{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.572 visninger | Oprettet:

Kost {{forumTopicSubject}}

Hej bb'ere..

Jeg har en kollega på 19 år som har den mest simple kostplan i verden :D.. selve kosten ser sådan ud

Morgenmad: Typisk scrample eggs

frokost: Ris, en dåse tun

Middag: Ris, en kyllingefilet og en gulerød

Aftensmad.. Typisk ris og kylling medmindre der er lavet noget andet lækkert mørt kød

Ind imellem diverse måltider er der lidt shakes og sådan..

Mit spørgesmål er bare om det kan være så simpelt?? ikke nok med at den er ekstrem nem at regulere i med hensyn til bulk og cutte.. Så er den også nem at handle ind til og man kan lave mad til flere dage frem...

Er der noget her der ikke helt stemmer eller er det bare fordi han er en af de få der gider æde det samme mad 3 gange om dagen :D??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kost
  • #1   5. maj 2011 Ved ikke :D... Tror bare han syntes det er nemt og så siger han altid det bare skal ned.. Han er ligeglad med hvordan det smager smiley

  • #2   5. maj 2011 Hvad mener du med om det er så nemt?

    Hvis du mener det er nemt at æde det samme dag ud og dag ind, så har du ret i at det er nemt.

    Det er nemt at finde ud af hvad ens ligevægts indtag er, lave en kostplan der gør at du ligger 500kcal under det, og så spise det samme hver dag.

    Det er meget nemt


  • #3   5. maj 2011 Man plejer godt nok at sige, at man skal spise varieret - og det der, det er ikke varieret!
    .. på sigt vil han formentlig ikke få opfyldt sit vitamin behov (det er ihvertfald min umiddelbare tanke).

    Desuden kan det undre mig, at han aldrig vil blive træt af den ensidige kost (hvis han da ikke gør det før eller siden).


  • #4   5. maj 2011 Jamen ja :).. Det er også det jeg mener

  • #5   5. maj 2011 Haha jeg tænker det samme søren :D. han har spist sådan i lidt over 2 år nu.. Han startede på 77 kg og idag er han på 113... Der er selvfølgelig også noget fedt bagved... Men han er SATME! stærk smiley

  • #6   5. maj 2011 Hvis han vejer 113kg er han

    Enten
    1: Fed
    2: Drugged
    3: Meget høj


  • #7   6. maj 2011 Det eneste du kan være sikker på er at han ikke er blevet stor af maden alene smiley

  • #8   6. maj 2011 Jeg vil sige at det ligner en diæt til kalorie underskud, og absolut ikke bulk. Så ja, der er noget der ikke stemmer

  • #9   7. maj 2011 Om det er bulk eller cut kommer vel an på hvor meget han spiser ? smiley ..

  • #10   7. maj 2011 Du skal spise RIGTIG meget af de omtalte ting, før det nærmer sig bulk

  • #11   7. maj 2011 kan man gå hen og spise for meget tun?

    Jeg spiser ca 1-2dåser om dagen, fordi jeg syntes det mætter godt og kan rigtig godt lide det og så har jeg fået afvide at det er skide sundt.


  • #12   7. maj 2011 I teorien ja. Tun kan indeholde lidt tung metaller. Meeeen, jeg vil tro du skal spise signifikant mere end det du omtaler der

  • #13   11. maj 2011 Grundet den forholdsvis store mængde tung metaller anbefales det ikke at spise tun mere end 1-2 gange ugentligt, da det ved højt forbrug under længere perioder (år) vil kunne have bivirkninger.

    - og nej, understøtter det ikke med kilder, da alle kan google sig frem til det..



  • #14   11. maj 2011 Ja men mig bekendt er det ikke hele billedet.

    Citat:
    Sundhedsstyrelsen har fået foretaget en videnskabelig undersøgelse af indholdet af tungmetaller i tun. De afviser skrønen om, at der er et bekymrende højt indhold af tungmetaller i dåsetun.

    Årsagen til at indholdet ikke er særlig højt er, at dåsetun fortrinsvis bliver fremstillet af ungtun, som for det første ikke er store nok til at spise de større fisk, som indeholder tungmetaller, og for det andet ikke har levet længe nok til have ophobet større mængder tungmetaller selv.

    Så Sundhedsstyrelsen afviser påstanden om store mængder tungmetal i dåsetun.


    http://www.martialarts.dk/vis_emne.asp?id=26111



  • #15   11. maj 2011 Hvis man undlader at spise dåsen er der ingen metaller i smiley
    Ironi kan forekomme


Kommentér på:
Kost

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce