{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  proteinpulver og kreatin
  • #1   26. feb 2010 ja. du laver ihvertfal ikke en bombe af det. læs dig dog frem på nettet. det er so simple.

• #2   26. feb 2010 og desuden så bliver man ikke stor og stærk af at få din protein/kreatin-shake. så lad vær med at rende rundt nede i centeret og tro man kan det hele fordi man er på kreatin. det er harmløst.

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #3   26. feb 2010 Du kan sagtens blande de 2 ting - det betyder intet.

• #4   26. feb 2010 DOLLE ! kom lige med et belæg for det ?

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#5   26. feb 2010 DOLLE !: Utroligt så meget øregas, du lukker ud.

Kreatin opløses ikke i vand, og så kan man vente lige så længe man har lyst til - det synker bare til bunds.

• #6   26. feb 2010 DOLLE! > Så håber jeg godt nok din krop er lynhurtig til at optage Kreatin, hvis det opløses i vand. Set ud fra at størstedelen af mennesket består af vand!?

Men for at vende tilbage til emnet, så kan du sagtens og med fordel blande det sammen. Husk dog at tage protein og kreatin lige efter træningen. (jo hurtigere jo bedre)

Når du begynder at tage kreatin, så er der en uploadingsfase. Det betyder du tager den dobbelte mængde i en uge, og derefter tager du normalt. Husk at holde pause med kreatin engang imellem.

Søg på nettet, der står meget mere

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#7   26. feb 2010 DOLLE !: Hvorfor skulle jeg spilde min tid på at læse en masse om kreatin, der ikke underbygger din påstand? Kreatin binder til vandmolekyler - det opløser sig ikke. Hvis du lader det stå længe nok, så vil kreatinen bundfalde.

Den optimale måde at indtage kreating på, er sådan set, at blande det i kogende / varm væske - feks. te eller kaffe. Men da det smager af helvede til, så kan man lige så godt blande det i sin protein-shake, hvor man kun har en grim eftersmag.

• #8   27. feb 2010 I det jeg skriver "Protein og kreatin efter træning" mener jeg det skal blandes sammen. Og jo, der er nogen som får noget ud af det, andre gør ikke. Mennesket er fantastisk, vi er allesammen vidt forskellige, ligesom vores fingeraftryk.

Kreatin er et naturligt stof som kroppen selv producerer, og producerer den tilstrækeligt er det slet ikke nødvendigt at tage det som tilskud. Jeg får f.eks selv ikke en fløjtende fis ud af at tage det.

Kommentér på:
proteinpulver og kreatin

Annonce