{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.171 visninger | Oprettet:

Anne-Mette J
Anne-Mette J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Slankepiller??? {{forumTopicSubject}}

jeg har brug for råd.
jeg vil gerne finde nogle gode, og effektive slankepiller, UDEN efedrin, og det må ik være nogen der går ind og påvirker hjertets rytme på nogen måde.

håber nogen kan fortælle mig noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankepiller???
  • #1   29. dec 2009 Vil foreslå dig at spørge din læge, de ved altid bedst..

• #2   29. dec 2009 Slankepiller er den dummeste måde at komme af med overvægt ..
    Men hvis det absolut skal være, så ville jeg prøve Alli pillen, da de kan købes på apoteket og har en dokumenteret effekt.

• #3   29. dec 2009 (link fjernet)

• #4   29. dec 2009 jeg har snakket med min læge og hun foreslog alli (orlistat) de har bare virkning over år, og ik måneder som jeg håber på. vil bare gerne ha et skub til at komme i gang, og det ik mere end 5-7 kg vi snakker om nemlig

• #5   29. dec 2009 Så vil jeg foreslå dig at skal Nupo i stedet. Det sætter skub i det til at starte med..

• ­  ­
    ­ ­ Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 423
    #6   29. dec 2009 Betal du for en tilmelding til et halvmarathon, så skal du nok få taget dig sammen.
    Og motion er den eneste vej frem til at tabe sig, på en sund måde.

• #7   29. dec 2009 Hvis det kun drejer sig om 5-7 kg så opret medlemskab i fitness dk og få lavet en træningsplan sammen med en af deres trænere (gratis), og kom igang. Det burde ik tage mere end 2 mdr og det er sikkert langt billigere end at spise/købe piller.
    Har selv taget slankepiller engang, og jeg tabte mig meget, og hurtigt. Men ligeså snart jeg stoppede tog jeg det hele på igen selvom jeg spiste sundt.. Så kan IKKE anbefale det.

• #8   29. dec 2009 skal man ha det reductil på recept?

• #9   29. dec 2009 har prøvet med fitness og alt det der, prøver virkelig men det hjælper mig ikke, så vil gerne prøve noget nyt nu.

- Nupo gu godt være en ide til en start.

• #11   29. dec 2009 tillykke med 12'eren smiley
    min bmi er normal, så tror ik de vil gi mig det. snakkede med lægen og det eneste hun ville gi er alli og det er receptfrit såå.

• #12   29. dec 2009 Anne-mette J - De ting du kan få hos lægen, søg om det på nettet først inden du siger ja.
    Reductil er noget lort, søg om det på nettet, og der er en helvedes masse ubehagelige bivirkninger.
    Når du ikke er større end du er, så er det dumt at udsætte din krop for det.

• #13   29. dec 2009 Robert A - Det betyder jo ikke at der ikke er nogle bivirkninger.

• #15   29. dec 2009 vil gerne prøve en pille, for har prøvet det med motion og det og det går for langsomt.
    synes bare det lyder ulækkert den måde alli virker på.
    - har læst om nogen der hedder Pure Hoodia, er der nogen som kender til dem?

• #16   29. dec 2009 Hvis det har en virkning har det også en bivirkning smiley
    Du skal have noget der er ulovligt før at det virkelig virker

• #17   29. dec 2009 Hold da fra Piller :O)

Det heller ikke blot nok med motion' men du skal også ligge din kost om.
    Og Forbrænd dobbelt så mange kalcorier ( staves) som du indtager .

Så skal du nok se en virkning (:

Hold dig fra at spis alt for meget pasta og ris . Det er ikke sundt som mange tror

• #18   29. dec 2009 Robert A - Har du et link til det ?
    Jeg tror nemlig ikke på det.
    Jeg er selv blevet tilbudt dem, og efter at have læst om dem, så var det nej tak.
    Jeg holder mig fra piller der påvirker hjernen, som reductil, regenon og hvad de ellers hedder allesammen.

• #19   29. dec 2009 Betina :
    Vil du have at man skal forbrænde dobbelt så mange kacl som man indtager? Fuck det er nok det dummeste jeg nogenside har hørt.
    Man skal forbrænde max 500-700 kacl mere end man indtager

Ps så er ris pisse sundt.... Det indeholder bare mange cabs

• #20   29. dec 2009 David - Undskyld for dårlig beskrivelse

Ris, er da ikke sundt ? medmindre det er fuldkorns ris ?
    Hvis du spørger kostvejleder skal du spise fuldkorns ris smiley

• #21   29. dec 2009 Betina :
    jeg mener også bruneris smiley

• #22   29. dec 2009 David s - jamen så kan vi godt blive helt enige smiley

• #23   30. dec 2009 Robert A - Der bliver jo faktisk ikke beskrevet ret meget.
    Så vælger man at nøjes med at læse det, jamen så lyder de jo udemærket.
    Men det handler jo også om hvad man vil tilbyde sig selv, jeg holder mig fra ting der påvirker hjernen - så hellere gøre det på den rigtige måde, uden piller.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #24   30. dec 2009 Allí kan anbefales herfra.
    Men du skal så følge den kostplan der følger med for at det virker bedst.
    Men i starten vil du så tabe 1-1,5kg pr. uge. Så de 5-7kg du vil af med går hurtigt.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#25   30. dec 2009 Robert A: Nu skal du lige huske hvem sådan en læge får sine penge fra.... Medicanlfirmaerne giver tilskud, og invitere på udenlandsseminarer på eksotiske lokationer (selvom de sagtnes kunne holdes i DK), og det eneste lægen skal som tak, er at rose deres produkter:
    www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=5699/sprog=1/grp=9/menu=3/

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#26   31. dec 2009 Ja, det samme er naivitet.

• #28   25. jan 2013 Michael K
    Er der nogen bestemt grund til at du åbner en 3 år gammel tråd?

Kommentér på:
Slankepiller???

Annonce