{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Tilmeldt:
28. okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181

Træning - kost {{forumTopicSubject}}

Har sikkert været oppe før. Men umiddelbart ikke i denne dur. Jeg er begyndt og træne en smule seriøst og har brug for hjælp omkring erstatning af måltider. På grund af mine arbejdstider er det tæt på umuligt at kokkerere 3-4 måltider om dagen. Jeg møder fandens tidligt om morgenen, så kunne godt tænke mig at bare kunne brygge en hurtig Shake til at tage med på farten. Middagsmad og aftensmad har jeg rimelig godt styr på. Render rundt i løbet af dagen og spiser massere frugt og grønt, men det er heller ikke lige altid muligt at skabe det vildeste middagsbord!
Så hvad er en god løsning til at erstatte måltider på? Her tænker jeg ikke på avancerede "smoothies" som kræver total forberedelse og massere ingredienser men nærmere tilskud. Har kigget lidt rundt på bodylab, men der findes så utrolig mange forskellige produkter!!
Derudover kunne jeg godt bruge et godt råd til pre-work out tilskud som kan give et boost inden træning. Synes ofte at kræfterne slipper hurtigere op end hvad jeg ønsker! Pft!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning - kost
  • #1   6. aug 2013 Har du evt overvejet lige at bruge 30 minutter på, at kokkere mad til en hel dag eller tre? Ingen grund til at bruge sine arbejdstider, som dårlige undskyldninger smiley
    Craze er et godt pre-work out. Det kræver bare du gør op med dig selv om du har lyst til, at være på noget alá amfetamin.


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #2   6. aug 2013 Jeg ved ikke med dig, men jeg har været på arbejde i 3 timer nu. Og kommer hjem omkring klokken 17-18. Så det har egentlig ikke så meget med dårlig undskyldning at gøre smiley når jeg så samtidig skal bruge 2 timer i centeret i aften, er overskuddet der simpelthen bare ikke til at stå og lave madpakker hver eneste dag. smiley amfetamin før træning lyder næppe som en god ide! smiley

  • #3   6. aug 2013 Dåsetun!

    Hvis du træner 2 timer hver aften, er det nok bedre givet ud hvis du holder en dag fri og får lavet en solid kost til et par dage frem.


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #4   6. aug 2013 Jeg træner skam ikke 2 timer hver aften. Jeg tager søndag fri. Men når man ligger 60-65 timer om ugen på arbejdet har man ikke det vilde overskud til at stå og lave mad når man endelig har fri og kan restituere. Kald det dårlige undskyldninger, eller hvad man vil. Men har også andet liv end arbejde og træne. Derfor vil jeg gerne slippe for at skulle bruge al min tid på at lave mad! Der må sgu findes noget tilskud som man kan erstatte et måltid med i løbet af dagen smiley har ikke sagt jeg vil leve udelukkende på shakes, men en 14 timers arbejdsdag med travlhed - der vil jeg gerne kunne springe et måltid over

  • #5   6. aug 2013
    Hvis jeg kan tage i skole kl.7.30.. Tage på arbejde lige efter til 19.00.
    Træne KL. 20.00, og i løbet af dagen have indtaget 4500kcal...
    - Så kan du også, og hvis du ikke kalder det undskyldninger, men seriøs træning du har gang i.... Så grimmes jeg.

    Du kommer ingen vegne uden mad!


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #6   6. aug 2013 Lille timon: hvis du læser hvad jeg skriver så lægger jeg 65 timer i ugen på arbejdet samtidig med 30 minutters kørsel hver vej! Græmmes du bare! Som jeg skriver har jeg andet liv end bare arbejde og træne og vil derfor ikke stå at kokkerere end time hver dag. Jeg spurgte ikke til jeres personlige holdning. Men om viden omkring tilskud som kan erstatte et måltid i ny og næ. Hvis i man har svaret på det, så lad være med at spilde min tid. Jeg har heller aldrig nævnt at jeg skulle være den næste Ronnie Coleman! Jeez

  • #7   6. aug 2013
    Du vil tydeligvis erstatte flere måltider med kosttilskud.
    - Det eneste jeg høre er dig, der beklager dig over hvor meget du arbejder og tydeligvis bruger det som en undskyldning, for ikke at have tid nok.

    Ved at erstatte flere måltid med Proteinshakes og gainers, og måske have et dagligt indtag i rene fødevare på 1000 kcal om dagen, for det er hvad jeg forestiller mig... Så vil du blive mindre og mindre... medmindre du allerede er meget lille.

    Hvis man har 1 time til at lave mad på en dag, før eller efter arbejde, så kan man lave mad til flere dage. Spænd hjelmen... for mit bedste råd er, at de kosttilskud du vil til at "erstatte" dine måltider med, umuligt vil gavne dig eller nogen anden i forhold til mad.

    HL.


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.181
    #8   6. aug 2013 Lille timon: jeps jeg har tænkt mig at leve af flydende kost. Hvis du ikke kan besvare mit spørgsmål så undlad venligst at skrive flere indlæg. Tak

  • #9   6. aug 2013 Der er noget du ikke forstår.

    Du får ikke meget ud af din "seriøse" træning, hvis du ikke spiser ordenligt i løbet af dagen.

    Så hvis du virkelig har så lidt tid, hvorfor så ikke skrue ned for tiden i centeret og lidt op i køkkenet. Det vil uden tvivl gavne dig mest.

    Medmindre du vil være skinny, får du intet ud af at være i centret 6 dage om ugen hvis du ikke spiser nok.


  • #10   6. aug 2013 Rasmus dårlige undskyldninger og shakes hjælper dig ikke hvis du vil blive større. Brug forhelved en time om dagen på at lave mad, så du har til flere dage. Kan ikke klare når folk siger de ikke har tiden til det. Jeg vil vædde med du mindst bruger en time om dagen på, at se fjernsyn, spille computer, klø dig i numsen eller hvad du nu kan finde på at foretage dig. Den time kunne du jo evt tage og bruge på madlavning smiley

    Der er mange andre ud over dig der har mindst lige så travlt i hverdagen, og de kan fint få det til at hænge sammen, så hvorfor skulle du ikke også kunne?
    Det hele handler om planlægning smiley


  • #11   6. aug 2013 Når jeg engang skal begynde at træne igen drengene, så æder jeg massere af tun, kylling m ris/pasta whatever i skolen osv. Det er jo sundt og alt det, men helt seriøst.

    - HVORDAN tæller i alt jeres æde i løbet af dagen i kcal?


  • #12   6. aug 2013 Øh, det står evt. på emballagen af det du æder.

  • #13   6. aug 2013 så i regner hele lortet? daaayum girl. - and yes, jeg ved godt at det er på emballagen.

  • #14   6. aug 2013 Excel længe leve!

Kommentér på:
Træning - kost

Annonce