{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  weight gainer
  • #2   17. jan 2009 Bare det der "viking vægtforøger"?
    der er da mere protein i "volume muscle shake". men koster også dobbelt op..

• #3   17. jan 2009 Vil du også anbefale at tage kreatin?

• #4   17. jan 2009 spis en banan efter træning....

• #5   17. jan 2009 Køb proteinpulver og en spand Maltodextrin = Weightgainer. Det er billigere, og så kan du selv dosere det.

• #6   17. jan 2009 hvad bruges Weightgainer til jeg drikker selv bare protein

• #7   17. jan 2009 Jeg drikker også bare opblandet proteinpulver.. men weigth gainer har jeg læst skulle være sammensat sårdan at man får det mest optimale lige efter træning. Både at kulhydrater og protein osv.

Kreatin skulle gøre at man fik lidt ekstra "krafter" til under selve træningen, og derved øge muskelmassen. Men da det er noget man selv producerer så er jeg ikke helt sikker på om det er smart at tage. Har også læst at det kan give anabolsk effekt. Om der så menes at det giver små nosser, eller om det giver større muskler ved jeg ikke smiley

• #8   17. jan 2009 Anabolsk effekt betyder muskeløgende effekt. Til orientering smiley Altså ikke noget med små klunker. Grunden til at stenene mindskes ved brug af AS, er simpel: Bivirkninger.

• #9   17. jan 2009 Okay.. Så kreatin er ikke usundt? som fx AS.
    Har overvejet om jeg skulle tage det også, men ved ikke helt? gider ikke tage alt mulig lort når jeg ikke er 100% sikker på hvad det er..

• #10   18. jan 2009 Det er langt fra nødvendigt at bruge kreatinpulver. Som du siger, så producere din krop det selv, og kreatin findes også i forskellige madvarer som indtages i løbet af dagen.

Kreatin er et stof som nedsætter din restitueringstid, og kan øge grundstyrken ved intens træning/aktivering af kroppen. Udover det, vil det også binde væske til din krop.

Kreatin er slet ikke noget mirakelmiddel. Du vil sikkert ikke engang lægge mærke til nogen forskel, om du bruger det eller ej.

• #11   18. jan 2009 okay, tak Andreas. Så vil jeg ikke bruge det. Har også hørt at når man stopper med at tage det, så tisser man en masse væske ud, og så bliver man lidt mindre igen?

• #12   18. jan 2009 Det er korrekt, det er fordi kreatinen binder en masse væske til kroppen.

Kommentér på:
weight gainer

Annonce