575 visninger
|
Oprettet:
Træne indenfor? {{forumTopicSubject}}
Dav.
Jeg er en meget doven gut, men vil så gerne smide nogle kilo allihegevel
Jeg er ikke meget for at komme UD og løbe da jeg har lorte kondi.
Istedet kan jeg godt lide at gøre noget hjemme,, eller inde.
Nogen der kan anbefale nøgle øvelser man kan varme op med indendørs.? istedet for at løbe frem og tilbage i huset
?
Jeg vil ikke høre dårlige kommenatre eller andet der IKKE har med dette spørgsmål at gøre,, vil blot have et nyttigt svar :)?
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 171
det er alle slags mennesker der kommer der, og der er det ikk pinligt at have dårlig kondi eller overvægtig eller hvad man nu er . da der jo er en grund til man kommer der, som viser man har lyst til at gøre noget ved sit "problem"
mar 2008
Følger: 1 Emner: 44 Svar: 172
JO selfølgelig,, det vil jeg også gøre engang når jeg fylder de 15 eller 16 eller hva dælen man nu skal være..
Det så først om 2 måneder jeg bliver 15.
Jeg skal de 10 kg ned i vægt, og jeg føler mig dårligt tilpas når jeg bare sidder og laver intet..
Får en god følelse når jeg har trænet eller løbet, selvom det er hårdt, men når man kommer hjem, i bad også slapper af får jeg det super.
mar 2008
Jo det med alle de "bøjninger"
SKAL man ikke varme op først?
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 172 Svar: 574
Burde du nok overveje.
mar 2008
Jo,, jeg vil virkelig gerne, men jeg løber nok de 2 minutter, også er jeg flad
Men tror nu alligevel jeg tager en løbetur nu
Det ville være dejligt at have et "LØBEPROGRAM" eller andet at følge, så vil jeg nok kunne klare det.
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 319
Det er jo meningen at man løber sig til god kondi stille og roligt... løb lidt de første par uger og byg mere og mere på..
Go' fornøjelse
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 172 Svar: 574
mar 2008
Tak for rådene
Men ved i hvornår man ca så kan begynde at se resultater?
Hvis jeg nu løber 10 minutter og tager en pause også derefter 10 minutter igen, pause også 10 minutter.
Dvs 30 minutter på en dag.. hvornår kan man så se resultat?
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 12 Svar: 322
Bare spis sundt - Varieret og kaloriefattigt så kommer det stille og rolig
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 171
det ville hjælpe rigtig meget, vis du fx. stoppede med at spise slik og drikke sodavand i en måned!
mar 2008
Ingen sodervand og ingen slik, kan jeg nemt klare.
problemet ligger nok i det jeg spiser til hverdag.
Men vil lave det om fra idag!, har tænkt mig til morgenmad at fråde havregryn, middag noget frugt og aftensmad, kartoffel, pasta, ris eller noget i den stil,, prøver det i en måneds tid og håber det virker.
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900
Nu vil mange sikkert grine af mig når jeg siger: Tag og køb en pilates/coreball. Med sådan en kan du lave afsindigt mange øvelser af hele kroppen. Og det foregår tilmed på en skånsom måde for din krop, da du ikke er færdigudviklet endnu.
mar 2008
Dejligt råd som jeg vil tage til mig.
aug 2007
Frugt er helt fint, men pas på med for mange bananer, en banan svarer til 2 andre stykker frugt(banan er en "fed" frugt). Gulerødder er også godt.
Kartofler er også godt i et vist omfang, og hvis du skal have ris, så køb nogen brune ris, da de ikke feder så meget som alm hvide ris. Pasta, groft pasta. Alm feder os, da det indeholder mange kulhydrater.
aug 2007
mar 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
mar 2008
Men som jeg skrev lidt længere oppe,, tror du så dette vil være godt nok?:
Ingen sodervand og ingen slik, kan jeg nemt klare.
problemet ligger nok i det jeg spiser til hverdag.
Men vil lave det om fra idag!, har tænkt mig til morgenmad at fråde havregryn, middag noget frugt og aftensmad, kartoffel, pasta, ris eller noget i den stil,, prøver det i en måneds tid og håber det virker.
Også som du siger, en helveds masse vand :)?
aug 2007
Grøntsager skal der også til, husk endelig det
Men jo, de tng du nævner er skam fine nok, men prøv med brune ris i stedet for alm hvide, og hvis du kan få fuldkornspasta i stedet for alm pasta, så er det os godt. Men self, det alm er os relativt sundt.
jun 2007
Følger: 1 Svar: 2
Især i starten kan du virkelig mærke forskel !
Hvis du løber hver anden dag i 3 uger vil jeg love dig at du opdager at din kondition bliver meget bedre. Det kan jo give "blod på tanden" til at fortsætte med at løbe
jun 2007
Følger: 1 Svar: 2
Der skal altså noget fedt forbrænding til i form af fx løb, cykling osv.
Men er en god ide at kombinere motionen med noget styrketræning da det er muskler der skal forme kroppen.
Så får du det allerbedste resultat. Men det kræver hårdt arbejde
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Emner: 127 Svar: 610
Eller lav et par mavebøjninger hver dag, man får flot mavsi af det (:
mar 2008
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 81
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 81
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Emner: 127 Svar: 610