28.989 visninger
|
Oprettet:
Efedrin - Slankepiller - {{forumTopicSubject}}
Hej, ville lige høre om der er nogen som har prøvet at spise Efedrin for at tabe jer...?
Og om nogle har oplevet nogle evt. bivirkninger ved at tage dem...?
Eller bare noget generalt godt viden om Efedrin..
På forhånd tak...
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 7 Emner: 11 Svar: 788
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 105 Svar: 532
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 673
Men generalt hvad folk har haft af oplevelser med det???
kan du gå ind og slette den sidste linje så? jeg kan kun slette det hele...
jan 2007
jan 2007
aug 2007
Thermo power indeholder næsten intet efedrin... Men mange andre affalds stoffer...
Efedrin piller er REN efedrin..
Ja han døde, men de sagde i radioen at han døde af for højt tal Efedrin i blodet. efter at have spist Thermo Power.. dvs. manden må have spist Efedrin ved siden af... og tror helt ærlig ikke han er nøjes med 2-3 stykker om dagen sammen med sin Thermo Power..
Han kan jo også have haft dårligt hjerte osv.
Men tog du Efedrin eller Thermo ?
aug 2007
Efedrin minder ikke mere om Amf.
end Koffein minder om Efedrin...
Så det er sgu ikke helt rigtigt..
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 23 Svar: 338
aug 2007
Men jeg skal af med en 30 kg. så vil gerne have noget til at hjælpe mig frem, ud over en kostplan...
Men vile gerne høre andre om nogle bivirkninger... Da jeg selv er begyndt at opleve nogle..
Undrer mig om det er normalt... Det kunne være fedt hvis folk kunne bidrage med deres erfaringer...
dec 2007
nov 2007
Følger: 1 Svar: 34
Spis sundt og motioner istedet.
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 100
Og husk på at efi er mere eller mindre det samme som amf.
jun 2007
feb 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 44
7-8 kg på 2 måneder.
det var noget der efedhra
jun 2007
aug 2007
Jeg render til tramp næsten hver weekend.. Er ved at være pisse træt af at være den største i lokalet...
Bortset fra de pumpere som bar skudt dig store.
Mica: Jaja det er sgu nemt nok at sige... men alle har ikke samme stofskifte, og skal jeg smide de kg. som jeg har sat mig for.. Så skal jeg have noget til at hjælpe mig på vej..
MHT. Thermo-Power.. Så mener jeg generalt det er noget lort. Der er for mange tilsætningsstoffer, og jeg gider ikke vågne op om natten, og er ved at drune i en svedetur..!
Mic H: ja men hvad nu hvis det ikke er nok???
Johan D:
Har smerter i min venstre side i maven.. Og nogle gange stikken i brystet...
Og ja ved sgu godt det ikke ligefrem er gode tegn. Så holder også en uges pause nu, men oprettede emnet for at se om andre havde prøvet det samme???
Forresten, det her er nok et long shot..
Men er der nogen der ved om man rent fysisk kan få sit stofskifte højere op???
på forhånd tak, og plz. drop ligegyldige kommentarer...
Spørger seriøst, og håber på at blive svaret derefter....
Takker for de seriøse kommentarer som er kommet indtil videre.. mvh. Skytte
jan 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 121
Har du nogensinde set en fed junkie?
aug 2007
Søren det må du godt. smid en pb...
dec 2007
du skal huske du må max. tage det en 2 måneder i træk. derefter skal du holde en måneds pause og så 2 måneder igen, og så 2 måneders pause..
jeg har selv prøvet det med at have smerter i brystet.. jeg synes hellere du skal finde noget andet at tabe dig med.. jeg kan evt. finde noget til dig hvis det er?, dog stadig ulovligt, men dog sundere.
jeg har også hørt om noget hvor du kan tabe de 30 kg, på under tre uger, men det er ikke det sjoveste da det føles som om du får kramper en gang imellem, og om natten sveder du helt vildt, og dine muskler flexer hele tiden..
aug 2007
Har kun taget dem i en 2-3 uger.. derfor jeg ikke forstår det helt...
dec 2007
har du så også taget dem en halv time før du har spist?
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 100 Svar: 589
slanke piller virker ikke
dec 2007
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 100 Svar: 589
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
Skulle du ikke hellere tage og få din røv op på et løbebånd, i stedet for at lege med det lort? Der er jo en grund til at det er ulovligt. Man eksperimenterer ikke med efedrin af samme årsag som at man ikke eksperimenterer med narko. Shit happens! DU kan være den næste der dør af det.. Har du tænkt på det?
Therma, ny eller gammel, de er lige farlige - Ren efedrin = LIVSFARLIGT.
Vil du tabe dig, så må du få røven i omdrejninger og få noget motion. Og måske skulle du også drikke noget mindre. Alkohol feder mere end fedt.
dec 2007
aug 2007
Hvis du læste indlægget igennem så ville du vide at dine smart ass. kommentarer ikke ville blive vel mødt...
Hav lige dette i mente når du læser det næste stykke..
Jeg er 22 år. vejer 122 kg. og er 1.90 høj...
Inden jeg lige skiftede job for 4 mdr. siden. havde jeg 8 mdr. i træk kun spist 2 stykker rugbrød om dagen på arbejde, og frugt. Min morgenmad bestod af et glas mælk og en frugt..
Aftensmad bestod af grøntsager og kød, en smule pasta eller kartofler engang imellem...
Spiller fodbold 2-3 gange i ugen alt efter om jeg har tid. og batminton 1 gang i ugen...
På de 8 mdr. tabte jeg mig kun 3,5 kg.. Derfor jeg er ligeglad med hvad mange (sjovt nok tynde) mennesker siger med at ens stofskifte ikke svinger meget fra person til person...
Det er derfor jeg leder efter andre metoder nu...
Og ja alkohol er ikke godt når man er på kur.. Men den nægter jeg dog at holde mig fra..
Så kunne jeg sgu ligeså godt blive munk..!
Så du skal fandme ikke sige jeg skal lette min røv og på et løbebånd, din under ernærede satan..! Hader folk som dig der bare dømmer på forhånd..!
"Den tykke nar sidder nok bare hjemme hele ugen og drikker cola og æder chips.!" 100 kr. på at det var hvad du tænkte inden du skrev dit fantastisk oplysende bilæg til denne tråd...
Og så håber jeg at der kan komme flere seriøse kommentarer fremover, da kommentarer som lasses bare pisser mig af...
aug 2007
Og mht. om jeg havde tænkt på at jeg kunne være den næste der stillede træskoene...
Så ja har jeg tænkt på..
Men kunne også køre galt i morgen, og dø af det..
Gider bare ikke det pis her mere.. Nogle gange ville det sgu nok bare være nemmere at lade være med at dreje i næste sving...
Men nu giver vi lige det andet her chancen først...
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 61 Svar: 472
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 406
og bør ik intages uden evt at lave en eca stacke. som modvirker mange af de dårlige efekter!
ephedrin virker bedst så ledes..
Mht til ECA stack vil den bedste combo være således:
Ephedrin/Koffein/Asperin
Morgen:
1 stk effedrin (50mg) - Arsan
1 stk koffein (200mg)
1 stk Asperin (250mg)
Middag:
1 stk koffein (200mg)
1 stk Asperin (250mg)
Før træning: (Helts ikke senere end kl 16 pga søvnproblemer)
1 stk koffein (200mg)
1 stk Asperin (250mg)
men kosten er alt afgørende.. ellers oplever man yoyo effekten! og dermed tager man ofte mere på end man har tabt, det var alt.. men hvis der hersker tvivl om viden omkring dette. ved jeg der er gutter på bodyhouse.dk der har prøvet alt i den verden og hvis i søger derinde finder i sikkert nok grund til at undlade at tage den nemme vej..
Pas godt på jer selv! og gør ik noget for andres skyld men for jer selv!
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Svar: 5
mar 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 35
Sagen er at det er ret let for kemikere at lave efedrin om til fx. Methamfetamin, da udgangsstrukturen er den samme.
Tager man efedrin, så tester man også positiv på diskotekernes narkotest, der tester for amfetamin.
Den eneste rigtige og effektive efedrin var de tyrkiske Arsan efedrin på 50 mg, men eftersom at Tyrkiet har et ypperligt ønske om at komme i EU, så kan man ikke længere købe Arsan efedrin i Tyrkiet.
Efedrin er som sagt et amfetaminlignende stof, og var også det aktive stof i Letigen sammen med koffein og aspirin (acetylsalicylsyre). Det blev kaldt en ECA stack, og var en ganske effektiv kombo, men farlig for de svært overvægtige, med begynde hjertekarsygdomme.
Endvidere blev Letigen udskrevet vidt og bredt, lidt ligesom fx gastric bypass operation også bliver udskrevet til folk der ikke har brug for dem. Derfor blev letigen forbudt tilbage i hmm . tror det var 2003.
Glem det - spis sundt, motioner, og supler evt. med nogen koffeinpiller. De kan købes mange forskellige steder på nettet, men er stadig ikke anbefalelsesværdige.
Jeg prøvede på et tidspunkt Thermo X power fra http://www.24h7diet.com - de virkede rimeligt, men også kun fordi jeg var super seriøs - men de virkede på ingen måde ligesom ECA - og de gamle Therma power der blev forbudt for mange år siden.
feb 2014
Følger: 1 Svar: 22
dec 2014
Følger: 1 Svar: 2
Som sagt har efedrin indgået i mange forskellige typer af slankepiller. Den mest kendte type slankepille er uden tvivl de meget omtalte ECA stacks. ECA står for efedrin, koffein og acetylsalicylsyre (det smertestillende, febernedsættende og anti-inflammatoriske stof man finder i eksempelvis aspirin). De 3 stoffer anvendes sammen, da det efter sigende skulle have en synergistisk effekt, som giver anledning til større vægttab.
jun 2013
Følger: 1 Svar: 6
jun 2016
Følger: 1 Svar: 3
sep 2015
Følger: 1 Svar: 4
maj 2019
Følger: 1 Svar: 9
Efedrin - Slankepiller -