{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Protein tilskud = Dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Jeg er ikke lige medlem af "pumper gruppen" smiley så jeg skriver her.

Jeg har igennem længere tid spist MRM Metabolic WHEY som kost tilskud, men de sidste par uger har jeg ikke spist så meget, her efter er jeg begyndt at opleve at mine ben / arme "falder i søvn" på forskellige tidspunkter af dagen.

Kan det have noget at gøre med min krop kan have blevet afhænig af nogle af de stoffer der er tilsat, som fks. aminosyren som stimulere nærver og musker i kroppen (og der med også i hjernen, som vil kunne få det til at føles som om mine arme / ben sover, eller er det bare indbildning?)

MVH. Ole


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Protein tilskud = Dårligt
  • #1   26. okt 2009 hehe hey mester. det har ik noget med protein og gøre. har trænet i mange år og taget protein pulver og alt det der og der er ik sket noget . men hvor langtid har du taget det. træner du mens tager det eller spiser du det bare. hvis du træner mens og holder op med og tage det bliver din krop lidt mere sløv/slap med tiden for kroppen får ik det tilskud mere som den fik før. det går over a sig selv. så bare tag det helt rolig smiley

  • #2   26. okt 2009 Nej.

    Whey protein er det næsten det samme som at drikke en skummet mælk.

    http://www.bodybuilding.dk/artikler/kost-kosttilskud/whey-protein-kongen-af-proteinpulver.html


  • #3   27. okt 2009 Jesper:
    Jeg har trænet i lang tid, og loader selvfølgelig protein amino osv mens jeg træner, men problemet nu er her de sidte 2 uger har jeg ikke spist så meget protein og der med også aminosyre som jeg plejede og nu oplever jeg at dele af min krop falder i søvn uden grund?


  • #4   27. okt 2009 lyder sku underligt. er det mens du træner eller er det bare generelt det falder i søvn. du lider ik a nogen form for sygedom. for så må man ik tage det står det på bøtten. om det kan ha noget og sige. hem har godt nok aldrig hørt om det før. er det lige som man fx har lagt og sovet på sin arm eller

  • #5   27. okt 2009 Det er bare genneralt, der er intet når jeg træner. og ja det er ligsom når man sover på sin arm bare ikke så kraftigt. nok nærmere sådan stikkende / nedsat følelse.
    Der er ikke noget der i jeg ikke kan tåle af hvad jeg ved, selvom der er mange ting der i.


  • #6   27. okt 2009 Nedsat følelse i arme / stikkende følelse er med overvejende sandsynlighed et ryg problem.

    Hvis du er heldig er der blot en nerve i klemme, eller noget der sidder dårligt. Er du uheldig er du ved at få en disc.

    Det har intet med din kost at gøre, og du skal smutte til en god fysioterapeut med det samme.


  • #7   27. okt 2009 Det mærkelige ved det, er jo at det kommer og går?
    Jeg siger ikke at du ikke har fat i noget af det rigtige, men jeg har ingen problemer med min ryg, og når jeg træner eller løber osv er der intet?


  • #8   27. okt 2009 Det er ikke specielt mærkeligt. Det er meget normalt.

    Det har naturligvis også noget at gøre med hvad du foretager dig, eventuel hævelse i ryggen m.m

    Nedsat følelse i arme og ben er typisk et tegn på problemer i ryggen.


  • #9   27. okt 2009 Okay, jeg tror jeg smutter en tur til fysioterapeuten smiley

  • #10   27. okt 2009 Hvis du får en læge henvisning mener jeg ikke du selv skal betale

  • #11   27. okt 2009 Uhh. det skal jeg have undersøgt =)

Kommentér på:
Protein tilskud = Dårligt

Annonce