{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.618 visninger | Oprettet:

jo bedre form, jo mindre kan man drikke? {{forumTopicSubject}}

hey baboom, har en kammerat der mener at hvis man er dårlig form kan man drikke mere og omvendt, hvilket jeg mener er helt i vejret, nogen der ved noget omkring det?

vi snakker selvfølgelig Alkohol drikke hvis nogen er i tvivl smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jo bedre form, jo mindre kan man drikke?
  • #1   12. mar 2012 jeg træner meget og kan ikke mærke forskel

  • #2   12. mar 2012 de billeder jeg ligger inde med herinde er skam gamle, jeg har bare ikke behov for at vise mig frem smiley

    jeg ved skam godt hvad jeg snakker om når det kommer dertil, men jeg vil gerne have nogen ordenlige svar i stedet for.



  • #3   12. mar 2012 det jo ikke det jeg siger,

    Jeg vil gerne have et udvidet svar, det fint du skriver det, men jeg træner selv og har kammerater der er større og træner, men de par gange de nu drikker, drikker de ikke mindre end andre?

    altså jeg vil gerne vide hvorfor det er sådan hvis det er rigtigt det du siger.


  • #4   12. mar 2012 jeg håber netop på en biologisk forklaring, og ja du har ret, jeg er spinkel og træner for at blive "stor" ved at spise det rigtige, tage kreatin og protein.

    jeg er selvfølgelig glad for dit svar, men jeg vil rigtig gerne have en begrundelse for hvorfor det er sådan hvis det er rigtigt.


  • #5   12. mar 2012 Mon ikke forklaringen skal findes i at folk der går rigtig op i deres træning ikke drikker ret tit.. Og derfor ikke kan drikke så meget, som hvis man gik i byen hver weekend og drak sig fra sans og samling ? Er ret sikker på at det at man er i god form ikke er ens betydende med at man ikke kan drikke så meget.. Men at det mere har noget at sige hvor ofte man drikker...

  • #6   12. mar 2012 Jeg tror at kroppen er meget sundere når man træner og derved arbejder meget mere effektivt. Det vil sige at det kan bearbejde alkohol bedre end en som var i dårlig form.

    Egentlig handler det om hvor meget man er vant til det. Jeg kan f.eks. sagtens mærke den første øl hvor andre kan hælde en sixpack ned uden at mærke det.

    Så jeg ved det ikke. Jeg tror bare det handler om hvor tolerant man er. Men jeg kunne forestille mig at tømmermændene var mildere hvis man levede sundere smiley


  • #7   12. mar 2012 Her er det BIOLOGISKE SVAR!!...

    NÅ men når man træner sker der mange ting med ens krop, Én ting der sker er at man begynder og opbruge sine fedt depoter.( fedt kan oplager alkohol) når man gør dette, ja så er der intet tilbage til at gemme alt det alkohol som de nu indtager, derved vil de os hurtigere blive stive end andre og nødvendigvis os drikke mindre. dog vil jeg ikke sige at bare fordi man er stiv ja så stopper man jo ikke med at drikke. men den biologiske forklaring på hvorfor folk der er i god form hurtigt kan blive stive. det andet som Zhangar skriver med at kroppen arbejder mere effektivt er os rigtigt, så i bund og grund bearbejder de alkohollen hurtigere end andre smiley

    håber dette var svar nok smiley gad ikke finde mine bøger frem så det var lige fra toppen af hovedet smiley


  • #8   12. mar 2012 Super K

    det var da en tam forklaring...


  • #9   12. mar 2012 Der er jo forskel på at træne og så gå i byen hver weekend og drikke sig fuld.

    ... Og så er der også nogen af os der træner seriøst smiley

    Jeg tror ikke nødvendigvis din ven har ret.
    Jeg tror bare at det har noget at gøre med om man drikker tit eller ikke så tit.

    Hvis jeg ikke har drukket alkohol i lang tid så kan jeg da også mærke at jeg bliver hurtigere fuld, end hvis jeg drikker hver weekend.


  • #10   12. mar 2012 Jeg bliver altid piiiiiiiiiisse fuld, og har ingen tømmermænd haha

    Jeg er så også i god form, og spiser sundt osv.


  • #11   12. mar 2012 TakeAway *
    Woot, min teori er ved at tage form! smiley


  • #12   12. mar 2012 ... Jeg drikker så også rimelig meget... det er MÅSKE derfor haha

  • #13   12. mar 2012 TakeAway *
    Fuck..


  • #14   12. mar 2012 MEN MEN MEN!

    Det er fordi jeg kommer over den der "aaarh, nu burde jeg vidst ikke at drikke mere -GRÆNSE" efter den 4 øl!

    Og det er også der at kællingerne slår til! Og så fylder de sataner bare på mig!

    Så den holder egentligt meget godt, jeg er sådan rimelig fuld efter 4 - 5 øl. I hvert fald nok fuld til at tænke JAAA SKA DA HA' EN TIIIILLLL!! - Og så går det bare bananas derefter...


  • #15   12. mar 2012
    TakeAway *
    lol smiley


  • #16   4. apr 2012 super k jeg vil tro på din forklaring, men jeg er født tynd og derfor tror jeg ikke det vil ændre sig.

Kommentér på:
jo bedre form, jo mindre kan man drikke?

Annonce