{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.348 visninger | Oprettet:

Kost. {{forumTopicSubject}}

Hej derude!
håber i vil hjælpe mig lidt her smiley
Jeg må nok indse at jeg er blevet en smule doven på det seneste og det skal laves om nu!
Jeg vil gerne have lavet en mad plan for hvad jeg må spise / skal spise og hvad jeg skal holde mig fra.
Jeg er begyndt at få lidt mave igen som ikke er specielt rart men okay den kommer væk igen smiley jeg har dog "inden under" mave muskler / six pack hvis man da kan kalde det det, så det jeg gerne vil hvis i vil hjælpe mig eller kender en hjemmeside eller noget er til hvordan jeg hjælpe fedtet på vej væk via min mad ( træne i fitness center 3 gange i ugen plus det løse)

hvis der er nogle der vil det ville det virkelig være skønt! også hvis i har nogle gode øvelser til at få fedtet væk på må i også gerne komme med dem smiley
knus Winni.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kost.
  • Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 113
    #2   20. jul 2012 Det nemt nok:
    1. Få styr på din kost: dvs. lad vær med at spise flere kalorier (energi) end du bruger dagligt. Spis mindre en du bruger dagligt = din krop tager energi fra dine fedtdepoter = bl.a. mave.

    2. Træn for muskelmasse: Det er vigtigt at du har noget muskelmasse, så du kan få nogle pæne former (røv, arme, skuldre - og mave). Ellers vil du ligne en 13 årig splejs som har mavemuskler, men resten ligner lort. Ligesom når en overvægtig kvinde praler med at have store bryster - Ja, gæt hvad, resten ligner lort.

    Du kan også gøre begge dele, og fremskynde processen. Du virker til at være i forholdsvis god form, du mangler bare lige det sidste, så klø på, og husk at det eneste sted succes kommer før work er i ordbogen. Så held og lykke med projektet, og klø på smiley


  • #3   21. jul 2012 Mange tak smiley nu virker jeg måske lidt dum men hvor mange kalorier skal man spise på en dag? eller har det noget med min vægt og højde eller sådan noget? vil gerne gøre det meget præcist da jeg bare vil have det sidste væk smiley
    Knus.


  • Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 113
    #5   21. jul 2012 Arh Chris, "så lidt som muligt" - den holder sgu ikke..

    Winni: Du kan gøre det på to måder:
    1. Du tæller hvor mange kalorier du spiser på en normal dag. Så ved du hvor mange kalorier du normalt forbrænder. Dem skærer du bare 200-500 kalorier fra, og går efter det. F.eks. Du spiser på en normal dag omkring 2000 kcal. Hvis du vil tabe dig, så skal du altså spise mellem 1500 og 1800 kcal om dagen. Men husk en ting, du skal spise som du normalt gør, ikke noget med at spise mere eller mindre.

    Mindre kompliceret:
    2. Du hopper bare på vægten en gang om ugen, og går efter at tabe 0,5 kg om ugen. Hvis du taber dig, så kører det for dig, og du beholder samtidigt noget af muskelmassen. Hvis du ikke taber de 0,5 kg, så spis mindre. Sørg for at veje dig selv samme tidspunkt hver uge om morgenen.


  • Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 113
    #6   21. jul 2012 Og spis rigtig mad, ikke noget med at leve af riskiks smiley

  • #7   22. jul 2012 Okay tak for svar det vil jeg så til smiley

  • Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 113
    #8   23. jul 2012 Du' velkommen smiley

Kommentér på:
Kost.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce