{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Cigaretter {{forumTopicSubject}}

For dem som ikke endnu har købt et lager af cigaretter, så kan man nå det endnu - 1 karton prince kommer til at koste 605,- kr. Så ved at købe nu sparer man 140.- kr pr. karton. Ny pris 1 April - pr. pakke 60.50.- kr. Dog kan man stadig købe til gammel pris 1 og 2 april i de små tobak butikker.

Men i de her Corona tider, så bruger folk mindre penge ' selv har jeg brugt 5000.- kr. mindre i Marts.

Selv ryger jeg ikke ret meget (3 gennemsnit om dagen) - så med dem fra hm hm udlandet, så er jeg dækket ind i flere år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cigaretter
  • #1   31. mar 2020 Ja sku godt jeg stoppet med at ryge i 1984.kr smiley

  • #2   31. mar 2020 Jeg har købt 4 kartoner gule Kings i dag, men mon ikke Kvickly stadig har et lager med de gamle priser?
    Nå, nu har jeg gjort det. smiley

    Skal også stoppe med at ryge, har en svær kol. smiley


  • #3   31. mar 2020 æv markgreven....

    Min mor har KOL - men hun stoppede med at ryge for 15 år siden. Dog spurgte hun en dag om jeg havde cigaretter med mig. ja -? tænd en sagde mor - Hun fik et bab -føj, sagde hun. Bare det var mig der kunne sige føj. Jeg kan ikke holde op men begrænse min rygning. Det er jo den psykologiske i det....Nemmere at begrænse når man ikke er holdt op.


  • #4   31. mar 2020 Polysl.

    Ja, jeg har 50% lungekapacitet tilbage, har derud over astma, og dårligt hjerte.
    Men i disse tider, hvor man er mere eller mindre isoleret, tja, så ryger der nogle ekstra smøger ned.
    Det er ikke særligt kløgtigt, men tjah….


  • #5   31. mar 2020 TJa Markgreven

    Jeg skal ikke være fordømmende, du ved hvad du gør som alle voksne mennesker.

    Jeg må erkende lige pt. ryger jeg mere end jeg plejer - mere af frustration over isoleringen - men godt man har Skype for lige at tage broden af på isoleringen - men aldrig det samme, som at sidde sammen med mennesker.


  • #6   1. apr 2020 Vi er i samme båd hr.Greve.
    Svær KOL og storryger er sku en usund cocktail, men ikke nemt at skrotte en trofast følgesvend gennem snart 60 år smiley
    Synes det går hurtigt ned ad bakke med ilt optagelsen så jeg kommer nok til at ringe til doktor svingarm og bede om noget bedre medicin.
    Skal nok også på jagt efter tobak idag smiley


  • #7   1. apr 2020 Cody.

    Hvis vi er i samme båd, gider du så ikke ro, for jeg har ikke luft til det. smiley


  • #8   1. apr 2020 Nu må I tage jer sammen drenge, I har jo rygrad som en regnorm smiley

  • #9   1. apr 2020 Ha ha - måske vi skulle splejse til en båd med påhængsmotor hr. Greve smiley

  • #10   1. apr 2020 Vi ved det Jetset, men når man har elsket tobakken længere end man har elsket konen er en skilsmisse sku et uoverstigeligt skridt smiley

  • #11   9. apr 2020 Ja, Cody, det er nok sådan det er smiley smiley smiley

Kommentér på:
Cigaretter

Annonce