{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Bænkpres. {{forumTopicSubject}}

Jeg har efterhånden trænet i 4 måneder, og nu kommer jeg pludselig i tvivl? Hvordan skal jeg tage mit bænkpres?
1. Men samme antal kilo i alle sæt, altså lidt lettere.
2. Mange kilo til at starte med, og så tage dem af, efter hånden som jeg ikke kan fuldføre mine sæt.
3. Starte med lidt kilo, og tage flere kilo på i takt med at jeg færdiggør sættene?

- Er der evt. nogen der har et rigtig godt program for en svagpisser som har skole og arbejde ved siden af? ;)..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bænkpres.
  • #1   25. maj 2010 spørger du 100 får du 100 forskellige svar.....

• Rocky! m
    Rocky! m Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 50
    #3   25. maj 2010 Hej iNicklas. .

når du nu kun har trænet i 4 måneder, så efter min mening vil jeg bare træne derud uden at tænke for meget på det der, så du kan få styr på teknikken,vejrtrænningen o.s.v

men ja kommer an på hva du vil træne,og hvordan du træner og vil træne

1. Altid start med let vægt/ ingen vægt på stagen til at lave opvarming,så du kan få blodet ud.

2. tror når man er rutineret nok vil man godt kunne starte tungt ud, men hvorfor gøre dette når skaden hurtig kan komme.

3. det med at du ikke kan fuldføre dine sæts, så har du for meget på smiley så enkelt er det, så skidt være med om " du kun kan løfte 20 kg " mens andre løfter 60kg, alle har startet et sted og du skal gøre det der virker for dig.

4. men skal være sådan at du mindst/højst kører 3 sæts med f.eks 8 reps (kommer an på hvem du spørger) skal være sådan at de sidste 2 (nummer 7 og 8) er svære at få op og det brænder smiley det dem der giver godt.

5. du kan f.eks kører reg parks 5.x5 set. prøv og søg på det smiley altså bare med bænk

• #5   25. maj 2010 jeg takker :)..

• #6   25. maj 2010 Hvorfor ikke spørge en instruktør? smiley

Kommentér på:
Bænkpres.

Annonce