{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.137 visninger | Oprettet:

en lille historie.. {{forumTopicSubject}}

[center]Love as an Romance[/center]

Model har jeg ville være siden jeg var lille. Jeg gik i mors alt for store sko og tog fint tøj på og poserede foran hele familien. Jeg elskede det, og det gør jeg stadig, det er bare blev en vane med tiden, benhård model der gør hvad hun bliver bedt om..

Det var en mandag morgen klokken var kun halv 6 men jeg var allerede oppe, jeg kiggede på uret ,,pis jeg når ikke flyet!” udbrød jeg, jeg løb rundt og fik pakket det sidste ned i min nye smarte Gucci taske. Det var morgen i Berlin, jeg var blevet ringet op af min agent at jeg skulle tage et fly mod New York helst hurtigst som muligt da et eller andet rock band havde brug for en model. Jeg havde aldrig hørt navnet før, og var også ret ligeglad. Jeg var bare glad for at slippe væk fra Berlin, tysk har aldrig været min kop the. Jeg tog mine stramme cowboybukser på, tog min smarte D&G top på og de høje hæle på fødderne, jeg kiggede mig en sidste gang i spejlet, mit lange sorte hår hang flot ned over skulderne og makeuppen lå perfekt. Det var perfekt!. Jeg var begyndt at løbetræne da en klient havde bemærket en delle i siden, jeg var selvfølgelig blevet ret fornærmet, men jeg kunne ikke sige noget, da det var en klient, jeg måtte bare gå i gang med at træne.

Jeg løb ned af trappen på mit hotel, jeg fik afleveret min nøgle og fik sagt farvel til direktøren. Jeg tog mine solbriller på og gik ud og fik fat i en taxa. På ret dårlig tysk fik jeg fortalt chaufføren at jeg skulle til lufthavnen, jeg sad og tænkte lidt på hvad det var for et band jeg skulle møde, hvorfor hørte jeg aldrig efter når min agent gav mig information om arbejdet! Jeg havde fået en adresse til studiet hvor billederne skulle tages, det var det eneste jeg vidste. ,,Vi er her nu miss!” råbte chaufføren, jeg blev ret forskrækket, havde overhovedet ikke opdaget at vi holdte stille. Jeg gav chaufføren lidt ekstra drikkepenge, jeg var i godt humør i dag.
Jeg har heller ikke været særlig vild med at flyve, men som model var jeg nød til det, jeg hadede det. Efter et par timer landede vi endelig i New York, jeg følte mig helt hjemme igen, nu måtte jeg bare finde adressen og få hilst på bandet, så jeg kunne komme ind på mit hotel så jeg kunne slappe af og få pakket ud. Jeg fangede en taxa og fik sagt adressen på godt engelsk, jeg tog ekstra timer for at jeg kunne forbedre mit engelsk, jeg lærte også noget spansk og fransk, men jeg koncentrerede mig mere om mit engelsk. Jeg steg ud af taxaen og blev mødt af en høj mørkhåret fyr, han var sort under øjnene og havde sort kort hår. ,,Hello i’m the model, where is the chief?” sagde jeg og gav ham hånden, han kiggede på mig og smilte og sagde ,,Det er vist min bror Gerard du skal have fat i jeg er Mikey. Kom indenfor så du kan møde hele bandet og så du kan få snakket med Gerard, han ved alt med de billeder.” han viste mig indenfor og han pegede hen på en høj lysthåret fyr der stod og snakkede med nogen andre fyre, som jeg gik ud fra var de andre i bandet da jeg svagt kunne høre det var billederne de var uenige om, og de havde ens tøj på, jeg grinte for mig selv over deres tøj, det var ikke lige det jeg ville vælge at gå i. Mikey råbte til Gerard at han skulle komme over og hilse på mig, jeg så fraværende hen på Mikey, jeg var ret ligeglad, da jeg bare ville hen på hotellet og sove. Gerard kom gående imod os og da jeg fik set ordentligt på ham var jeg ved at besvime, han så fantastisk ud! Hans korte lyse hår så godt ud til ham og de halv stramme bukser sad perfekt, jeg var forelsket, denne benhårde model jeg var, var blevet forelsket! Sidst jeg havde en fyr var jeg blevet vraget for en ung skuespiller som han var mig utro med, jeg var knust i lang tid, og har ikke kunne stole på mænd siden. Men ham her, han var fantastisk! Jeg kunne ikke få sagt mit navn, jeg måtte tage mig sammen og fik sagt det ,, Hej jeg er Isabella Maria Schmidt, jeg er modellen” jeg rakte hånden frem og regnede med et håndtryk, men han bukkede sig og kyssede min hånd, jeg kiggede forbavset på ham, det havde jeg ikke regnet med. Han kiggede op på mig og sagde ,,Nå du er den smukke model vi har bedt om? Du er smukkere i virkeligheden end på billederne” jeg rødmede ,,Tak” sagde jeg, han slap min hånd og han begyndte at gå rundt og fortælle lidt om hvad han havde tænkt sig med billederne, jeg kunne ikke slippe øjnene fra ham, han så godt ud, jeg sagde intet, jeg smilte bare til ham og nikkede eller sagde okay til alt hvad han sagde.

Jeg gik ind i omklædningsrummet, der var plakater med bandet, jeg så han havde haft sort hår, det så ellers godt ud til ham, jeg smilte for mig selv. Jeg tog tøjet på, og gik ud til de andre. ,, Nå hvad syntes i drenge?” sagde jeg og drejede rundt, jeg havde en sort hættetrøje på med deres mærke og et par stramme cowboybukser, Mikey smilte stort og sagde det så godt ud til mig, Gerard kiggede op og måbede ,,Du ser fantastisk ud!” udbrød han, jeg rødmede igen og kiggede ned på mine fødder, Mikey grinede og hviskede noget til Gerard, ,,Skulle vi tage de billeder i dag?” fik jeg sagt og Gerard nikkede, vi fik taget en masse gode billeder, mit yndlings, var da drengene for sjov lavede en ”kongestol” til mig så jeg sad på deres arme, det fik os alle til at grine så jeg blev nød til at sætte mig på gulvet. Gerard tørrede et par tårer af kinden, det resulterede i at Mikey grinte endnu mere. Jeg tog mig sammen og rejste mig, jeg gik over efter min taske, jeg tænkte jeg kunne skifte tøj, nu hvor chancen var der. Jeg gik ind i omklædningsrummet og fandt noget tøj, en kort nederdel, en top med nedringet udskæring og tog mine høje hæle på igen. Da jeg gik ud fik jeg alle til at kigge op, Mikey, Ray, Frank, Bob og Gerard var ved at tabe det de havde i hænderne, især Gerard. Han lyste op da jeg gik over imod ham ,,Jeg ville bare sige farvel og tak for alt, det har virkeligt været sjovt” sagde jeg, han så næsten helt skuffet ud, men han udbrød ,,Hør vil du ikke med i byen og feste lidt med os?” jo det kunne jeg da vel godt tænkte jeg, Mikey sagde ,,Ja kom nu det kunne være hyggeligt ikke drenge?” han kiggede over på de andre og de nikkede ,,Okay en tur i byen skader vel ikke” sagde jeg, og fik alle til at juble, jeg smilte, bare jeg kunne være sammen med Gerard så var jeg glad, og han så ud til at tænke det samme, for han tog om mig og sagde ,,Kom så kører vi dig hen på vores hotel, der kan du komme i bad og skifte hvis du vil?” jeg nikkede, et dejligt varmt bad lød ikke dårligt.

Da vi kom udenfor var der næsten helt mørkt, jeg kiggede på klokken og udbrød ,,Er klokken allerede 7? Vi har da brugt lang tid på de billeder!” Gerard nikkede ,,Tiden flyver af sted når man er i godt selskab” det måtte jeg give ham ret i, det havde været utroligt hyggeligt at være sammen med dem.


er igang med at skrive mere på den men skriv hvad i syntes (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille historie..
Kommentér på:
en lille historie..

Annonce