{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.002 visninger | Oprettet:

DAX ER FARLIGT ! {{forumTopicSubject}}

Dax er pisse skadeligt for dit hår smiley der er en grund til at frisørsalonger ikke må sælge det smiley

i vores salong har vi haft flere kunder som har mistet håret pga. det fucking lort, det består jo primært af kemikalier som går ned i dine hårsække og rent faktisk kvæler dem så håret dør og falder af, de kemikalier kan derudover sidde nede i dine hårsække i op til 5 år smiley det er os derfor man kan blive varm i hovedbunden af det.

men ja dax er rigtigt godt og sætte håret med smiley og jo forresten grunden til at det er svært og få ud er at der er en form for flydene lim i det.

brugte det selv ind til jeg fandt ud af hvilket lorteprodukt det er og hvor skadeligt og klamt det rent faktisk er smiley

men ja for og få samme effekt sin det,t skal man blande flere produkter sammen, for og få den effekt men så får man tilgengæld os en der er bedre smiley jeg bruger personligt 4 produkter i mit hår til og sætte det smiley og man kan ikke se der er noget i mit hår nu om dage smiley og det SIDDER bare smiley

personligt ordner jeg mit hår sådan her 

først føntere jeg mit hår op med skum fra loreal smiley
der efter laver jeg en sindsyg fed blanding af ID mud wax hard og bouncy dip fra wella smiley den blanding giver sådan en syndsygt klistret tør effekt som virkelig sparker røv smiley
derefter slutter jeg lige af med en lille smugle hårlak for og give det lidt glans og hold smiley med det mix holder ens hård 1000 timer xD

bare lige en lille besked til de mange uvidende dax brugere hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DAX ER FARLIGT !
  • #1   6. mar 2007 Kan jo se folk kigger her ind søg da om medlemsskab og deltag smiley

• #2   6. mar 2007 Præcis præcis

snakkede med en af dem jeg arbejder med her den anden dag.

hun fortalte at der faktisk køre snak om at det fuldstændig skal fjernes fra det danske markede af da det simpelthen er for skadeligt.

det indeholder simpeltthen for mange skadelige kemikalier.

og altså det kan man også regne ud.
    man kan ikke lave et naturligt prudukt som har alle de egenskaber som dax har i ET produkt man bliver nød til og blande flere produkter sammen for og få den effekt og det er nok os den fejl de fleste de laver.

for har 1000vis af folk der har henvendt sig til mig som så siger jamen dax der er det eneste der kan få mit hår til og holde og så siger jeg JA men du brugte garangteret os kun sort ID i dit hår før ikke smiley og ja det er som regel rigtigt smiley

man bliver nød til og bruge 2-4 produkter i sit hår smiley

• #3   6. mar 2007 gjorde jeg os smiley hehe altså det var da skide godt og sætte det med men altså ens hår ser fandeme så fedtet og ulækkert ud syntes jeg smiley

altså med de prudukter jeg har i har jeg hår mæssigt lige så god effekt med det som jeg havde med daxen, men det fede er bare at man stort set ikke kan se der er noget i mit hår det ser meget mere naturligt ud og det er sku noget federe smiley hehe men ja det koster jo så os lidt mere end de der 20-30 kr en bøtte dax nu koster xD

• #4   6. mar 2007 ja det er utroligt at det stadig må sælges, burde laves et tv program om det så der kunne ske noget

• #5   6. mar 2007 Ja det fandeme for langt ude der burde laves et program der omhandler det forbandede lorte produkt!

Kommentér på:
DAX ER FARLIGT !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce