{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

Træning + kost {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Til alle jer træningsnørder der er herinde smiley jeg mangler lidt hjælp.
Min kæreste, vil gerne begynde at træne, fordi han mener at han er blevet for.. buttet (jeg mener dog, han er perfekt som han er)

Så jeg vil høre jer af, hvad I kan give af råd, til træningsplan og kostplan?

Jeg ved, at han hver dag vil træne arme, ben og mave. Han vil løbe 2 gange i ugen á 5 km.
Og så har han 2 hviledage i ugen - her i starten.

Hans kostplan, ser således ud:
Morgen: Knækbrød/havregryn og 1 glas juice
Middag: Rugbrød el. andet sundt
Aften: Hvad der bliver serveret.
Mellemmåltider er ét stk. frugt og hjemmelavet proteindrik.

Har I nogle råd til ham?

Han er forresten 183 cm høj og vejer 74,2 kg. smiley

På forhånd tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning + kost
  • #1   1. jan 2013 Prøv at se herinde under grupperne - der kan I få mange gode råd smiley

    Men som en start skal han ikke træne samme muskelgruppe hver dag, kroppen skal have tid til at restituere.

    I kan søge lidt rundt på nettet, for at finde eksempler på både kostplan og træningsplan - alt efter om han vil være stor, stærk eller bare vil tabe sig....


  • #2   1. jan 2013 183 og 74.2 kilo. Han er jo ikke buttet på nogen som helst måde...

  • #3   1. jan 2013 Kim - det synes han, lol. Tror det handler om, at han gerne vil have lidt flere muskler smiley

    Let - tak! smiley


  • #4   1. jan 2013 Han skal begynde med læse op på træning og kost

  • #6   1. jan 2013 Mikkel - Jeg skriver netop, at han selv synes det; men at jeg derimod tror, at det har noget at gøre med, at han vil have lidt flere muskler smiley

  • #8   1. jan 2013 Musclezone.dk
    - Der finder I helt sikkert råd og inspiration.


  • #9   1. jan 2013 Bodyhouse, der finder du helt sikkert noget godt juice til morgenmaden

  • #10   2. jan 2013 Musclezone stemmer jeg også for. Sjove drenge som sidder der inde, men de kan deres kram!

    Æd mindre og lav mere som min far siger, hvis du vil tabe dig.
    men tro mig, han er ikke buttet. Han er tynd hvis du spørger mig. 1 72 cm og 91 kg. Så er man buttet/ erotisk fed smiley


  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 18
    #11   2. jan 2013 Jeg er selv på 76kg og 184 høj.
    Han har en rigtig fin vægt, og tror måske også han helst vil have flere af de der muskler.

    Nu hvor du er så sød at hjælpe ham, så hjælp ham med en proteinrig og fedtrig (det rigtige fedt). Og så sørg for han spiser nok, så han ligger på sit ligevægts indtag, evt. meeeget lidt over. Så musklerne får lidt at vokse af smiley

    Jeg selv ligger generelt lige under mit ligevægtsindtag hverdag. Men kun lige. Og musklerne har ikke meget at arbejde med. Og man skal derfor være klar på at resultaterne ikke er så voldsomme, som hvis man faktisk spiste nok smiley


  • #12   2. jan 2013 Tak for svar alle sammen!

    Martin - ja, hvis vi boede sammen, ville jeg da lave en god proteinrig aftensmad til ham, og så noget andet til mig selv, men vi bor desværre ikke sammen endnu smiley


  • #13   2. jan 2013 hvis han skal tabe sig, så ingen kulhydrater!
    Dvs. massere tun, kød, grønsager, vand, protein shakes,

    men et godt træningspas.
    mandag - bryst, triceps
    Tirsdag - Ryg, biceps
    Onsdag - nakke, skulder, mave
    Torsdag - ben, løb, cykle what ever, alt det der får din puls op!
    fredag - hviledag,
    Lørdag - fuld body
    søndag - hviledag! smiley
    alle øvelser hedder 4 sæt og 10 gentagelser! smiley

    Godt nytår til ham!


  • #14   2. jan 2013 min kostplan er meget simpel,
    hvert måltid,
    oksekød 500 gram, grønsager 250 gram, massere vand, omega 3, protein shake en time efter
    Sådan 4 - 5 gange om dagen! smiley
    Hvis jeg så blir sulten om aftenen tager jeg en shake inden jeg går i seng også en dåse tun! smiley


Kommentér på:
Træning + kost

Annonce