råd til, hvis de altså har lyst til at ryge, det er folks eget valg.

    og forresten, jeg er selv ikke ryger nu så jeg kan se det fra begge sider når jeg selv har været ryger gennem mange år smiley


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #36   5. feb 2010 Baboom's Smukke Chihuahua .: Du fatter ikke forskellen mellem at skade sig selv, eller at skade andre...

    Per. .: Rygning er en belastning for flertallet i samfundet, og så er der ingen grund til at forsvare og klynke over folks ret til at ryge.

    Ikke-rygeres ret til frisk luft bør ikke knægtes af rygeres ret til røg.


  • Otte .
    Otte . Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 174
    #37   5. feb 2010 Det ville jeg nu sige jeg gør. Bare dig der har et "had" for folk som ryger. I de "gamle dage" var mange Pænt ligeglade med om folk røg, men nu er det kommet frem at det er "skadeligt", men det er der sku så meget der er! Alle har lov at være på denne jord. Også rygerne, om Du vil have det eller ej. Og tror nu enlig jeg ville være lidt lige glad, om priserne stiger endnu engang, jeg vil afligevel have en smøg i hånden. Igen om du vil have det eller ej. Syntes denne Samtale er blevet lidt af en Børnehave samtale. Ingen vil høre. Og dine ord, (tror jeg) ændrer ikke på om nogle her inde fra vil ryge eller ej. Lev med det, eller lad være!

    Slut her fra.

    PS. Per. Genialt skrevet.


  • #38   5. feb 2010 Jagt tid på smuglere og rygere, YEEEHAA, Men det skal så være året rundt, og ikke kun bestemte steder, .. evt lave noget Shoot and hit,

  • #39   5. feb 2010 der er en del der har fortjent en tudekiks i det emne her

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #40   5. feb 2010 Baboom's Smukke Chihuahua .: Som man kan se på dine indlæg, så er du indbegrebet af en hensynsløs ryger, der vil skide på, om andre tager skade af dine uvaner.

    Daniel P: Jagttid? Nej! Rygere skal bare selv betale for den ryger-relaterede behandling de får på sygehusene. Så skulle folk nok holde sig fra tobakken fremover! Desuden ville det give mening, at rygning blev gjort forbudt på alle de steder, hvor det generer ikke-rygere.


  • #41   5. feb 2010 piv piv piv phreak du for latterlig.. der bu7de indføres jagt sæson på dit fjæs for latterlige kommentarer

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #42   5. feb 2010 P K M: Du bidrager ikke med noget til debatten ud over flaming og dødstrusler = sørgeligt.

  • #43   5. feb 2010 haha dødstrusler hvor fanden kommer det fra ???

  • #44   5. feb 2010 Jeg holder altså med rygerne i den her debat og jeg er ikk ryger hvis jeg da kan kalde mig det har ikke røget i 4 måneder efter rygning i 15 år, synes bestemt ikke at smøger skal sættes op til 100 kr, man kan vælge som ikke ryger at holde sig ude af rum hvor man ved der bliver røget og udenfor der skal rygerne bare ryge løs og så kan ikke rygeren flytte sig hvis de ikke kan tåle det, der skal være plads til alle OSSE RYGERNE OG IKKE RYGERNE smiley GOOOOOD WEEKEND alle sammen smiley


  • #45   5. feb 2010 Ja den er fin, de betaler selv skaderne, og de patroner de skal slagtes ned med,

  • #46   5. feb 2010 Phreak: jeg tror du har forstået det forkert.

    kan godt være flertallet er ikke rygere, og de føler sig generet af røgen, HVIS DET VAR TILLADT AT RYGE OVERALT! men hvis rygerne holder sig i rygeskurene, og udenfor så tror jeg mange ikke-rygere ville sige "hey fedt han gider gøre det, for at tage hensyn til mig" og så er i pludselig ikke et flertal mere, men bare nogle få stykker som indgår under begrebet "mere vil ha' mere" = sørgeligt !



  • #47   5. feb 2010 plus, at går du ind på en bar et sted og spørger en ikke ryger " hva syntes du om rygere, hvis de holder sig til kun at ryge derinde og udenfor" så tror jeg nu de fleste ville sige " så ville det ikke være noget problem" det i hvertfald mine erfaringer fra mine byture og andre steder

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.523
    #49   5. feb 2010 P K M: <i>piv piv piv phreak du for latterlig.. <b>der bu7de indføres jagt sæson på dit fjæs</b> for latterlige kommentarer</i>

    Jeg betragter sådan en kommentar som en trussel. Hvis du ikke kan håndtere en saglig debat, så smut tilbage til sandkassen.


Kommentér på:
cigaretter

Annonce