1.566 visninger
|
Oprettet:
jo bedre form, jo mindre kan man drikke? {{forumTopicSubject}}
hey baboom, har en kammerat der mener at hvis man er dårlig form kan man drikke mere og omvendt, hvilket jeg mener er helt i vejret, nogen der ved noget omkring det?
vi snakker selvfølgelig Alkohol drikke hvis nogen er i tvivl
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 58 Svar: 158
sep 2007
jeg ved skam godt hvad jeg snakker om når det kommer dertil, men jeg vil gerne have nogen ordenlige svar i stedet for.
sep 2007
Jeg vil gerne have et udvidet svar, det fint du skriver det, men jeg træner selv og har kammerater der er større og træner, men de par gange de nu drikker, drikker de ikke mindre end andre?
altså jeg vil gerne vide hvorfor det er sådan hvis det er rigtigt det du siger.
sep 2007
jeg er selvfølgelig glad for dit svar, men jeg vil rigtig gerne have en begrundelse for hvorfor det er sådan hvis det er rigtigt.
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.094
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.049
Egentlig handler det om hvor meget man er vant til det. Jeg kan f.eks. sagtens mærke den første øl hvor andre kan hælde en sixpack ned uden at mærke det.
Så jeg ved det ikke. Jeg tror bare det handler om hvor tolerant man er. Men jeg kunne forestille mig at tømmermændene var mildere hvis man levede sundere
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.404
NÅ men når man træner sker der mange ting med ens krop, Én ting der sker er at man begynder og opbruge sine fedt depoter.( fedt kan oplager alkohol) når man gør dette, ja så er der intet tilbage til at gemme alt det alkohol som de nu indtager, derved vil de os hurtigere blive stive end andre og nødvendigvis os drikke mindre. dog vil jeg ikke sige at bare fordi man er stiv ja så stopper man jo ikke med at drikke. men den biologiske forklaring på hvorfor folk der er i god form hurtigt kan blive stive. det andet som Zhangar skriver med at kroppen arbejder mere effektivt er os rigtigt, så i bund og grund bearbejder de alkohollen hurtigere end andre
håber dette var svar nok
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 1.941
det var da en tam forklaring...
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 40 Svar: 996
... Og så er der også nogen af os der træner seriøst
Jeg tror ikke nødvendigvis din ven har ret.
Jeg tror bare at det har noget at gøre med om man drikker tit eller ikke så tit.
Hvis jeg ikke har drukket alkohol i lang tid så kan jeg da også mærke at jeg bliver hurtigere fuld, end hvis jeg drikker hver weekend.
jul 2011
Jeg er så også i god form, og spiser sundt osv.
feb 2009
Woot, min teori er ved at tage form!
jul 2011
feb 2009
Fuck..
jul 2011
Det er fordi jeg kommer over den der "aaarh, nu burde jeg vidst ikke at drikke mere -GRÆNSE" efter den 4 øl!
Og det er også der at kællingerne slår til! Og så fylder de sataner bare på mig!
Så den holder egentligt meget godt, jeg er sådan rimelig fuld efter 4 - 5 øl. I hvert fald nok fuld til at tænke JAAA SKA DA HA' EN TIIIILLLL!! - Og så går det bare bananas derefter...
feb 2009
TakeAway *
lol
sep 2007
jo bedre form, jo mindre kan man drikke?