858 visninger
|
Oprettet:
proteinpulver og kreatin {{forumTopicSubject}}
hej bb , kan jeg blande de her ting sammen , altså så jeg blande det op med vand og putter begge ting i , og det første gang jeg prøver kreatin, hvordan skal det tages?
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 470
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 470
jan 2010
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 500
jan 2010
Kreatin opløses ikke i vand, og så kan man vente lige så længe man har lyst til - det synker bare til bunds.
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900
Men for at vende tilbage til emnet, så kan du sagtens og med fordel blande det sammen. Husk dog at tage protein og kreatin lige efter træningen. (jo hurtigere jo bedre)
Når du begynder at tage kreatin, så er der en uploadingsfase. Det betyder du tager den dobbelte mængde i en uge, og derefter tager du normalt. Husk at holde pause med kreatin engang imellem.
Søg på nettet, der står meget mere
jan 2010
Den optimale måde at indtage kreating på, er sådan set, at blande det i kogende / varm væske - feks. te eller kaffe. Men da det smager af helvede til, så kan man lige så godt blande det i sin protein-shake, hvor man kun har en grim eftersmag.
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900
Kreatin er et naturligt stof som kroppen selv producerer, og producerer den tilstrækeligt er det slet ikke nødvendigt at tage det som tilskud. Jeg får f.eks selv ikke en fløjtende fis ud af at tage det.
proteinpulver og kreatin