{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

the vendelbo .
the vendelbo .
Tilmeldt:
28. okt 2007
Følger: 1 Emner: 138 Svar: 171

kost {{forumTopicSubject}}

nu hvis jeg gerne vil ha en til at hjælpe mig med hva jeg skal spise her når jeg træner, hvem skal jeg så kontakte???

har trænet i 4 år har da oss fået gode resultater styrkemæssigt men det er uden at tænke på kosten, men kunne godt tænke mig noget mere makeret, men selv oss stadig styrke...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kost
  • #2   9. aug 2009 ja en til at hjælpe mig med kostplan træning osv... kan jeg bare gå i en fitnes center eller hva??

  • #4   9. aug 2009 evt sæt dig ind i de grundlægne ting selv først:)..

    Ligvægtsindtag - Hva er det?
    Bulk - Hva er det.
    Cut - Hva er det.
    Fedt - hva for nogle form er sunde og ik sunde?
    Kcal -hva er det?
    Protien - Hva bruges det til? er det vigtig i BB samghæng?
    Hvordan ska min energi fordeling være med protien kcal fedt?
    og hent krop&kost..

    Så er du godt på vej når du har fundet svar på alle de spg, så brude du selv ku sammen sætte en god kost plan:)


  • #5   9. aug 2009 Rabbit> Du kan snakke med en ernæringsvejleder, eller en som har udannet sig inden for kost og ernæring med div kurser...

    Du kan altid spørge i dit fitnesscenter, men du kan lære meget selv ved bare at læse lidt på nettet.

    Husk at få lavet en kostplan hos en koster... spørgsmålet er om du har brug for det? ved ikke om du har/ved hvad dit mål er med træning?


  • #6   9. aug 2009 BULK TO THE MAX smiley



  • #7   9. aug 2009 Anonmy J : nogle gode emner du foreslår topicstarteren at læse på.. men jeg tror du bytter lidt rundt på begræberne..

    "fordelingen mellem fedt kcal og protein"??

    Kcal er en måleenhed der bruges til at endikere energien i fødevarer..
    jeg tror du mener fodelingen imellem protein, Kulhydrater og fedt..


  • #8   10. aug 2009 knud;) total min fejl der sku have stået cabs:) og ikke kcal..:P

  • #9   10. aug 2009 Anonmy> Carbs smiley

  • #10   10. aug 2009 JA OMG!:D hold så da;) Ikke til med store finger på de her små 10 tommer pc,er!. længe leve bilka og deres rep tid på pc,er!

  • #11   10. aug 2009 Anonmy> Ja, jeg stopper også nu... hehe...

Kommentér på:
kost

Annonce