{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.361 visninger | Oprettet:

Lanvin88 L
Lanvin88 L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Slankepiller - efedrin/efedhra {{forumTopicSubject}}

Jeg er en ung kvinde på 23 som har brug for lidt info om slankepiller..

Jeg træner regelmæssigt og spiser fornuftigt(synder dog i ny og næ som de fleste)

Jeg vil gerne have fat i nogle slankepiller, men skal vide hvad der virker og hvad der IKKE virker..

Er ikke overvægtig, men det er for at tage det sidste af topmaven, så den lille sorte sidder helt som den skal;);)

Håber på lidt hjælp fra jer derude...!!:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankepiller - efedrin/efedhra
  • #1   2. jan 2012 Hvis du træner og spiser fornuftigt burde du slet ikke have behov for slankepiller.

Men jeg TROR at de eneste der virker er dem man får gennem lægen, og jeg tvivler på at lægen vil udskrive nogle til dig, hvis du ikke engang er overvægtigt smiley

• .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 44 Svar: 148
    #2   2. jan 2012 hvis det skal være ulovligt kan man jo få fat i alt smiley

• #4   2. jan 2012 Prøv med Thermo Crush

(link fjernet)

• Lanvin88 L
    Lanvin88 L Tilmeldt:
    jan 2012

#5   2. jan 2012 Det var også noget med efedrin jeg havde i tankerne, men hvor kan man købe det efterhånden??

C H K : Jo det kan godt stadig være nødvendigt, hvis man gerne vil det sker lidt hurtigere.. Når der ikke er et seriøst vægttab der skal forbrændes, bliver det noget svære :/:/

• Lanvin88 L
    Lanvin88 L Tilmeldt:
    jan 2012

#7   2. jan 2012 Kender også nogle der tager TP, men de siger det ikke giver de vilde resultater, så havde håbet på, at nogle kunne give forslag til lidt "hårdere" slankepiller :):)

• #8   2. jan 2012 hcg giver gode resultater

• Lanvin88 L
    Lanvin88 L Tilmeldt:
    jan 2012

#10   2. jan 2012 Tom D: 10 kg. 14 dage med termo power??
    Hvad for nogle af dem helt præcist og hvordan fordelte du dem over dagen?

• Lanvin88 L
    Lanvin88 L Tilmeldt:
    jan 2012

#11   2. jan 2012 Tom D: 10 kg. 14 dage med termo power??
    Hvad for nogle af dem helt præcist og hvordan fordelte du dem over dagen?

• #13   3. jan 2012 therma power er lort. hvis i endelig taber jer er det væske da de er temmeligt vanddrivende. ellers gør de ikke en skid. men de er da meget gode hvis man er træt. Jeg forstår ikke hvorfor du vil hen i skrappere sager hvis du kun lige mangler topmaven som du skriver. desuden er du vel godt klar over du ikke kan punktforbrænde? Det næste skridt er T3 men de kan give problemer med livmoderen på kvinder. Ellers skal du kigge efter clenbuterol, kan dog ikke huske hvilke sides de har på kvinder. Men alt i alt hvis du kun mangler 5kg eller hvad ved jeg, så træn igennem og skær lidt ned på kosten så kommer det af sig selv....

• #14   3. jan 2012 Tom D

AssJack .

Therma power er ikke lort, og det fjerne ikke kun væske fra kroppen, har selv taget sådan en 14 dages kur, hvor jeg tabte mig 12 kg, så det virker uden tvivl, vil dog aldrig tage det igen, syntes det virker _for godt_ hvis man kan sige det...

• #15   3. jan 2012 så lad da vær........

• Lanvin88 L
    Lanvin88 L Tilmeldt:
    jan 2012

#16   3. jan 2012 Jeg ved godt man ikke kan punktforbrænde, men regner med det sidste vil ryge af maven..
    Jeg kan ikke skære mere ned på kosten, for så bliver det unormalt og jeg vil ikke holde det alligevel.. Men tak for alle kommentarene smiley

• Lanvin88 L
    Lanvin88 L Tilmeldt:
    jan 2012

#17   3. jan 2012 Men jaer, vil ligesom "misser" gerne vide hvor TP med efedrin kan købes!??:)

• Martin D
    Martin D Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #19   9. dec 2014 Køb Efedrin Slankepiller her (link fjernet)

Som sagt har efedrin indgået i mange forskellige typer af slankepiller. Den mest kendte type slankepille er uden tvivl de meget omtalte ECA stacks. ECA står for efedrin, koffein og acetylsalicylsyre (det smertestillende, febernedsættende og anti-inflammatoriske stof man finder i eksempelvis aspirin). De 3 stoffer anvendes sammen, da det efter sigende skulle have en synergistisk effekt, som giver anledning til større vægttab. ECA stacks er dog ikke længere lovlige i Danmark men lovlig i EU. Det meste kendte ECA slankemiddel: Thermoburn

profilbillede
  • Jacob L
    Jacob L Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 4
    #20   21. mar 2016 Thermacuts http://www.fat-cure.com

• Linda B
    Linda B Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Svar: 3
    #21   3. jun 2016 Slankepiller Garcinia - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTE5NzQwOCZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Garcinia. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg.

• Paul J
    Paul J Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 6
    #22   7. okt 2016 Xenical virker godt. Køb Xenical uden recept (kræver nem online konsultation) http://www.goodpharmacy.net

• coutliyox
    coutliyox Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 9
    #23   14. maj 2019 Slankepiller - http://tonzes.com/africdk.htm Et godt produkt der hjælper mig med mit vægttab.

Kommentér på:
Slankepiller - efedrin/efedhra

Annonce