DAX ER FARLIGT ! {{forumTopicSubject}}
Dax er pisse skadeligt for dit hår
der er en grund til at frisørsalonger ikke må sælge det
i vores salong har vi haft flere kunder som har mistet håret pga. det fucking lort, det består jo primært af kemikalier som går ned i dine hårsække og rent faktisk kvæler dem så håret dør og falder af, de kemikalier kan derudover sidde nede i dine hårsække i op til 5 år
det er os derfor man kan blive varm i hovedbunden af det.
men ja dax er rigtigt godt og sætte håret med
og jo forresten grunden til at det er svært og få ud er at der er en form for flydene lim i det.
brugte det selv ind til jeg fandt ud af hvilket lorteprodukt det er og hvor skadeligt og klamt det rent faktisk er
men ja for og få samme effekt sin det,t skal man blande flere produkter sammen, for og få den effekt men så får man tilgengæld os en der er bedre
jeg bruger personligt 4 produkter i mit hår til og sætte det
og man kan ikke se der er noget i mit hår nu om dage
og det SIDDER bare
personligt ordner jeg mit hår sådan her 
først føntere jeg mit hår op med skum fra loreal
der efter laver jeg en sindsyg fed blanding af ID mud wax hard og bouncy dip fra wella
den blanding giver sådan en syndsygt klistret tør effekt som virkelig sparker røv
derefter slutter jeg lige af med en lille smugle hårlak for og give det lidt glans og hold
med det mix holder ens hård 1000 timer xD
bare lige en lille besked til de mange uvidende dax brugere hehe
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 125
feb 2007
snakkede med en af dem jeg arbejder med her den anden dag.
hun fortalte at der faktisk køre snak om at det fuldstændig skal fjernes fra det danske markede af da det simpelthen er for skadeligt.
det indeholder simpeltthen for mange skadelige kemikalier.
og altså det kan man også regne ud.
man kan ikke lave et naturligt prudukt som har alle de egenskaber som dax har i ET produkt man bliver nød til og blande flere produkter sammen for og få den effekt og det er nok os den fejl de fleste de laver.
for har 1000vis af folk der har henvendt sig til mig som så siger jamen dax der er det eneste der kan få mit hår til og holde og så siger jeg JA men du brugte garangteret os kun sort ID i dit hår før ikke
man bliver nød til og bruge 2-4 produkter i sit hår
feb 2007
altså med de prudukter jeg har i har jeg hår mæssigt lige så god effekt med det som jeg havde med daxen, men det fede er bare at man stort set ikke kan se der er noget i mit hår det ser meget mere naturligt ud og det er sku noget federe
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 94
feb 2007
DAX ER FARLIGT !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside